vraag mdma

bram_015

Newbie
hey,
onlangs heb ik nog een keer mdma gepakt.
maar ben vreemd genoeg slecht gegaan.
ik was aan het lassen & opeens voelde ik mij TE goed,ik dacht,dit komt niet goed.
schort etc beginnen uit te doen om af te koelen,en toen begon het.. ik had het SUPER warm,paar minuten later was ik als een zombie aan het rondlopen.
nog wat later voelde ik me weg draaien.
eens buiten in de frisse lucht ging het wel beter maar niet helemaal goed. was oa enorm hard aan het klappertanden.
wat zou er fout gelopen zijn?

Bram

dfssdfde

Badass junkie
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)

bram_015

Newbie
Ivoos zei:
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)
het lokaal is vrij groot met afzuiging en deuren open. het lassen zelf was in een afgesloten kotje,maar had welgeteld paar min gelast. je kan zo in en uit gaan,en ik was meer buiten het kot,dan erin,.
drinken had ik +-15 min geleden gedaan(halve liter of zo)

luchtigtoetje

Badass junkie
waar het fout ging: dat je dacht dat het een goed idee was om freaking mdma te nemen als je met gevaarlijke dingen bezig gaat zijn.

verder de lichamelijke klachten zijn vrij normaal. Iedereen krijgt het warm (geloof dat je lichaams temperatuur met 2 graden stijgt?), klappertanden komt door het samentrekken van spieren waar geen nuance meer in zit.

Verder, tja, doe het is thuis ofzo, of tijdens een feest met genoeg water en eten in je buik. Probeer is te weten welke dosis je neemt, en welke geschikt is voor jou (2xlichaamsgewicht in mg is wel de max voor jou, daaronder is prettig.)

DDeeJay

Belezen gebruiker
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt

Einstein

Badass junkie
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:

trippelh

Bewuste gebruiker
DDeeJay zei:
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt

+1
Hopelijk heb je er van geleerd

bram_015

Newbie
Einstein zei:
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:

weet ik ondertussen ook wel hoor,.. :rolleyes: heeft niks met stoer zijn te maken,..

oke bedankt voor de tips :)

1percent

Belezen gebruiker
effe..

warm krijgt iedereen het onder invloed van mdma

klappertanden gaan de meesten ook onder invloed van mdma

als een vage zombie rondlopen doen de meesten bij een hoge dosis mdma en gebruik bij de verkeerde setting..

dus:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
2. doe het gewoon lekker op een feestje of thuis, in ieder geval in een relaxt sfeertje

3. enjoy :wink:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Zal ik dan ook maar even zeggen dat het dom was van de topicstarter dat hij onder invloed was van MDMA terwijl hij aan het lassen was? Voegt vast iets toe.
Natuurlijk was dat stom, maar dat begrijpt hij vast ook wel als 1-2 mensen dat zeggen. Dat hoeft hem denk ik niet honderden keren gezegd te worden.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
1percent zei:
effe..

warm krijgt iedereen het onder invloed van mdma

klappertanden gaan de meesten ook onder invloed van mdma

als een vage zombie rondlopen doen de meesten bij een hoge dosis mdma en gebruik bij de verkeerde setting..

dus:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
2. doe het gewoon lekker op een feestje of thuis, in ieder geval in een relaxt sfeertje

3. enjoy :wink:

2x aantal kg IN mg :) voor de topicstarter. ik denk dat iemand die gaat lassen onder invloed ook nog wel het in zn hoofd kan halen om zn dubbele lichaamsgewicht in m te halen. :beer:

Escoban

Bewuste gebruiker
1percent zei:

Bedoel je dat als initiele dosis? Of verspreidt over een hele avond? Als initiele dosis vindt ik het namelijk vrij hoog. Al helemaal als je geen tolerantie hebt.

1percent

Belezen gebruiker
Escoban zei:
1percent zei:

Bedoel je dat als initiele dosis? Of verspreidt over een hele avond? Als initiele dosis vindt ik het namelijk vrij hoog. Al helemaal als je geen tolerantie hebt.

jep ik bedoelde inderdaad als initiele dosis. ik hou namelijk van hard gaan en pak meestal dan ook niet meer bij. Weeg 75-80 kg en neem 180-200mg. Gebruik blijft beperkt tot 3-4x/jaar, dus tolerantie is nooit groot.

