Vraag (strafblad)

Hallo mensen ,

Ik weet niet of hier mensen zijn die mij meschien verder kunnen helpen? Mij vraag is ik ben in december aangehouden met 5 xtc pillen. Ik heb daarvoor snelrecht gekregen.De boete bedraagde 380 euro.Ik heb de boete gelijk betaalt maar nu is me vraag heb ik nou een strafblad of niet?? De eene zegt van niet de andere wel weer.Ik heb namelijk binnekort keuringen voor het leger en ik vraag me nou af of ik het moet zeggen of niet over die pillen heeft iemand er ervaring mee?? of weet er wat over? Vertel het dan asjeblieft want dan weet ik wat me te wachten staat.

mvg

Judas

Wijs gebruiker
Ja, je hebt een strafblad maar ik zou het niet zeggen als je gekeurd wordt. De kans is groot dat ze het niet checken. Iemand moet een handmatige handeling verrichten en de kans dat dat uit laksheid niet gebeurt is groot.

Veel succes met kogels en bermbomscherven opvangen als je bij het kanonnenvlees mag gaan dienen. Lees je alvast in over het post traumatisch stress syndroom zou ik zeggen.

Autsider

Belezen gebruiker
Grote kans dat ze het wel checken, toen ik voor de keuring ging hadden ze een mooie uitdraai van al het contact wat ik ooit met de politie heb gehad, ook positief contact zoals aangiften en meldingen over overlast. Uit eindelijk afgekeurd omdat ik in het jaar voor de keuring 1 keer had geblowd.

Flameon

Badass junkie
Yep je hebt een strafblad en je wordt gescand (in het leger gebeurd dat zeker weten).
Je kan je baan als soldaat vrees ik vergeten, sorry maar het is de waarheid

Frank123

Wijs gebruiker
Inderdaad de kans is groot dat je er niet doorheen komt. Maar waarom niet proberen? wie weet , Niet geschoten is altijd mis.

Bovenaan