Vraag over speed en xtc in hetzelfde weekend

E3f

Newbie
Hoi allemaal!

Ik heb binnenkort een weekend festival waarbij ik op de zondag sowieso xtc wil gebruiken. Hier heb ik ook al ervaring mee. Verder ben ik benieuwd naar speed en wil ik dit mogelijk op de zaterdag proberen. Ik wil alleen niet dat dit een combinatie wordt. Weet iemand toevallig of het gebruik een dag na elkaar nog telt als ‘combineren’?

Dankjewel!

ChacChan

Experimenterende gebruiker
Hoi! Ben je van plan om te gaan slapen van zaterdag op zondag? Want met speed kan dat weleens heel lastig worden. Ben je van plan om de hele tijd speed te punten of neem je een bommetje?

Want zonder slaap (en wss eten want dat gaat ook niet aan de speed) de volgende dag xtc gebruiken kan vrij pittig zijn

Druggers

Belezen gebruiker
Tja ik ben niet heilig, maar als je het gaat doen dan zou ik speed laag doseren op de zaterdag en proberen wat slaap te pakken zodat je zondag lekker XTC kan knallen.

Niimauwen

Ik zou juist eerste dag xtc doen mss ff paar uurtjes slapen pakken en dan volgende dag die speed. In mijn ogen is dat geen combineren omdat je niks meer van de xtc merkt etc.

Niimauwen

Oja en je wilt speed proberen wel een goeie om rekening mee te houden; weet niet of je adhd hebt?

Ik, met adhd, word dus echt suuuper rustig van speed en verder merk ik er zowat niks van. T werkt voor mij echt als een soort adhd medicatie haha.

Sillous

Belezen gebruiker
Laatste weken zit ik met de vraag of ik misschien ADHD zou hebben, maar ik zou het echt niet weten, ik twijfel, nooit adhd medicatie geprobeerd

Ik heb drie dagen geleden 1ste keer speed gedaan, (1 lijn en 2 punten) de bedoeling om veel/lang te werken aan schilderijen.

Moet zeggen dat het best tegenviel. was na 20min nog altijd aan het wachten tot het zou inkikken na een lijn. Toen ben ik maar zelf opgestaan en aan de slag gegaan. Heb lang niet zo veel gewerkt als ik had gehoopt. Twijfel of het wel echt werkte of dat het placebo was

Nu gisteren avond weer toch nog eens geprobeerd, deze keer twee puntjes in glas water, heb enorm veel gewerkt deze nacht. Was deze keer wel in een flow maar fysiek voel ik me super relaxed, kan goed eten, niet moe maar ook niet opgewekt

vorige keer moest ik ademen alsof ik juist een enorme inspanning had gedaan...

Maar met ADHD is het zo dat er verschillende 'soorten' ADHD bestaan, niet?

Ik zou juist eerste dag xtc doen

Zou ik ook doen, X eerst nemen is een betere volgorde dan eerst speed want van de xtc zal je namelijk minder genieten als er al/nog een andere stimulant in je systeem zit, dat zal vooral het geval zijn als je nog niet kunt slapen van de speed. Speed is vgm meer potent tegenover de x om het zo te zeggen.. Speed kan je ook bijnemen naar het gewenste effect afgaande hoe je lichaam reageert van de xtc van er voor. Dus vandaar speed best als tweede houden

Laatst bewerkt:
Bovenaan