vraag valium

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.
gewoon de tablet (dus niet met een spuit)
serieuze antwoorden gewaardeerd :P

iemand ervaring hiermee???

en werkt het dan sterker ? of?

Spor

Wijs gebruiker
Ja het gaat, maar met dergelijke pillen zelfde verhaal als met snuiven: dat bindmiddel wil je net zo min in je poeper hebben als in je neusslijmvlies

Zelf geen ervaring mee. Ik hou niet zo van rectale toediening :wink:

xtc4fun

net zoals normaal met slikken maar een uurtje ofzo effect gehad en daarna is het weer compleet weg.

heb ik altijd met benzo's zelfs met valium (max 2 uur effect) daarna niets meer.

en wat zijn de gevolgen van de bindmiddelen in de darmen, die gaan er gewoon weer uit tog of niet?

ronnai

Lekker boeiend!
Heeft niks met homo zijn te maken.
Misschien dat jullie homofoob zijn? :P
Maar goed ik heb zelf ook nog nooit wat geplugd, behalve zetpillen na een operatie :grin:

speeseend

Wijs gebruiker
Zolang er niet "kontpil" op staat, gaat er bij mij niets in. Smerig gedoe.

Hoe heb je dat overigens gedaan, XTC4fun? Kontgat open, twee pilen erin gemikt en samenknijpen maar?

En merkte je werkelijk waar na 13 min. al effect?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het blijft vreemd dat het zo raar gevonden wordt om iets rectaal toe te dienen. Onbekende dingen zijn nu eenmaal wat eng in het begin he.
Niet dat ik nou zo'n grote voorstander van ben, maar ik vind het zeker niet vreemd. De werking is uiteraard heftiger, en sneller.

Ik had van jou (eend) toch wel verwacht dat je wist hoe zo iets werkt, mocht het je alsnog intresseren er bestaat een topic over getiteld "pluggen voor dummies".

speeseend

Wijs gebruiker
Jeetje, DonnieDark0! Even goed lezen. Ik vraag me af hoe HIJ het heeft gedaan. Dit n.a.v. zijn eerdere post:
Is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.

Natuurlijk weet ik wel hoe dit werkt en uiteraard moet ieder dit voor zich weten. Ik vind het alleen niet bepaald een fijn idee en een behoorlijk vreemd gedachte om een normale pil in mijn kont te tikken. Want dat idee kreeg ik een beetje, na het lezen van bovengenoemde post.

Martijn.

Belezen gebruiker
Maar een gewone orale pil in je reet... werkt dat? :confused:
Een zetpil smelt tenminste nog in je reet, een orale pil niet. Die kan z'n werkzame stof dan toch nooit goed afgeven?

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Als je kunt kiezen tussen oraal,
Waarom zou je dan rectaal gaan? oke het is iets harder maar je kunt ook gewoon meer gebruiken voor hetzelfde effect zonder dat je het in je poepert hoeft te stoppen

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
Jeetje, DonnieDark0! Even goed lezen. Ik vraag me af hoe HIJ het heeft gedaan. Dit n.a.v. zijn eerdere post:
Is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.

Natuurlijk weet ik wel hoe dit werkt en uiteraard moet ieder dit voor zich weten. Ik vind het alleen niet bepaald een fijn idee en een behoorlijk vreemd gedachte om een normale pil in mijn kont te tikken. Want dat idee kreeg ik een beetje, na het lezen van bovengenoemde post.

alrighty then, no hard feelings. Ik had het idd niet goed gelezen.

4 fmp

Belezen gebruiker
Nah, bij mij had rectale toediening van 10 mg diazepam geen extra effect.
Misschien komt dat ook omdat een diazepam tablet vol met vulmiddel zit (zetmeel whateffer).
Je wilt het echte spul in je reet of je wilt niks.

Gewoon slikken zo'n tablet. Je gaat sperma toch ook niet indikken en in tabletvorm persen en daarmee je vriendin proberen te bevruchten? Misschien wat ver gezocht, als iemand weet met wat voor synthese ik valium uit het tablet kan krijgen en in pure vorm kan toedienen wil ik wel weer een poging wagen...

Alhoewel, waarschijnlijk spuit ik het dan gewoon intramusculair :hearteyes:

Martijn.

Belezen gebruiker
4 fmp zei:
Nah, bij mij had rectale toediening van 10 mg diazepam geen extra effect.
Misschien komt dat ook omdat een diazepam tablet vol met vulmiddel zit (zetmeel whateffer).
Je wilt het echte spul in je reet of je wilt niks.

Gewoon slikken zo'n tablet. Je gaat sperma toch ook niet indikken en in tabletvorm persen en daarmee je vriendin proberen te bevruchten? Misschien wat ver gezocht, als iemand weet met wat voor synthese ik valium uit het tablet kan krijgen en in pure vorm kan toedienen wil ik wel weer een poging wagen...

