Vraaag over wietsoort

Ganesh

Newbie
Asitis zei:
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.

Ben het hier helemaal mee eens haha, doe gewoon chill.

Maddo17

Belezen gebruiker
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Het is echt niks vergeleken met xtc :)

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Maddo17 zei:
Hehe...die voorgedraaide waren gewoon troep ofzo..ik rook maar heel soms wiet, dus als ik het rook doe ik puur en heb ik zin in een dikke space en daarna chillen. Omdat ik xtc pas heb geprobeerd, ben ik nu toch echt een stuk chiller wat wiet betreft.

Heb nu gewoon in gram gehaald, draai ze volgende keer wanneer ik zin heb zelf en zie wel wat er dan gebeurt. Ik ga iig niet hopen op een dikke space, laat het gewoon over me heen komen :wink:

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.

Maddo17

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Maddo17 zei:

Dat kan ook, dat je teveel van wiet verwachtte.
Over het algemeen zal het geen dikke trip zijn, je gaat er ook niet van stuiteren of dingen doen die je nuchter niet zou doen.

Dat wiet echt niks is vergeleken met XTC vind ik vrij subjectief.
Deze 2 drugs kun je op geen enkele manier met elkaar vergelijken.
Ook is je eerste keer mdma zo veel anders dan de keren die erop zullen volgen, helaas zal de keer zoals het de 1e keer was niet meer terug komen.

Nee dat heb ik gemerkt, het is ook maar soft.

Het is ook subjectief, het is mijn mening. Mijn eerste keer wiet was erg nice, maar X was echt geweldig! Ik vergelijk ze op grond van de gevoelens die ze bij mij opbrengen.

Dat heb ik nog nooit gehoord, en ken veel mensen die het doen. Misschien heb jij het over mensen die het erg vaak doen. Ik ga het hooguit 3(/4) keer per jaar doen, dus dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Weet wel dat er sprake is van tolerantie, dus dat je iets meer moet gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. Maar de sterktes verschillen ook per pil dus dat zie ik dan wel. Ik denk zeker wel dat ik het net zo leuk kan hebben als toen of zelfs leuker! Het hangt namelijk ook van de omgeving/verwachting enzo af toch.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt heb je helemaal gelijk in.
Maar surf maar een beetje over het internet, veel mensen 'zeuren' erover dat 'het noot meer word zoals de eerste keer x.' En natuurlijk heeft het veel te maken met de omgeving en dosis, maar de eerste keer mdma is gewoon speciaal.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
kerel blijf lekker voorgedraaide roken en leer niet zelf draaien
bespaard je een verslaving als je eenmal zelf draait ga je meer blowen

zelf word ik nooit stoned van een voorgedraaide ,soms licht stoned maar nooit de knockout van me zelfgedraaide joiuntjes

:stoned:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!

Maddo17

Belezen gebruiker
Delcasa88 zei:
@hellraiser, Volgens mij is maddo gene kerel :wink: :P

Wat betreft voorgedraaide joints en niet stoned worden...

Toen ik nog niet zo vaak blowde haalde ik ook wellis een voorgedraaide en had hetzelfde probleem, soms sloeg ie in als een bom, soms pafte ik er 2 in mn eentje weg en voelde nog niks :confused: Volgens mij zijn voorgedraaide in veel shops echt gewoon troep...

En je kan best leren draaien... Gewoon niet alleen gaan blowen! Dát is waar de verslaving vandaan komt!

Nee ben ik inderdaad niet :tearsofjoy:

Ja zoiets dacht ik al..vandaar dat ik nooit meer die voorgedraaide haal. Heb gewoon in gram gekregen en zelf gedraaid. Het ziet er veel lelijker uit maar het effect zal vast beter zijn.

Ik ben benieuwd, zie het morgen wel :wink:

Maddo17

Belezen gebruiker
Gister gewoon veel gerookt en totaal geen effect. Ik werd ff 5 minuten heel licht in m'n hoofd en een beetje lacherig, daarna trok het helemaal weg.

Toen een voorgedraaide white widdow met tabak van de coffeeshop gehaald. Die voelde ik wel snel, maar het was niet leuk. Ik werd heel zwaar in m'n hoofd enzo en het was gewoon niet chill, niet zomaar een stoned gevoel. En geestelijk voelde ik helemaal geen effect, geen lachkick, niks.

Ik rookte gewoon zonder me op het effect te concentreren, ik dacht er niet eens aan.

Jammer, de eerste keer was wel erg spacend en dat was nog wel eigen kweek. Geen wiet meer voor mij.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik ga van de zomer beginnen om nooit meer een jointje met sigarete te roken rook zelf niet en wil eigelijk helemaal geen peuken in mijn jontje dus ga dnek een mooie bong zoeken om lekker te smoken

cropp

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
ik ga van de zomer beginnen om nooit meer een jointje met sigarete te roken rook zelf niet en wil eigelijk helemaal geen peuken in mijn jontje dus ga dnek een mooie bong zoeken om lekker te smoken
draai met shag dan :P

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Het lijkt erop alsof je een gigantisch verkeerde verwachting heb wat betreft smoken. Laat het allemaal wat vrijblijvender zijn, als het niet zo werkt... blijf gewoon lekker rustig zitten een steek een nieuwe op. Ga niet zo zitten freaken dat het geen effect heeft, zie het als een fijn rustmoment en niet van "nu moet en zal ik stoned worden". Veel plezier! :stoned:

