Vraag I.V.M speed & XTC.

fgamer

Belezen gebruiker
Goedeavond,
Ik heb namelijk een vraagje.
Na 5 uur is een XTC trip meestal uitgewerkt.
Soms ben ik ook moe dan, maar dat is waarschijnlijk omdat het al 6 uur smorgens is en ik nog niks had geslapen.
zou ik dit kunnen verwerken met een lijntje speed?
(Het is niet om te zeggen dat mijn lichaam LETTERLIJK uitgeput is van de XTC, maar gewoon moe zijn omdat het al laat is enzo. (Zonder XTC heb ik dit ook rond dat uur)
Dit omdat mijn vriendin alles door elkaar gooien, en soms wel tot 6 uur de dag erna savonds doorgaan. En dan lig ik al te slapen, niet zo fijn hoor! :(

Fool

Badass junkie
Het zal wel werken, je bent alleen tegen de grenzen van je lichaam aan het vechten, niet heel gezond. Daarbij versterkt de speed het neurotoxische effect van XTC en zal het een stuk meer schade aan je hersenen opleveren. Kies je drug en houdt het erbij, óf XTC óf speed. :)

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
Het zal wel werken, je bent alleen tegen de grenzen van je lichaam aan het vechten, niet heel gezond. Daarbij versterkt de speed het neurotoxische effect van XTC en zal het een stuk meer schade aan je hersenen opleveren. Kies je drug en houdt het erbij, óf XTC óf speed. :)

Ik vind XTC gezelliger dan speed, alleen duurt het zo kort, en ben ik snel moe.
Is er een manier om dit zeg maar te verlengen?
Mijn eerste keer..
Had ik rond half 9 mijn eerste pil, rond half 10 men tweede.
voelde nog niks, half uurtje later kwamen ze binnen. dus rond 22:00
Rond 01:00 zat ik rond mijn toppunt, en was ik doorweikt van het zweet, echt helemaal nat, net alsof ik was gaan zwemmen. ik deed mijn tshirt dan ook uit.. en schaamde me helemaal niet wat ik normaal wel doe, en het meisje waar ik toen al zo lang op verliefd was, was er ook bij! :P (Ik ben redelijk mager, maar niet echt gespierd.) (die was ondertussen met mijn beste vriend gaan lopen, maarja.. ander en beter, en heb iemand beter gevonden!)
Rond 03:00 kan ik mij nog herinneren dat we een vriend van me zijn gaan opzoeken, die was een paar honderd meter verderop aan het nachtvissen.. Daar nog even gezellig gespaced.. en toen zijn we maar doorgegaan naar onze slaapplek. (Vriend zijn huis, woont alleen maar heeft rond de 5 slaapkamers. (rijke vader)) Iedereen viel daar in slaap, het was ondertussen 06:00 en ik had nog geen oog dichtgedaan, ik ben buiten een wandeling gaan maken, en mijn xtc trip begon al uit te werken, ik kwam terug binnen en kreeg een 2de rush.. en had nog 2 uur lang dat ''piek'' gevoel.. Toen heeft het nog maar een half uurtje geduurd voordat alles weg was.. en ik op de bank in slaap ben gevallen. (08:30)
Dus ik heb in mijn space gezeten van 22:00 tot 08:30 dat zijn 10 uurtjes. (van amper 2 pilletjes).

Als ik een tijdje wacht, 3 maanden.. heb ik dit dan weer?
want nu duurt het nog geen 3/4 uurtjes totdat ik weer nuchter ben.

Fool

Badass junkie
Zo mooi als de eerste keer, dat wordt het nooit meer :wink:

Na XTC-gebruik wordt je altijd aangeraden om minstens 3 maanden te wachten, om het effect zo lang mogelijk 'fijn' te houden en je hersenen te sparen. Hoe frequenter/meer je gebruikt/gebruikt hebt, hoe minder fijn de effecten ooit nog zullen worden, vaak wordt het nooit meer 'echt' bijzonder na een periode van 'misbruik'.

Op XTC kun je nou eenmaal niet zolang door zonder je complete bovenkamer te verpesten, na 4-5 uurtjes is het wel een keer over. (Met maximaal 1x bijslikken) Jammer, maar helaas.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Zoals fool hierboven al aangeeft, je tript maar maximaal tussen de 4 en 6 uur lang op XTC. Hier valt niks aan te doen, dat vermoeide gevoel dat jij aangeeft is eigenlijk de come down. (hebben heel veel mensen last van) Ik heb vaak genoeg na XTC gebruik speed genomen, als je inderdaad graag door wil is dit de ideale combinatie. Vaak zijn mensen vaag na een XTC trip, maar als het begint uit werken en je neemt een paar dikke sleutelpunten pep wordt dat vage eigenlijk onderdruk met pep. Ik vind het zelf ook wel een lekkere combinatie omdat je over redelijk wat energie nog beschikt en je voelt je niet zo vaag in je bovenkamer. Dus probeer het eens en zie of het werkt. :mrgreen:

Fool

Badass junkie
Of probeer het niet en frituur je bovenkamer niet, deze combinatie is namelijk nogal neurotoxisch :rolleyes:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Deze combo bezorgt je een o zo zware crash die je na een volle week nog hard in je lichaam voelt. Als je jou hersenen wil frituren, hard crashen en dippen, zeker doen :rock:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Deze combo bezorgt je een o zo zware crash die je na een volle week nog hard in je lichaam voelt

Klopt, vaak vanaf donderdag voel je je weer iets beter. :P De topic starter vraagt echter naar de combo van beide middelen, en daar geef ik gewoon eerlijk antwoord op. Als hij toch van plan is het te proberen kan je maar het best zo goed mogelijke tips geven toch? Al ben ik het met jullie eens, dit is een vrij grote aanslag op je lichaam. Het is aan de topic starter wat hij gaat doen.

Bovenaan