Vraag omtrent dmt

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Beste mede gebruikers, testers, kenners en andere die willen reageren!

Afgelopen kerstavond heb ik samen met mijn vriendin dmt geprobeerd.
Een kleine hoeveelheid (niet afgewogen) gerookt via de welbekende 'The Machine' manier.

Kort na het verdampen en inhaleren van de prachtige witte rook kreeg ik de (zoals gelezen) welbekende zoemende/trillende piep/toon en een zeer zwaar gevoel op m'n lichaam en hoofd alsof iets of iemand op me zat, gevolgd door een wat relaxed gevoel en mijn omgeving werd wat oranje achtig. Bij mijn vriendin kwam het zelfde effect opzetten alleen zonder de kleur verandering. Het zware gevoel vonden wij beiden ietswat vervelend.

Mijn vraag is: Zijn deze effecten, met name het zware gevoel, bekend bij meerdere? Of doen wij iets verkeerd?

Groetjes Nickkiss

reverb

Bewuste gebruiker
Nee, je doet niets verkeerd. De dosering is te laag of je hebt de rook niet lang genoeg in kunnen houden.

Wanneer de dmt begint te werken, krijg ik ook een zwaar lichaam (zak weg) en ik voel mij niet meer ademen. Dat was de eerste keer een beetje schrikken, een raar gevoel (de lancering), alsof ik onderwater verdwijn, opgenomen word. De ademhaling blijft zijn werk doen, daar moet je op vertrouwen. Iets meer nemen, twee tot max drie keer nemen en langer de adem inhouden. Dat laatste vind ik moeilijk bij de tweede of derde inhalering.

Trip ze :)

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
@Reverb,

Okay, thanks voor je reactie!! Wordt gewaardeerd.
Nog eventjes verder experimenteren en hogere dosis nemen.
Ben zelf zeer benieuwd naar de visuals en de reis die de spirit molecule te beleven heeft.

Tof om te horen dat jij ook dat zware gevoel krijgt, dan zitten we iig op de gooeie weg haha.

Nogmaals thnaks voor de info!!
Meer is altijd welkom uiteraard, tips tricks and other usefull shit.

Bij deze wens ik jou en alle mede forum gebruikers een goeie jaarwisseling, fijne trips en een gelukkig nieuw jaar!

Groetjes Nickkiss!!

Bovenaan