Vraag over GHB gebruiker

natalia

Experimenterende gebruiker
Heb een vraagje, zoals jullie in de andere topic gelezen hebben, heb ik ook een verslaving gehad.
Nu vant weekend ben ik uitgeweest, en heb daar een jongen leren kennen
Wa blijkt dat hij aan den vloeibaren zit...
Ik vond da zijn ogen wel beetje raar stonden, geen grote pupillen ofzo, maar gewoon anders.

Nu is mijn vraag wavoor effect heeft vloeibaren op jou?is da te vergelijken mee coke of xtc?
T rare is normaal zie ik da direct dat iemand gebruikt, maar bij hem had ik da totaal ni door...
Hij kon wel ni stilzitten ofzo, maar hij zei mij dat hij adhd had, en da had ik bij mijn vorig ex ook al gezien...
Eigenlijk wel dom hé, ben net twee jaar clean, en nu leer ik weer nen verslaafden kennen da nog verkoopt erbij ook..djeez :rolleyes:

Mijn verstand zegt echt"DUMPEN" maar echt mijn gevoelens das een ander paar mouwen...
En da dopemilieuken ik ben er wel uit weg, maar toch blijft da mij nog alsmaar boeien..ai ai...
Echt een verslaving gehad hebben of één hebben, t is allemaal ni makkelijk!!!!

zommes

Badass junkie
Deze post is wel topic-waardig, dus ik heb hem even opgesplitst vanuit het andere topic...

Mijn advies is die jongen laten voor wat het is, don't fall in (love with) dirt when you want to stay clean... of niet?

slunse

Bewuste gebruiker
hoe vaak gebruikt hij? en alleen ghb, of ook hetgene waaraan jij verslaafd was? je kan je probleem uitleggen, en hem vragen niet te gebruiken waar jij bij bent. als ie je respecteert zal hij je begrijpen en dat doen. als hij dat niet over heeft voor je is de keuze snel gemaakt denk ik?

ghb

maat van marco spreekt hier:::

de werking van ghb is bij iedereen anders,(de ene wordt bloedgeil, een ander aggressief, je kan vrolijk zijn, serieus worden enz. enz., het is officieel wel een downer dus bv combineren met een joint is niet slim) en is bij dezelfde persoon ook niet altijd hetzelfde, alle omstandigheden spelen mee...
het is zeker een gevaarlijke drugs omdat de meeste mensen er geen maat mee weten te houden en een half flugel dopje teveel kan teveel zijn, als je je daarintegen een beetje in weet te houden kan het heel leuk zijn,
je zei dat je zelf verslaafd bent geweest, dan zou ik het niet proberen, want je raakt hier zeer snel verslaafd aan...

hoop dat je dit wat helpt.

natalia

Ja, heb die jongen gedumpt hoor!! :sunglasses:

Ik heb hem nog een paar keer gezien onder invloed, echt degoutant!!
Den wijsneus ganse tijd uithangen..
En zo vollenbak zitten trillen, echt raar...

Ben blij weer single te zijn :)

natalia

slunse zei:
hoe vaak gebruikt hij? en alleen ghb, of ook hetgene waaraan jij verslaafd was? je kan je probleem uitleggen, en hem vragen niet te gebruiken waar jij bij bent. als ie je respecteert zal hij je begrijpen en dat doen. als hij dat niet over heeft voor je is de keuze snel gemaakt denk ik?

Hij gebruikt enkel int weekend ghb (zei hem, geloof er geen kloten van).
Ban nee, toen ik hem vertelde van mijn verslaving, vond hij dat heel erg.
Maar toen ik zei tegen hem, dak daar echt geen goesting in had, in een vriendje dat er vollenbak aanhangt, zei hem 'ge gaat toch ni beginnen zagen hé'
Zegt genoeg hé?

Bovenaan