Vraag over XTC

ZwsR

Newbie
Vraagje over Xtc:
Ik slik zo'n 3/­4 keer per jaar een pil, en doe dit nu ongeveer 2,5 jaar en nooit problemen mee gehad.­ Tot ik afgelopen zaterdag op een festival 1 pil over de dag verspreid heb genomen (Mortal Combat +/- 205 mg).­ Na een paar uur kreeg ik namelijk telkens gele stukjes in mijn mondhoeken, geen idee wat het is.­ En dat is dan ook mijn vraag.­ Kan dit komen door roken? Of doordat ik niet genoeg drink? Ook heb ik de hele dag kauwgom gegeten omdat ik mn tanden heel wou houden.

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Gele stukjes? Kan je wat preciezer zijn? Deed het pijn?

Heb je voor de rest genoeg water gedronken? Voor zover ik weet kan te weinig water drinken al belachelijk veel met je doen..

ZwsR

Newbie
Af en toe gele stukjes troep in de mondhoeken (verder nog nooit last van gehad). Zag er volgens mijn vrienden niet erg smakelijk uit. En Heb voor mijn gevoel genoeg water gedronken. Een stuk of 8/9 0,5l flesjes verdeelt over 7 uur tijd en aan het eind van de avond 3/4 blikjes captain morgan-cola. Aan de pillen kan het ook niet liggen, heb ze laten testen.

Hazekees

Ik moet zeggen dat ik nog nooit in mijn omgeving om zoiets gehoord heb. Als het echter geen pijn/ niet al te ranzig is zal ik me er niet zoveel zorgen over maken en of misschien spoelen met wat alcohol. :)

onlypills

Hebben veel meer mensen last van (waaronder ik). Niks bijzonders. Ik denk dat het gewoon vet van je lippen is icm te weinig speeksel. Gewoon je maten vragen of ze er op letten en even wegwrijven als je een melding krijgt :wink: .

harry123

Bewuste gebruiker
Ja zou iets van je lip zijn, vel of vet of zo omdat het zo droog is en je met je tong heletijd er langs gaat dat het zich op hoopt in de mondhoek, gewoon wegvegen af en toe, geen problemen :)

Bovenaan