Vraag ivm speed pillen

Lowryder90

Newbie
Goedennacht

Volgende vrijdag heb ik een personeelsfeest en wil stevig mee drinken bij de rest.

Ik gebruik speed via de neus ma wil nu via pil proberen omdat ik met collega's ben en niet wil opgemerkt worden tijdens het snuiven.

Hoeveel mg mag ik per capsul gebruiken en zijn de effecten anders?

Danny0531

Belezen gebruiker
Goedennacht

Volgende vrijdag heb ik een personeelsfeest en wil stevig mee drinken bij de rest.

Ik gebruik speed via de neus ma wil nu via pil proberen omdat ik met collega's ben en niet wil opgemerkt worden tijdens het snuiven.

Hoeveel mg mag ik per capsul gebruiken en zijn de effecten anders?
Je mag zoveel in een capsule gooie als je zelf wilt. Maar dit heeft er echt mee te maken hoeveel je normaal gebruikt en hoe zuiver je speed is. De effecten zijn opzich hetzelfde alleen komt een capsule later opgang en het effect duurt langer. Maar als je toch goede zuivere pep hebt hoef je toch niet zovaak te snuiven als ik zelf 73% pure heb is 1 lijntje genoeg.

Lowryder90

Newbie
Het probleem is dat ik in apenland België woon waar ik het niet kan laten testen.

Ik gebruik meestal tussen de 3-4lijnen op een avond/nacht. Maar pillen lijkt me makkelijk dan te snuiven ik moest maar eens vergeten mijn neus te checken 😁

Danny0531

Belezen gebruiker
Heb je een weegschaaltje? Weeg je lijntjes is af dan weet je wat je snuift hoeveel mg alleen moet je rekenen bij capsules dat je iets meer nodig hebt.

DEEPScar807

Experimenterende gebruiker
Qwa effect is hetzelfde ongeveer of heftiger ik heb een hoge tolerantie
Met slikken is het effect minder heftig maar wel iets langer. Met een hoge tolerantie zal je dus niet op dat punt komen dat je wil.

Ik zou je aanraden het toch gewoon te snuiven. Ga gewoon even naar het toilet, tijdens een feestje is er niemand die erop let dat jij iets anders zit te doen.

Vraag me wel af of je het niet kunt zien aan je dat je speed hebt gebruikt? Ik zelf wordt hier altijd door ‘betrapt’. Zeker met alcohol erbij, kan ik het niet wegsteken.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Vraag me wel af of je het niet kunt zien aan je dat je speed hebt gebruikt?
Dat vraag ik me dus ook af. Afgelopen weekend op een feestje ben ik heel lang nuchter gebleven en pas later in de avond begonnen met bier, verder niks erbij gebruikt. Ja, ik kan dan toch wel een hele hoop mensen eruit halen die iets gesnoven hebben, gewoon de manier van praten en doen. Maar zien mensen die nog nooit iets gebruikt hebben dat ook?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat vraag ik me dus ook af. Afgelopen weekend op een feestje ben ik heel lang nuchter gebleven en pas later in de avond begonnen met bier, verder niks erbij gebruikt. Ja, ik kan dan toch wel een hele hoop mensen eruit halen die iets gesnoven hebben, gewoon de manier van praten en doen. Maar zien mensen die nog nooit iets gebruikt hebben dat ook?
Als je niet weet waar je op moet letten wordt het wel moeilijker. Tenzij het echt overduidelijk is.

DEEPScar807

Experimenterende gebruiker
Maar zien mensen die nog nooit iets gebruikt hebben dat ook?
De meeste opmerkingen krijg ik van personen die nog nooit iets hebben gebruikt. Dus ga er niet meteen vanuit dat ze er daarom niets over weten. Zeker op een personeelsfeest, schat ik de kans klein dat niemand het zal opmerken. Ervan uitgaande dat OP normaal nuchter op het werk is.

Danny0531

Belezen gebruiker
De meeste opmerkingen krijg ik van personen die nog nooit iets hebben gebruikt. Dus ga er niet meteen vanuit dat ze er daarom niets over weten. Zeker op een personeelsfeest, schat ik de kans klein dat niemand het zal opmerken. Ervan uitgaande dat OP normaal nuchter op het werk is.
Maar nooit hebben gebruikt betekend niet meteen dat ze niet weten waar ze op letten moeten

inner_search

Badass junkie
Het probleem is dat ik in apenland België woon waar ik het niet kan laten testen.

Ik gebruik meestal tussen de 3-4lijnen op een avond/nacht. Maar pillen lijkt me makkelijk dan te snuiven ik moest maar eens vergeten mijn neus te checken 😁
In ons apenland kan je wel degelijk laten testen , bvb in Sint Niklaas...
Ik liet het persoonlijk altijd testen door nl collega's.
Begin al eens met wassen met aceton , dan kom je al een heel eind.
Ookal ies ie goede kwaliteit , wassen die handel.
En verder gwn naar je apotheek om gelcapsules vragen , ofwel kost het je een euro voor een stuk of 100 , of ze geven ze je gratis mee zoals de mijne.
Verder gwn een capsule vullen zoals je een lijntje zou leggen of een klein tikkeltje meer.
En als je speed van goede kwaliteit is blijft er ook nix aan je neus hangen , of je moest lijnen snuiven van 200mg :sneeze:

Edit*
Na wat search KON je in ons apenland in Sint Niklaas laten testen , nu niet meer blijkbaar.

Lowryder90

Newbie
Met slikken is het effect minder heftig maar wel iets langer. Met een hoge tolerantie zal je dus niet op dat punt komen dat je wil.

Ik zou je aanraden het toch gewoon te snuiven. Ga gewoon even naar het toilet, tijdens een feestje is er niemand die erop let dat jij iets anders zit te doen.

Vraag me wel af of je het niet kunt zien aan je dat je speed hebt gebruikt? Ik zelf wordt hier altijd door ‘betrapt’. Zeker met alcohol erbij, kan ik het niet wegsteken.
Da probleem heb ik ook als ik combineer met alcohol dan ben ik plots sociaal en kan ik blijven door lullen over kleine dingen 😁

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oke, ik had volgens mij al gereageerd hier maar blijkbaar niet.
Je kunt ook het lijntje wat je normaal snuift in een capsule stoppen. Ik weeg ook niks af en schat het op die manier.

Bovenaan