Dus, als ik met minimale tolerantie 180mg in 1x kan nemen met mn 80 kg, lijkt de opmerking

(2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)

mij prima gefundeerd.

en dat was inderdaad in mg bedoelt, niet dat de TS meerdere kilo's neemt :tongueout:

dexdude2

Belezen gebruiker
1percent zei:

Maak daar maar 1.5x van, dat is ook al meer dan genoeg om mee te beginnen hoor! Ik bedoel, 140mg voor iemand van 70kg is best wel veel om mee te beginnen. Vind ik dan.....

bram_015

Newbie
het was 50 mg.
en was helemaal weg gedraaid.
weeg zo'n 50-55 kilo dus echt zwaar was het dan niet,toch?
deze keer was het abnormaal warm,veel harder als andere keren,..
en id,ik weet dat het dom was,dus hoeft echt niet meer gezegd te worden,..

op bepaald moment zag ik niets meer.
was volledig weg..

luchtigtoetje

Badass junkie
maar het gaat ook om de setting he. Kijk als je niet onder invloed ben sta je niet meer open voor zulk soort dingen, zodra je dat wel bent word je je er steeds meer van bewust, in je onderbewuste.

Dat speelt een tering grote rol, daarbij was je waarschijnlijk hard bezig, en als je temperatuur in je lichaam dan 2 graden omhoog gaat kan dat een enorme impact hebben.

Maar misschien zat er wel helemaal geen mdma in.. heb je ze getest/laten testen?

bram_015

Newbie
luchtigtoetje zei:
maar het gaat ook om de setting he. Kijk als je niet onder invloed ben sta je niet meer open voor zulk soort dingen, zodra je dat wel bent word je je er steeds meer van bewust, in je onderbewuste.

Dat speelt een tering grote rol, daarbij was je waarschijnlijk hard bezig, en als je temperatuur in je lichaam dan 2 graden omhoog gaat kan dat een enorme impact hebben.

Maar misschien zat er wel helemaal geen mdma in.. heb je ze getest/laten testen?

nope,..
van een maat die het zelf ook neemt

bram_015

Newbie
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:

luchtigtoetje

Badass junkie
bram_015 zei:
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:

ja maar jongen, volgens mij besef jij niet hoe gevaarlijk het was. Al is het alleen al het feit dat je het niet getest heb. Kan ook heel goed zijn dat het geen mdma was maar een andere stof die erin zat. Zoals mccp ofzo. Het had ook HEEL fout kunnen gaan. En dan heb ik het niet eens over het lassen! Daarom zegt iedereen het.. dat is de eerste reactie.

Daarnaast vind ik het goed dat je op onderzoek uitgaat, daar heb ik dan wel weer respect voor. Ik wil je niet de les lezen, zo moet je dit niet opvatten. Ik en iedereen hier probeert het gewoon zo duidelijk mogelijk te maken.

Volgende keer laten testen he, als een vriend iets zegt, dat is geen garantie. Elke pil verschilt van elkaar. En ook niet van pil report dingen overnemen, dat gaat ook nergens over. Gewoon zelf laten testen, dan weet je zeker wat je neemt en kan je ook veel beter doseren. :)

k00k

Bewuste gebruiker
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.

bram_015

Newbie
k00k zei:
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.

nadat het was fout gelopen besefte ik pas wat ik gedaan had,..

& drugs laten testen? ik zou hier in mijn beurt geen adres weten waar het gaat,en het is ook niet echt de bedoeling dat mensen gaan weten dat ik soms zo'n dingen doe,..(bijv men ouders) weten het beter niet.

ik ben het forum deel kwijt waar verschillende adressen staan over plaatsen die je drugs testen&waar meer info er over te vinden is,iemand link daarnaartoe of zo?

Kokosnoot

Experimenterende gebruiker
Dacht de allereerste keer ook dat ik slecht ging gaan,
was op festival, (Summerfestival) en had al 2 likjes en 2 bommetjes binnen toen ik ineens enooorm hard begon te klappertanden, kreeg het zeer warm..
Kheb toen in mezelf gezegd, niet slecht gaan gewoon verder feesten.
Ben achter een flesje water gegaan, ff afgekoelt en rechtstreeks terug gaan feesten.
Was direct terug lekker strak, 1 van de beste ervaringen in m'n leven trouwens.
niks beter dan MDMA :hearteyes:

Coconut

Bovenaan