Alhoewel, waarschijnlijk spuit ik het dan gewoon intramusculair :hearteyes:
...of nóg beter zorg je gewoon dat je aan diazepam-injectievloeistof komt? :) Alleen daar is niet zo gemakkelijk aan te komen denk ik... klein detail. :)

anon22

Belezen gebruiker
vloeistof hoe kom ik daar aan dan...

ik krijg tabletten 3 x 10mg per dag....

vloeistof lijkt me wel interessant

Martijn.

Belezen gebruiker
anon22 zei:
vloeistof hoe kom ik daar aan dan...

ik krijg tabletten 3 x 10mg per dag....

vloeistof lijkt me wel interessant
Die kun je alleen krijgen als je bent opgenomen in 't ziekenhuis, voor noodgevallen. Als jij op de PAAZ ligt en je gaat opeens hélemaal flippen, dan kan 't dus zijn dat ze een spuit valium in je lijf zetten.
Maar goed, heb ze zelf ook nooit gehad, maar ze zijn er wel. :)

splifftail

Belezen gebruiker
de orale valium is niet voor niets in pilvorm, de rectale valium (Stecolit) zit niet voor niets in een rectiole....heel simpel....de pil met vulstoffen, kleurstoffen is dus niet voor rectaal gebruik bedoeld, slecht voor je slijmvlies oa...de rectiole echter kun je wel oraal nemen, en wordt ook professioneel gedaan in geval van insult en de anus moeilijk te bereiken is...wordt dan in wangzak gespoten. Deze vorm van diazepam is snel opneembaar, de tablet in principe niet. Kun je beter in mond laten smelten voor een snellere opname.

een rectiole Stecolit is weer anders dan de ampul vloeibare diazepam, al is werkzame stof t zelfde natuurlijk. Vloeibaar en rectiole worden alleen gebruikt als ingrijpmedicatie....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
xtc4fun zei:
effect is duidelijk sterker aanwezig dan slikken.
zeer suf en wazig

goed idee ... valium is duur en daarom is retcaal ok.

Net een nieuwe doos besteld van me favoriete diazepam La roche 10 mg the bleu pil.

Bonie

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Als je kunt kiezen tussen oraal,
Waarom zou je dan rectaal gaan? oke het is iets harder maar je kunt ook gewoon meer gebruiken voor hetzelfde effect zonder dat je het in je poepert hoeft te stoppen

Hetzelfde effect ?
nee 2x zo sterk ouwe beter lezewn en openstaan voor het juiste woord ?

2x meer power
50% minder consumptie.

Ik douw er ook een in me anusje vanavond !!!

anon22

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
xtc4fun zei:
effect is duidelijk sterker aanwezig dan slikken.
zeer suf en wazig
Net een nieuwe doos besteld van me favoriete diazepam La roche 10 mg the bleu pil.
:hearteyes:

koop je die vie internet?? :openmouth:

zoja hoop ik voor je dat je 1 van de weinige sites hebt die te vertrouwen zijn en geen
nepmedicatie verkoopt.
(als ze al bestaan)

maar kan ook zijn dat ik het verkeerd begrijp en je het gewoon via apotheek of dergelijke krijg

4 fmp

Belezen gebruiker
anon22 zei:
koop je die vie internet?? :openmouth:

zoja hoop ik voor je dat je 1 van de weinige sites hebt die te vertrouwen zijn en geen
nepmedicatie verkoopt.
(als ze al bestaan)

Connecties Anon, connecties. Als jij slecht spul koopt via internet moet je beter zoeken.
Er is VEEL erg VEEL medicatie en drugs verkrijgbaar via internet, buiten doctors recept om.

NEE IK DEAL NIET!

En al die jankerts over anaal inbrengen en homosex:

Denken jullie stiekum ook aan die leuke jongen in de klas /op het werk als je vriendin je pijpt? Dat doen homo's waarschijnlijk ook :confused:

Anaal inbrengen van drug's/medicatie heet niets met homo's te maken. Als je dat met elkaar associeert zou je ook moeten weigeren als je sletje je paal ff goed wil afknauwen.

anon22

Belezen gebruiker
er zijn zo vaak programmas op tv erover , en veel op internet te vinden dat 95% van de verkochte medicatie fake is.

soms geen werkende middelen bevatten.
en soms zelfs zeer giftige stoffen om het middel te laten lijken werken.

waar geen werkende middelen inzitten , denken mensen soms dat het wat doet door placebo.

ik oordeel je niet, het kan goed zijn dat jij wel een betrouwbare site of dergelijke hebt.

ik zeg alleen dat er veel namaak is.

ik haal mijn medicijnen iniedergeval gewoon bij de apotheek....
dus ik maak me er niet te druk om, ik waarschuw er alleen voor

4 fmp

Belezen gebruiker
Sites weet ik niks van. Maar de meeste aanbieders die het echte spul hebben zijn gewoon particulieren. Wat dacht je wat er bij een gemiddeld bejaardenhuis doorheen gaat aan valium op 1 dag? Dozen vol man. Zou het mogelijk zijn dat er wel is wat achterover wordt gedrukt?

