Vraag over het verdovende effect

ZeroCool89

Newbie
Hoi,

Mijn eerste post hier :blushing:

Ik gebruik al jaren cocaine in het uitgaansleven, vaak steeds gekocht per grammetje op het "straat" zal ik maar zeggen. Nu om een lang verhaal kort te maken heb ik via een betrouwbare vendor op het donkere web een grotere hoeveel aangeschaft. Lijkt me zeer goed spul te snel, alles wat het moet zijn enkel merk ik veel minder het verdovende effect in men keel of mond, zelfs met het op het tandvlees aan te brengen. Het verdovende effect is er dus wel maar minder en "anders" dan ik gewend ben.

Ik heb een test gedaan voor de "puurheid" en dat ziet er ook wel goed uit.

Afbeelding: https://ibb.co/1XnqhRN

Anyway ik ben vrij zeker dat ik goede coke heb gekregen maar had verwacht dat dit meer verdovend ging aanvoelen. Zou dit kunnen omdat het spul dat ik gewend ben versneden is met lidocaine of andere verdovende troep? Ervaringen, meningen? :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Wat dacht je van laten testen bij een testcentrum? Je zegt een grote voorraad te hebben, dus een 100 a 150mg kan er dan best af toch? En dan is alle specularitus betreffende je poedertje totaal overbodig geworden. Daarnaast is speculeren over drugs niet toegestaan op dit forum.

Overigens is pure coke inderdaad niet zo verdovend als de meeste mensen denken, dit effect is naar mijn mening altijd afkomstig uit bepaalde versnijdingsmiddelen zoals de al door jouw genoemde lidocaine.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Niet eenvoudig, volgens mij testen ze in Brussel.

Als je niet ver van de grens Nederland woont kan je als belg zijnde ook testen in Nederland want dat is anoniem en dus niet landgebonden.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet eenvoudig, volgens mij testen ze in Brussel.

Als je niet ver van de grens Nederland woont kan je als belg zijnde ook testen in Nederland want dat is anoniem en dus niet landgebonden.
Het is makkelijk te vergeten dat drugs meenemen van en naar België eigenlijk smokkelen is, een zwaar misdrijf waar ze niet lichtzinnig over doen. Geef dit advies maar niet aan meer mensen, daar komt alleen maar narigheid van.

TS, je kunt in België inderdaad terecht in Brussel, bij Modus Vivendi. Volgens mij is dat testcentrum franstalig maar helaas is dat de enige die jullie hebben. Succes.

Jen

Belezen gebruiker
Die test ziet er prima uit.
Gewoon een beetje in een sigaret doen en ruiken als je weet hoe coke ruikt iig.
Samen met die test en even tussen de vingers voelen en dan weet je wel dat je goed zit.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Fenrir
Oei, daar heb ik niet aan gedacht, je hebt helemaal gelijk.

En als je nu binnen Nederland met je sample van thuis naar het testcentrum rijdt en je wordt aangehouden en ze vinden Het, ben je dan ook strafbaar vraag ik me nu af?

Goeie vraag voor @strafrechtzaken.nl

Maar een sample is over het algemeen een gebruikershoeveelheid of zelfs minder. Voor zover ik weet - althans zo heb ik het gehoord en dat verbaasde me nogal - ben je dan überhaupt niet echt strafbaar. Benieuwd naar het antwoord van strafrechtzaken.nl!

En ben eigenlijk inderdaad ook wel benieuwd hoe dat zit als je met zo’n mini-beetje en een ‘testdoeleinde’ de grens over gaat. Ik woon zelf in België en het schijnt zeldzaam te zijn, maar ik heb een keer toen ik met een IC-touringcar naar familie in Nederland ging een grote drugscontrole meegemaakt waarbij iedereen de bus uit moest en gecontroleerd werd, honden erbij en wel. Ik had zelf natúúrlijk geen drugs bij me (duh ^^) maar heb me toen nog lang afgevraagd wat het lot van die arme stakkers was die voor ogen van hun medereizigers bruut van hun miniflesje GHB of restje coke beroofd werden.

@Jen: dan is het dus nog altijd gewoon een gok. Testen is altijd beter.

Modus Fiesta (kennelijk nu Modus Vivendi?) ligt in Brussel maar er is gelukkig wel sprake van dat er in de toekomst mogelijk ook testcentra gaan komen in Vlaamse steden, o.a. in Gent. Daar heb je voor nu weinig aan TS :wink: maar toch een kleine yay voor Vlaanderen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Roze olifant
Punt is: neemt de politie het in beslag als je met je sample naar het testcentrum gaat? Zo ja, dan wordt het laten testen toch wel ontmoedigd en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze olifant
Punt is: neemt de politie het in beslag als je met je sample naar het testcentrum gaat? Zo ja, dan wordt het laten testen toch wel ontmoedigd en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Lijkt mij helaas wel, aangezien je dat niet echt kunt bewijzen. Ik zal het ook eens subtiel navragen bij mijn politieschoonbroer. :tongueout:

D

Don_Juan

Gast
Bij mij verdoven mn bovenste tanden best wel, als ik voor mijn gevoel hele fijne/goede C heb. Enkel mn hoektanden en 2 voorste. In het begin krijg ik dan ook zon brok in de keel omdat die dan ook verdooft. Dat is redelijk snel weg, maar mn tanden blijven continu verdooft, ook als ik bijv een half uur niet bij gepakt heb. Verder verdoofd het niet, niet mn tandvlees en tong ook niet.

Is dat dan perse lidocaine? Of kan het ook gewoon van de C komen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan