Vraag: MDMA met vriend

Bamibal55

Newbie
Ik heb dit bericht ook in liefde&seks gepost, maar heb het idee dat dat misschien niet de goede plaats is, vandaar dat ik het ook hier post. Mocht ik het fout hebben, voel je vrij dit bericht weer weg te halen.

Hoi allemaal, ik neus al een poosje rond op dit forum en heb besloten een account aan te maken omdat ik een vraag heb.

Ik (meisje, 20) en mijn vriend (23) hebben laatst samen met een paar vrienden voor het eerst MDMA geprobeerd (voor ons was het de eerste keer, de rest had al enige ervaring). Het is ons enorm goed bevallen en we hadden het erover om dit eens alleen met ons tweeën te doen. Ik had hier alleen nog wel een paar vragen over:
1. Waar moeten we rekening mee houden? De vorige keer waren er dus mensen bij met ervaring, en ondanks dat we nu een beetje weten hoe we op de dosis reageren neem ik aan dat er alsnog onverwachte dingen kunnen gebeuren (of onverwachte reacties?)
2. Kan het gebeuren dat we beiden zo 'anders' trippen dat we niet zo veel aan elkaar hebben op dat moment? (tijdens de vorige trip waren we bijna de hele avond superklef samen, behalve het laatste uurtje, waarbij zijn aandacht elke 10 seconden verschoot terwijl ik zijn aandacht juist probeerde vast te houden). Valt hier iets aan te doen als dat gebeurt? Hoe kunnen we dit eventueel voorkomen?
3. Hoe lang moeten we minstens wachten voor we dit eventueel kunnen proberen? Ik hoorde dat je toch minstens 3 maand moet wachten, wil het effect weer net zo tof zijn.

Wawa

Belezen gebruiker
Je moet inderdaad 3 maanden wachten tot het liefdes stofje terug is (dat gevoel dat je echt iedereen wil knuffelen constant etc). Zelf neem ik met n vriendin elke maand wel een keer M, en het blijft geweldig :hearteyes: . Ik denk dat er niet zoveel fout kan gaan, vooral als je met z'n 2en bent. Met z'n 2e ben je veel meer op elkaar gericht en wil je het over alles hebben of gewoon lekker klef zijn en knuffelen. Hoe je reageerd op je dosis is bijna altijd het zelfde, er gebeuren inderdaad onverwachten dingen maar dat is meestal gewoon omdat je impulsiever bent en daar komen leuke dingen van. K weet niet of je geprobeerd hebt seks te hebben met je vriend maar dat kan nogal lastig zijn omdat het voor ons mannen redelijk lastig is een erectie te krijgen met M op. Houdt de dosis op -+1.5 gram per kilo wil je jezelf gewoon relaxt voelen, neem je meer dan wordt je echt vaag. Persoonlijk houd ik er wel van om goed vaag te zijn maar daar heeft ieder zijn voorkeur op.

hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.

onlypills

Experimenterende gebruiker
Eigenlijk zelfde mening hier. Gewoon laag doseren, rustig wachten tot de eerste high en rustig aan bij doseren. Dan is de kans dat het ongezellig wordt heel klein. En de tweede keer in je leven hoef je echt niet zo lang te wachten. Na een maandje is dat love gevoel weer volledig aanwezig. Dat verdwijnt pas als je regelmatig de 6 weken grens overschrijdt. Doe het zelf soms om de maand en dan weer 2/3 maanden ertussen. Altijd het :hearteyes: gevoel gehad. Zou het niet willen missen....

fly--

Bewuste gebruiker
onlypills zei:
En de tweede keer in je leven hoef je echt niet zo lang te wachten. Na een maandje is dat love gevoel weer volledig aanwezig.

Ik zou toch wel minimaal 2 maanden wachten hoor! En het liefste 3!
Dat is gewoon beter voor je lichaam.
Plus dat als je gelijk de 2e keer 1 maand later doet dan denk ik dat je sneller verslaafd raakt. Dat baseer ik verder nergens op, maar dat denk ik (:
Verder denk ik dat je niet bang hoeft te zijn voor het effect. Hoor ook alleen maar positieve verhalen over stelletjes die het samen doen (:
Enjoy ^^

harry123

Bewuste gebruiker
2e keer is wel altijd minder... Komt omdat de verassing er af is, maar het effect is wel hetzelfde volgens mij..

fly--

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
2e keer is wel altijd minder... Komt omdat de verassing er af is, maar het effect is wel hetzelfde volgens mij..

Hoeft niet persé minder te zijn, het is wel heel anders.
En als je gewoon minimaal 2 [liever 3] maanden wacht, dan is het effect gewoon hetzelfde. (:

harry123

Bewuste gebruiker
Ja dat zeg ik :P. Maar het is geen verassing meer, dus vind ik et wat minder, toen was het nog allemaal nieuw en zo, van wooow dith eb ik nog nooit gevoeld :P

fly--

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Ja dat zeg ik :P. Maar het is geen verassing meer, dus vind ik et wat minder, toen was het nog allemaal nieuw en zo, van wooow dith eb ik nog nooit gevoeld :P

Aah zo. Ja daar heb je wel gelijk in idd :)
De eerste x is wel echt van; wtf gebeurt er ;o

Mrrow14

Belezen gebruiker
De eerste keer was het net alsof ik op de wolken zweefde.Dat heb ikzelf nooit meer gehad,maar elke keer als ik het doe voelt het wel super aan ^^

O.T Dat kleffe zal je altijd houden,MDMA is echt wel een love drug.
Dat hij op het laatste niet meer zijn aandacht erbij konden houden geeft toch wel aan dat hij iets te veel had gehad :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Ohh nee dat love heb ik niet altijd, had ik ook de tweede keer niet, terwijl ik altijd langer dan 3 maanden pauze heb, ligt net aan de setting en zo. Zoals op qlimax was ik wel erg sociaal maar niet echt love.. Wou gewoon los gaan en stampen. Dat love heb ik meer met festivals in de zomer :mrgreen:

Bamibal55

Newbie
Oeps, er kwamen maar geen reacties dus ik ben deze post volledig uit het oog verloren. Heel erg bedankt voor alle reacties! Kijk er toch weer een stuk positiever tegenaan.
Voorlopig wordt het nog even niets, wellicht over twee maand. Lijkt me ook lang genoeg geleden meteen dus dat komt mooi uit ^__^

Yourivdb

Newbie
Wawa spreekt van 1.5 gram per kilogram.
Dat maakt dat ik met mijn 80kg , 120 gram moet nemen ?
is dat niet wat veel , of interpreteer ik het verkeerd ?

Dank

fly--

Bewuste gebruiker
Yourivdb zei:
Wawa spreekt van 1.5 gram per kilogram.
Dat maakt dat ik met mijn 80kg , 120 gram moet nemen ?
is dat niet wat veel , of interpreteer ik het verkeerd ?

Dank

Nouja, 1,5 mg per kilo, niet 1,5 gram :wink:
En dat komt voor jou dan op 120 mg (:

harry123

Bewuste gebruiker
120mg is niet te veel, het kan opzich wel met minder je zou met 100 mg ook wel genoeg hebben. Je kan beter laag beginnen en opbouwen. Dus heletijd kwartje bijnemen of zo. Dan dat je in 1 keer te veel neemt, want wat er in zit, kan er ook niet meer uit :P

Bovenaan