Vraag over UC controle

Shockers

Newbie
Goedenavond beste mensen,

Ik zal mij even in het kort voorstellen. Ik ben 34 jaar , gebruik al ruim 11 jaar drugs, met als hoofdmiddel Speed. (Afgelopen jaren geen andere drugs gebruikt) Momenteel volg ik al een aantal jaren een begeleid wonen traject via de Brijder. Een van de voorwaarde die er met mij is afgesproken is dat ik 3 keer in de week een UC moet inleveren op maandag , woensdag en vrijdag. Ik word getest op het gebruik van Cocaine , Alcohol , en Benzo's. Ik heb de diagnose ADHD en krijg hiervoor dan ook Dex Amphetamine (6 stuks per dag a 5mg). Het is dus lastig om mij te testen op het gebruik van Amphetamine aangezien deze altijd positief zal uitslaan bij een UC. Maar nu het volgende de afgelopen 2 weken is er steeds een minimale waarde aangetroffen van Benzo's. Volgens het lab "Te verwaarlozen" Echter de laatste keer dat ik een pammetje (Oxazepam 50 MG) heb ingenomen is ruim 5 maanden geleden en in overleg gegaan met een psychiater. Het is eigenlijk nog nooit in een UC test voortgekomen dat ik Benzo's zou hebben gebruikt. Vandaar dat ik het zo bizar vind dat het nu opeens de laatste weken iedere keer positief uitslaat. Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn ? Loop het hele internet af te zoeken naar informatie maar tot heden zonder succes.

MvG,

Shockers.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Je zegt eerst dat het lab zegt dat de uitslag te verwaarlozen is en later spreek je over een positieve uitslag. Dit zijn 2 verschillende dingen. Dus ben je echt positief getest of is er wel wat gevonden, maar bleef je onder de afkapwaarde?

En gebruik je verder geen medicijnen?

Overigens kan een laboratorium wel degelijk onderscheid maken tussen dexamfetamine en gewone amfetamine.

Shockers

Newbie
Ik neem de volgende medicatie: - Sertraline (200 MG)
- Dex Amphetamine (30 MG)
- Metoprolol (100MG)
- Omezaprol (40 MG)

Heb even nagevraagd over de uitslag van de test van de benzo's. Ik bleef idd onder de afkapwaarde.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Maar dan ben je dus niet positief getest op benzo's. Is je vraag dan nog steeds wel relevant?

Bovenaan