@xtclover Welkom op het forum.
ik ben 1.82 en weeg ca. 85kg, ik ben nog nooit in een bad trip beland, wel dat ik lichtelijk begon te hallucineren , dus dan weet je gelijk dat je op het randje zit. maar aan de andere kant als ik minder gebruik voel ik vrij weinig, daarnaast duurt het bij mij vrij lang voordat ik het voel ,kan soms wel tot drie kwartier duren voordat ik het begin te voelen en 1,5 uur voordat ik er echt goed in zit
Over je gewicht: Met een gewicht van 85kg wordt er geadviseerd niet boven 127,5mg werkzame stof mdma te gaan. Dit is een richtlijn, daar kan je wat van afwijken. Je zegt echter dat je tussen de 540mg en 720mg zit. Dat is natuurlijk veel te veel en daar zou ik mee kappen als je ook in de toekomst nog veel plezier aan mdma wilt beleven. Op deze manier zit de kans er dik in dat je het goedje en de magische werking ervan voor jezelf verpest.
Over bad trips: Een bad trip op mdma krijgen is mogelijk, maar het is over het algemeen niet zo dat je een ziekelijke, enge ervaring kunt verwachten op een te grote hoeveelheid mdma, zoals dat met psychedelica en dissociatieven veel vaker het geval is.
Over hallucinaties: mdma is een upper, geen tripmiddel. Hallucinaties krijg je alleen als je veel te hoog doseert. Dat je daar ervaring mee hebt betekent dus dat je niet op het randje zit, maar er al overheen bent.
Over de inwerkingsduur: drie kwartier tussen gebruik en effecten is niet absurd lang, dus in die zin ben je niet bijzonder. Na anderhalve uur op het level zitten waar je op wilt zitten is ook niet uitzonderlijk laat.
Over je pillen: je kunt natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat je extreem goed tegen mdma kan als je niet weet hoe zwaar de pillen zijn. Dat een dealer een getal op je afslingert zegt niet zoveel. Ik denk wel dat er een redelijke dosering in zit, aangezien je aangeeft dat je hallucinaties hebt gehad bij gebruik. Dit geeft dan echter weer aan dat je helemaal niet zo goed tegen het spul kan als je beweert. Verliefde, warme gevoelens, praterigheid, genegenheid naar anderen e.d. zijn de ware mdma effecten. Het kneiterstrak staan, keihard beuken en hallucineren heeft meer te maken met een te zware dosering en is niet echt waar de drug originially voor bedoeld was.