Even een inleiding voor ik mijn verhaal neerzet.
Ik ben geen arts, geen hulpverlener of ander persoon uit de z.g. softe sector.
Ik heb in het verleden vaker gebruikt en ben ook daar cold turkey gegaan, echter dit was met de gewone middelen, zoals heroine en coke.
GHB schijnt moeilijker van af te komen dan van welke andere drug ook en de klinieken schijnen dan ook vol te zitten met ghb verslaafden.
Ik wil ook niet de indruk wekken het antwoord te hebben en heb de methode alleen op mezelf geprobeerd.
De laatste keer zelfs met opzet.
Ik maak mijn eigen watertje en gebruik dat tot het op is.
En dat is lang genoeg om goed hooked te worden (gauw 2 maanden)
Volgens de geleerden schijnt ghb een tweeledige verslaving te hebben n.l. een lichamelijke en een geestelijke.
Bij de één komt de lichamelijke kant wat meer naar voren bij de andere de geestelijke.
Ik heb daarnaast ook nog eens adhd en ik heb ontdekt dat de afkick van ghb lijkt op een rebound van ritalin, alleen dan heel erg opgeblazen.
Naast ritalin gebruik ik seroquel om in te slapen, dit is een licht antipsychoticum dat in hele kleine hoeveelheden spierverslappend werkt.
Ik gebruik dit iedere avond en nooit meer dan 25 milligram (eigenlijk deel ik die tabletten ook weer)
Seroquel heeft een halfwaarde tijd van 17 uur dus zolang blijven je spieren rustig.
Als ik aan het einde van mijn flesje ben probeer ik het zo te doen dat ik 's avonds mijn laatste dosis ghb neem (5 ml) als ik dan naar bed ga neem ik een heel tabletje seroquel waardoor ik gewoon ga slapen.
Bij het wakker worden begin ik met ritalin (de echte want die is zeker beter) ik slik zelf 25 mg per keer en dat drie keer per dag, zelf verhoog ik die dosis tot 35 mg waardoor het lichamelijke trillen door het ghb gebrek word voorkomen.
Dit blijf ik de hele dag doen tot ik weer naar ben ga.
Als ik dan weer wakker ben gewoon weer aan de koffie met ritalin en ik ben er weer vanaf.
Pas er wel op dat je absoluut geen Pammetjes gebruikt of andere antidepressiva.
Ik neem aan dat iedereen wel weet wat ik bedoel en waarom je dat niet moet doen.
Dit klinkt misschien als een kul verhaal maar bij mij werkt het, ik ben binnen 24 van mijn G af zonder pijn of gek te worden.
Geen moeilijke gesprekken of interventies of hulpverleners over de vloer.
Ik hoop dat dit duidelijk is en als er vragen zijn dan graag in dit forum.
En vergeet niet dat dit niet in een boekje staat, geen onderzoek naar is verricht en ik eigenlijk naar hulp zou moeten zoeken in plaats van experimenteren met zelfhulp.
R.Nooitgenoeg