Ik heb het niet over websites als doctoronlinepuntNL die trouwens allang geen benzo's meer verkoopt. Ik heb het over handelaren.

anon22

Belezen gebruiker
je reageert op mijn reply over internet sites, en nu ineens gaat het over particulieren.

beetje warrig, dus , op straat is er miss zat te krijgen.

zou best wel eens een keer wat meer voorraad dexamfetamine willen hebben.

heb namelijk 3 x 20mg per dag maar om egt waus te worden moet je volgensmij 100 ofzo in 1 keer nemen?

en ja als ik dat doe dan kom ik pillen te kort voor overdag

zou wel een buffertje willen hebben :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
xtc4fun zei:
is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.

Dat is mogelijk ... op het werk hebben we vloeibare diazepam.
Tegenwoordig streng beveiligd, maar het ligt in de kast dus het bestaat.
Voor de consument denk ik moelijk te verkrijgen.

Martijn.

Belezen gebruiker
Activate zei:
Ik heb nog wel wat doosjes (blauw 10 mg) liggen. Via recept uit de plaatselijke apotheek.
Geen rommel uit india.
Ben er zelf mee gestop, en het is zonde om het weg te mikken.
Mail maar voor een leuk prijsje.
Subtiel... :P

Flameon

Badass junkie
tipsyflipsy zei:
mensen een vraag

kom je van al dat pluggen niet gigantisch in de schijterij?

is maar gewoon een vraag hoor? :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Zelf geen ervaring ... hoor van clienten wel eens dat het gevoel er wel is, maar niet dat je 23 uur boven de wc pot hangt

Activate

Newbie
Wanneer je geen homo bent… en niet gewend bent aan het van achter slikken.
Begin je in ieder geval behoorlijke te ruften door het happen van valse lucht. Een beetje homo heeft waarschijnlijk, deze uitgang dusdanig open staan dat dit verschijnsel niet meer aan de orde is. :wink:
Maar ja een homo zal ook wel op zijn kop moeten gaan staan, anders rollen de pillen er zo weer uit.

4 fmp

Belezen gebruiker
Gepijpt worden door een man is gay, gepijpt worden door een vrouw is fijn.
Een kerel in zijn reet neuken is gay, een pil in je aars stoppen per definitie ook?

Onzekere broekepoeperts die dat roepen. Ik wed dat jullie homofoobjes nog nooit een vrouw anaal genomen hebben omdat je bang bent dat je zelf dan homo bent.
Mietjes.

splifftail

Belezen gebruiker
Activate zei:
Wanneer je geen homo bent… en niet gewend bent aan het van achter slikken.
Begin je in ieder geval behoorlijke te ruften door het happen van valse lucht. Een beetje homo heeft waarschijnlijk, deze uitgang dusdanig open staan dat dit verschijnsel niet meer aan de orde is. :wink:
Maar ja een homo zal ook wel op zijn kop moeten gaan staan, anders rollen de pillen er zo weer uit.

Please Activate, be so kind to DE-activate.... wat een geneuzel zeg over homo zijn en een openstaande anus...hoe oud ben je? schat wrs zo rond de 13....

da_pj

Belezen gebruiker
Deze is iets wat pluggers graag pluggen ?? :P

Bijlagen

• DSC_0003 (2).JPG
    DSC_0003 (2).JPG
    68,6 KB · Weergaven: 3.559
  • DSC_0004.JPG
    DSC_0004.JPG
    88,1 KB · Weergaven: 3.561

Jixx

Bewuste gebruiker
Whahaha, waarom lees ik dit topic nu pas?

Ten eerste ik lees toch echt valium, maar blijkbaar lezen sommige mensen iets anders? Wat precies kun je zelf wel ivulllen. Maar het neigt sterk naar alium.

Als je graag serieuze antwoorden wilt, dan moet je dit soort domme dingen ook niet vragen die jezelf ook kan bedenken toch? Vraagje: staat er op de verpakking dat het medicijn bedoeld is om rectaal toe te dienen? Zo , niet , dan is het medicijn niet bedoeld om rectaal toe te dienen.

Dat het harder aankomt kan ik me enigszins voorstellen ja , zodra je op de wc zit aan de dun en je billen in fik staan waarschijnlijk omdat je darmen van streek zijn geraakt.

Maar daar kunnen we wel een simpele spreuk voor verzinnen hoor? Gebruik het rectaal dan zult gij harder gaan. :P

En reageer a.u.b. niet op mijn vraag met: Stop die propanolol maar in je h*l , dan slaap je misschien beter? Dat is gewoon te voorspelbaar. :wink:

Bovenaan