Vraag over drugs test (naar lab)

Practuna

Belezen gebruiker
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over urine testen, ik weet dat als je bvb morfine hebt gebruikt dat ze dat natuurlijk kunnen zien met urine controle maar kunnen ze ook zien ongeveer hoeveel je hebt gebruikt?

Gelukkig nieuw jaar trouwens :)

Manu76

Badass junkie
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over urine testen, ik weet dat als je bvb morfine hebt gebruikt dat ze dat natuurlijk kunnen zien met urine controle maar kunnen ze ook zien ongeveer hoeveel je hebt gebruikt?

Gelukkig nieuw jaar trouwens :)
Maakt toch niet zoveel uit hoeveel je gebruikt zou hebben?
Als het aantoonbaar is dan kan men concluderen dat er opiaten zijn gebruikt in de laatste dagen.
Het blijft begreep ik maar een dag of 2 aantoonbaar.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik had mijn medicatie opgespaard en hele hoge doseringen genomen laatst en ik heb 2 keer per week UC (medicatie is Pregabaline)

Manu76

Badass junkie
Ik had mijn medicatie opgespaard en hele hoge doseringen genomen laatst en ik heb 2 keer per week UC (medicatie is Pregabaline)
Ok, maar Pregabaline is geen morphine. Je behoort clean te blijven van opiaten en krijgt Pregabaline om je rustig te houden en bent nu aan het trippen geslagen met Pregabaline?

Practuna

Belezen gebruiker
Nee sorry bvb (bijvoorbeeld) morfine bedoelde ik
Ben eigenlijk aan het trippen geslagen met pregabaline na verslaaft te zijn aan allerlij andere shit, na een jaar clean had ik wat zwakke momenten waar ik verschrikkelijk veel trek kreeg, het ging voor de rest heel goed maar er zijn wat dingen waar ik nog steeds soms niet mee kan dealen, laatst kreeg ik medicatie in eigen beheer en had eigenlijk nee moet zeggen. Ik wil alles vertellen aan mijn behandelaar maar ben bang dat ik weg moet van hier waar ik nu woon en ik heb zoveel behaald en heb nog zoveel te behalen hier.

Maar het zijn twee dingen, bang voor de consequenties (weg gestuurd worden is het niet waard) en gewoon een deel van mezelf dat bang is om weer helemaal niets te kunnen gebruiken, dan is dat achterdeurtje gesloten

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Pregabaline kun je beter gebruiken waar het voor bestemd is lijkt me. Ik verwacht dat je het krijgt om tot rust te komen.
Sterkte!

Practuna

Belezen gebruiker
Ja voor angst maar volgensmij doet het niet zoveel en dan zou denk ik wel moeten met 2x150mg (niet dat dat EXTREEM hoog is maar toch)

Manu76

Badass junkie
Ja voor angst maar volgensmij doet het niet zoveel en dan zou denk ik wel moeten met 2x150mg (niet dat dat EXTREEM hoog is maar toch)
Tja, ligt eraan. Als je paar dagen overslaat en dan 600 mg slikt, dan schiet het niet op. Dan krijg je alleen maar meer angst lijkt me.
Ik heb periodes van 600 mg (2x 300 mg) gehad en zelfs een paar maanden + 150 mg, oftewel 750 mg per dag.
Het is maar waar je lichaam aan gewend is en toen ik na jaren afbouwen van 25 mg naar 12,5 afbouwde, merkt ik dat ook als een pijnlijke stap. Oftewel 2x 150mg kan veel zijn, maar ook weinig. Maar ga niet klooien met die troep, dat schiet niet op.

Bovenaan