Fantan

Experimenterende gebruiker
Je moet niet gaan zitten wachten op "wanneer word ik stoned, ben ik al stoned, wanneer word ik nou stoned" .
Ik zou gewoon als je nog niet lang smoked iets van skunk / blueberry / white widow halen. Ik zou ook zelf draaien dan kun je het best doseren en weet je precies hoeveel tabak en wiet erin zit. Het is ook waarheid dat als je een voorgedraaide joint haalt het goed mogelijk is dat er veel tabak en slechte wiet in zit (of veel blad of gruis )

Maar vooral ": Denk niet wanneer word ik nou stoned. Ga gewoon chillen met je vrienden, beetje praten, lekker smoken en naar mijn ervaringen kan die wiet niet je lichaam uit zonder dat je er een beetje van spaced. maar draai zelf je jonko's, of ga het leren want dan weet je zeker wat er in zit en hoeveel van alles!

smoke ze

Tripper

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Maddo17 zei:

Ik heb zo vaak gehoord dat de pillen in het begin zoveel beter waren dan nu, komt idd omdat de eerste keren XTC gewoon zalig is en nooit meer overtroffen wordt.

En ga nou niet meer een topic openen van ik voel niks meer van XTC!

Maddo17

Belezen gebruiker
@ OnderdeEik en Fantan. Nee man..vrijdag kon het me echt niet schelen, ik rookte gewoon en was bezig met andere dingen. Ik zat niet te denken wanneer ik nou stoned zou worden. Ik werd alleen 5 minuten heel licht in m'n hoofd en blij. Daarna trok het weer weg en pas een halfuur nadat alles op was gerookt dacht ik: "Hey, ik voel nog steeds niks".

Die voorgedraaide WW was ook niet goed...ik was na een paar trekjes 'stoned'. Maar echt niet fijn stoned, geestelijk niks en alles voelde belachelijk zwaar aan. Ik heb hem niet eens helemaal opgerookt omdat ik bijna moest overgeven.

@ Tripper. De eerste keren ja...maar X is wel hard, dat is gewoon effectiever dan soft toch. Als je er niks meer van voelt moet je het erg vaak hebben gedaan, ik ga het hooguit 3 keer per jaar doen. De eerste keer is gewoon extra bijzonder omdat het nieuw is en je niet weet wat er precies gaat gebeuren. Want wat je onder invloed voelt, is niet in woorden te beschrijven. Althans, zo bijzonder was het voor mij wel.

Ik denk dat ik gewoon heel ongevoelig ben voor wiet-xD

Maddo17

Belezen gebruiker
Nou denk het wel he..^^.

Gewoon inhaleren in je longen, zo'n kunst is dat niet.

Anders moet ik maar dezelfde sterke wiet als van de eerste keer weer doen. Het is alleen moeilijker om daaraan te komen.

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
haal geen voorgedraaide!, draai ze beter zelf.
dan kan je in ieder geval zien wat je erin gooit! en voor 5 euro kan je best wel een stevige toeter bouwen hoor(PUUR!). dus een tip voor u: haal geen voorgedraaide, Niet doen hoor!. 4,50 voor een voorgedraaide joint met tabak ervaar ik wel als een vorm van afzetterij :P

have a nice smokey day my friend! :stoned:

Cooper

Bewuste gebruiker
...vies en vrijwel altijd outbalanced...Voor een goede eerste kennismaking met
wiet zou ik zo min mogelijk tabak gebruiken. Het liefst helemaal niet. Voor mij
is puur roken echt een wereld van verschil.

@Maddo
Heb je al eens uit een bong gerookt? Gewoon wat kleine en bescheiden hits nemen.
Dat werkt voor mij het beste! Haal je ook het meest uit je wietje. Aanrader dus!
En voor de creatieve geest is het leuk om zelf te gaan klussen aan je eigen
home-made bong! Ik heb hier nog steeds een flesje Fanta Orange staan, omgetoverd
tot een leuke bong met behulp van een gekocht puurpijpje! en anders koop je een kleine
bong, want glas is toch wel iets 'echter'

Maddo17

Belezen gebruiker
Denk dat een bong inderdaad een goede optie zou zijn! Daar moet ik wel iets van voelen.

Ik hou inderdaad niet van tabak, ik word er veel te loom van. Ik doe in ieder geval zeker geen voorgedraaide meer, die zijn alleen maar goed voor als je wilt slapen.

gamezz

Bewuste gebruiker
volgens mij probeert iemand hier gewoon op te scheppen hoe goed hij wel niet tegen wiet kan...

Maddo17

Belezen gebruiker
gamezz zei:
volgens mij probeert iemand hier gewoon op te scheppen hoe goed hij wel niet tegen wiet kan...

Oh echt, wat vind je er zo cool aan als je nauwelijks iets leuks van wiet voelt? Zoals ik al zei had ik de eerste keer wel een space van goede wiet en de keren daarna voelde ik niks meer.

Je bent echt behoorlijk zielig als je denkt dat ik hier een topic ga openen over zelfbedachte problemen om virtueel 'indruk' te maken.

Alsjeblieft zeg, ga spelen ofzo.

gamezz

Bewuste gebruiker
je zou de eerste niet zijn :wink:
koop gewoon 1gram , vloei en tips
rol zelf je joint. mislukt het (jammer probeer het opnieuw). en rook een jointje aleen op (1joint per persoon dus)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Leer draaien en een rol een (behalve de "vloei" dan) pure blunt met hasjolie erdoor...

Of neem een dubbele klapshot van iemand aan.

Of combineer het :rock: :)

Bovenaan