Vraag trip report

Gabbertje

Wijs gebruiker
Goedeavond,

Ten eerste mijn excuses als deze topic in de verkeerde sectie staat, wist niet goed waar die moest.

Ik heb 2 vragen:

Ik ga aanstaande Dinsdag (21/03) de drugs combi genaamd hippy flip(truffels & xtc) te gaan doen. Zouden jullie het leuk vinden als ik er een trip report over schrijf?

En mijn tweede vraag is:

We gaan dit doen met een trip zitter alleen wat is nou eeb chillen thuis setting? We kunnen ook naar buiten maar wat is nou vet voor binnen?

Ik heb al:

Disco bal me vormen erin
Led lichten

Iemand nog leuke ideeën?

Gr HardstyleGabber + 2 vrienden :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreports zijn altijd leuk :)

Ik zou dit forum even doornemen als je activiteiten zoekt:

viewforum.php?f=7

Er zijn een hoop mensen die vertellen wat ze gedaan hebben en of dat leuk was, ook in het forum Trip reports staan een hoop dingen.

Ik vind het altijd chill om een TV in de buurt te hebben en een makkelijke manier om Youtube, Films en games aan te zetten. Zorg dat alles werkt en klaar staat want je gaat ongelooflijk lopen klooien op zo'n moment en niets is vervelender dan een bepaald nummer of filmpje te willen zien, maar het niet voor elkaar te krijgen :wink:

Zorg sowieso voor genoeg muziek, eten en drinken en troepjes om mee te klooien :P

Matras op de vloer is megachill.

Gabbertje

Wijs gebruiker
SkittlesAndMe zei:
Tripreports zijn altijd leuk :)

Ik zou dit forum even doornemen als je activiteiten zoekt:

http://drugsforum.nl/viewforum.php?f=7

Er zijn een hoop mensen die vertellen wat ze gedaan hebben en of dat leuk was, ook in het forum Trip reports staan een hoop dingen.

Ik vind het altijd chill om een TV in de buurt te hebben en een makkelijke manier om Youtube, Films en games aan te zetten. Zorg dat alles werkt en klaar staat want je gaat ongelooflijk lopen klooien op zo'n moment en niets is vervelender dan een bepaald nummer of filmpje te willen zien, maar het niet voor elkaar te krijgen :wink:

Zorg sowieso voor genoeg muziek, eten en drinken en troepjes om mee te klooien :P

Matras op de vloer is megachill.

Bedankt voor je reactie en zal zeker doen wat je zei vind ik een goede! Alleen waarom eten erbij? Voor truffels mag ik niet eten en aangezien ik rond me piek xtc erbij gooi krijg ik al helemaal geen eten meer naar binnen (paar keer geprobeerd zonder succes). Ik zat zelf te denken om boeljon klaar te zetten om toch nog wat van voeding binnen te krijgen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat fruit en snoepjes enzo zijn altijd chill. Je hoeft inderdaad geen pizza en rijsttafels in huis te halen :tongueout:

Bouillon is ook chill ja

Gabbertje

Wijs gebruiker
SkittlesAndMe zei:
Wat fruit en snoepjes enzo zijn altijd chill. Je hoeft inderdaad geen pizza en rijsttafels in huis te halen :tongueout:

Bouillon is ook chill ja

Bedankt voor je reactie :) Wat voor fruit is chill tijdens het spacen ? Hoorde ookal dat ijs een helle grote aanrader is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha ja waterijs is de bom.

Ik zou sappig fruit halen want dat is het beste te eten met een droge mond :wink: Ananas, pruimen, peer enz. Misschien gewoon zo'n bakje voorgesneden fruit, want snijden gaat hem echt niet meer worden als je hard tript haha

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SkittlesAndMe zei:
haha ja waterijs is de bom.

Ik zou sappig fruit halen want dat is het beste te eten met een droge mond :wink: Ananas, pruimen, peer enz. Misschien gewoon zo'n bakje voorgesneden fruit, want snijden gaat hem echt niet meer worden als je hard tript haha
Of van te voren even fruit snijden, vers is toch een stuk lekkerder dan zo'n bakje voorgesneden fruit.

Sowieso kan ik aanraden dat je alles wat je denkt nodig te hebben tijdens de trip van te voren voorbereid en klaar zet. Als je eenmaal tript kunnen de simpelste dingen al enorm ingewikkeld worden namelijk. Zo ben ik eens een uur bezig geweest met de playstation aanzetten tijdens een paddo trip en uiteindelijk ben ik ermee gestopt toen omdat ik dacht dat de playstation kapot was. Toen de trip eenmaal was afgelopen kreeg ik hem uiteraard direct aan.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hahaha zo herkenbaar. Had ik met filmpjes die ik wilde afspelen via m'n streambox en uiteindelijk muziek vanaf m'n telefoon. Toen de trip voorbij was bleek inderdaad niks stuk. Alle kabels losgetrokken uit de muur en alles opnieuw aangesloten. Één grote puinhoop.

Goede voorbereiding werkt :tongueout:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Electronica en trippen gaat op de een of andere manier ook niet samen. Ik heb daar altijd rare dingen mee tijdens een trip. Ik heb op mijn laptop bijvoorbeeld ingesteld dat video's standaard met vlc geopend worden en tijdens een trip had ik een keer dat filmpjes in enen met windows media player geopend werden, niet perse een probleem ofzo maar wel een grote mindfuck op dat moment.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Electronica en trippen gaat op de een of andere manier ook niet samen. Ik heb daar altijd rare dingen mee tijdens een trip. Ik heb op mijn laptop bijvoorbeeld ingesteld dat video's standaard met vlc geopend worden en tijdens een trip had ik een keer dat filmpjes in enen met windows media player geopend werden, niet perse een probleem ofzo maar wel een grote mindfuck op dat moment.
En ik dacht dat ik de enige was... Ik heb ook eens tijdens nog niet eens zo hard trippen spul klaargezet (spelcomputer). Gaat alles mis wat er mis kan gaan en snap ik er helemaal niks meer van. :openmouth: En dan opnieuw proberen, twee keer zo langzaam met twee keer zoveel aandacht en nog steeds lukt niets... :angry: Nu probeer ik het al niet eens meer.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Bedankt voor jullie reactie's :) Hebben jullie nog bepaalde voorwerpen die nogal leuk zijn voor bij t spacen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
HardstyleGabber zei:
Bedankt voor jullie reactie's :) Hebben jullie nog bepaalde voorwerpen die nogal leuk zijn voor bij t spacen?
Glowsticks zijn wel grappig. Maar probeer nou ook weer niet teveel van te voren te plannen en jezelf op te leggen. Vaak heb je tijdens de trip toch geen zin meer in voorwerpen waarvan je van te voren dacht dat het leuk zou zijn.

Zorg gewoon dat je eten, drinken, muziek, films, etc allemaal hebt klaar staan en dat je huis lekker opgeruimd is en gezellig gemaakt. Verder moet je het gewoon over je heen laten komen.

Bovenaan