Vraag m.b.t. XTC

raketje25

Newbie
Hello allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.

Dit jaar heb ik voor het eerst XTC gebruikt (blue nintendo). Het was echt te heerlijk voor woorden.. Ik was volledig in mijzelf gekeerd en ervaarde extreme geluks/tintel golven gedurende de trip (tijdens het trippen ook wiet gerookt). Overigens heb ik de eerste keer een kwartje genomen, en vervolgens nog een kwartje.

Vervolgens heb ik 2 maanden gewacht en nogmaals op dezelfde manier (2x kwartje blue nintendo) gebruikt en ik ging wederom heerlijk.

Nu heb ik eergister (twee maanden gewacht weer) een andere pil gebruikt (gele granaat) maar hier ging ik niet heel lekker op. Ik was niet in mijzelf gekeerd (ik vond het juist SUPER lekker om helemaal in mijzelf op te gaan in de muziek en de extreme tintel golven door m'n hoofd/lichaam te ervaren). Dit maal was ik wel veel socialer maar de echte lekkere tintelingen kwamen wel maar lang niet zo extreem. Het love-gevoel was er ook wel dit keer maar ik miste toch echt de "space".

Kwam dit nou door de andere pil of heb ik nu al een vorm van tolerantie opgebouwd? Ik leef super gezond, eet minimaal 2 stuks fruit per dag etc en sport 4x per week.

De setting was ook elke keer precies hetzelfde (met dezelfde vrienden lekker bij mij thuis op de bank met goede muziek).

Of is het misschien aan te raden om een keer pure M te gebruiken? Ik zoek juist dat in mijzelf gekeerde op :) Voor mij was dat de beste ervaring.

Bij voorbaad dank!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Laat je pil testen en je weet of het een andere pil was. www.drugs-test.nl

Het is niet alleen de pil die het effect maakt, er zijn drie dingen die je effect bepalen:

Set
Setting
Dosis

Je set is je mindset, hoe voel je je, heb je er zin in? Heb je goed gegeten? Ben je moe? Lange werkweek gehad? Dit zorgt er vooral voor dat het nooit hetzelfde uitpakt.

Verder je setting was hetzelfde geef je aan, in de huiskamer met vrienden.

Dan heb je nog de dosis, ook dit maakt een groot verschil in hoe je je voelt.

Het maakt niet uit of je MDMA puur inneemt of in een pil, mits je pil MDMA bevat (90% van de pillen bevat momenteel MDMA).

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Denk dat je de vorige keren gewoon een hogere dosis hebt gehad. Die space die je zoekt, zoek ik ook altijd. Komt pas na een bepaalde dosis. Waarschijnlijk waren de nintendo's gewoon sterker dan de granaten.

Maar idd beter even laten testen

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Psychoactieve drugs hebben niet altijd het zelfde effect. MDMA is gewoon een beetje onvoorspelbaar, geen enkele ervaring lijkt precies op de andere. Er geforceerd naar zoeken zal je alleen maar frustreren, dus je kan het beste gewoon genieten met wat je hebt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nouja, geforceerd zoeken wil ik het niet noemen. Legde ik misschien ook een beetje verkeerd uit. Het is niet zo dat ik het alleen leuk vind als ik die space bereik.

Ben nooit gefrustreerd tijdens het gebruik van xtc, maar ik vind die space erg chill. Als ik die weet te bereiken: Mooi! Als ik hem niet haal, heb ik ook wel eens gehad, heb ik nog steeds een fantastische ervaring hoor... Dan ga ik gewoon wat meer met andere mensen staan praten enz... Is ook een leuke kant van de xtc, eigenlijk heeft het allemaal wel wat. :)

raketje25

Newbie
Super, hartstikke bedankt voor de reacties! Ik zal de gele granaten laten testen en vervolgens nogmaals hier reageren. Groet

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
raketje25 zei:
Super, hartstikke bedankt voor de reacties! Ik zal de gele granaten laten testen en vervolgens nogmaals hier reageren. Groet

Succes en veel plezier ermee :)

Testresultaten zijn niet zo van belang hier, ze gelden alleen voor jouw pillen namelijk

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat je ook hier overal op het forum kunt lezen is dat het niet uit maakt WELKE pil je hebt. De naam, kleur, vorm zegt geen ene moer. De ene Nintendo hoeft de andere Nintendo bv niet te zijn. Je hebt verschillende batches misschien. Een goeie XTC pil is een goeie XTC pil. Het enige dat telt is of de pil niets anders als MDMA en vulmiddel (het spul dat t pilletje bij elkaar houd) bevat en het aantal mg per pil. De enige manier om daar achter te komen is testen! Dat kun je nooit zien, proeven of voelen aan een pil. Een bv rode pil met een driehoekje er op in Limburg is bv weer een heel andere hoeveelheid mg dan een rode pil met een driehoekje in Groningen bv. Dat hoeft niet zo te zijn maar het kan wel. Ik wou dat mensen dat eens begrepen.... De naam is maar een gegeven verzonnen naampje.... TESTEN en je weet het.

Bovenaan