vraag trip-e happy caps

sef241

Newbie
Ik heb eigelijk een vraagje, ik heb gistere trip-e happy caps besteld en wou eigelijk weten wat ik ervan moet verwachten :confused: kben een gemiddelde blower (3x per dag) :smoke: net 17 geworden en heb nog helemaal geen ervaring met tripmiddellen of LSA heeft iemand al ervaring met zulke pilletjes ? Want ik lees verschillende meningen over die trip-e caps alvast bedankt :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
sef241 zei:
kben een gemiddelde blower (3x per dag) net 17 geworden

Een gemiddelde blower? Als je 3x per dag een joint rookt ben je een vrij zware blower hoor :confused:

Verwacht niets van de Happy Caps, heb er nog nooit goede verhalen over gehoord. Altijd een licht effect zoals Deamon zegt. Vooral als je zo veel blowt hoef je niet veel effect te verwachten...

sef241

Newbie
Hier in antwerpen is 3x per dag gemiddeld xd en bedankt voor de reacties. ik heb je triprepport gelezen best interessant hoor en btw dat het geldverspilling was maakt niet echt uit ik wou gewoon wat experimenteren met die legal higs duss (tochal zijn de meeste gwn brol) :grin:

fgamer

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
sef241 zei:
kben een gemiddelde blower (3x per dag) net 17 geworden

Een gemiddelde blower? Als je 3x per dag een joint rookt ben je een vrij zware blower hoor :confused:

Verwacht niets van de Happy Caps, heb er nog nooit goede verhalen over gehoord. Altijd een licht effect zoals Deamon zegt. Vooral als je zo veel blowt hoef je niet veel effect te verwachten...

In België, of laten we zeggen in mijn dorp, zijn veel mensen die rond de 10-12 joints kunnen roken per dag.

Fool

Badass junkie
Ja, dat kan ook wel, maar het verpest je gewoon helemaal. Met 3 joints per dag ben je in ieder geval allang geen 'gemiddelde' blower meer...

Bovenaan