Vraag van nieuwe gebruiker

maynerd

Experimenterende gebruiker
Ik ben totaal onbekende met natuurlijke middelen. Heb ervaringen met Pado's, maar zoek eigenlijk iets rustgevens (en aub geen Valeriaan) of juist iets dat me energie geef. Als ik een smartshop inloop dan krijg ik van alles aangesmeerd, wat veelal niet werkt. Ben benieuwd naar ervaringen hier.

Maynerd

henkdevries

Belezen gebruiker
Hey,
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt.
Zelf vind ik wiet en hasj erg prettig als natuurlijk middel om te relaxen.
Wiet maakt mij vaak wat rustiger en dan kan ik wat beter relaxen of de alledaagse zorgen vergeten. Dat zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt.

Je hebt inderdaad allerlei andere kruiden en thee soorten maar daar weet ik eerlijk gezegd niet zo veel van. Gelukkig zijn hier andere mensen actief die dat wel weten.

maynerd

henkdevries zei:
Hey,
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt.
Zelf vind ik wiet en hasj erg prettig als natuurlijk middel om te relaxen.
Wiet maakt mij vaak wat rustiger en dan kan ik wat beter relaxen of de alledaagse zorgen vergeten. Dat zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt.

Je hebt inderdaad allerlei andere kruiden en thee soorten maar daar weet ik eerlijk gezegd niet zo veel van. Gelukkig zijn hier andere mensen actief die dat wel weten.

Ik zat meer te denken aan smart drugs, gezien de naam van de forum - maar heb het misschien onder het verkeerde kopje geplaatst :confused: :wink:

ThePhotographer

Het ligt er maar net aan wat je wilt. Een rustige trip, zonder veel poespas, maar toch met heldere gedachten... Dan zijn sommige wietsoorten perfect. Je voelt je chill, (soms wel héél chill), je zintuigen worden gevoeliger dus muziek e.d. wordt mooier. Wil je echt trippen, op een aparte manier helder zijn, dan zijn truffels weer beter. Minder stoned, meer trippy. Je kan ook voor XTC of 'pure' MDMA gaan. Zelf nooit gebruikt maar je wordt er actiever door en je hebt meer liefde in je barst. Maarja, dan zou je naar een ander topic moeten gaan omdat dat wel 100% chemisch is.

Succes en leg misschien nog wat uitgebreider uit wat je wilt. Met Smart Drugs, als ik je nu begrijp, doel je misschien meer op Truffels, vergelijkbaar met Paddo's. (?)

WeirdyBeardy

Je wilt iets rustgevends waar je energie van krijgt. Lekkere tegenstelling :beer:

Al eens aan een lekker bakje koffie gedacht? En daarna een wellness theetje? :beer:

JanDeMan

jointje met dmt.
Na een geweldige powernap van 30 minuten een douche nemen en iets actief gaan doen.

Hazekees

Ketamine wordt ik vreselijk rustig van, maar tegelijkertijd zit ik vol energie dan. :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Kratom word je wel rustig van en schijnt echt wel te werken.

'N-eye-ZZZ' capsules krijg je veel energie van en werkt de eerste uurtjes euforiserend met een wat love-gevoel dat later overgaat naar een wat meer speed effect (maar weet niet in hoeverre dit 100% natuurlijk is), aan te raden zijn 2 caps tegelijk nemen.

Guarana geeft ook wat energie, valt eerder te vergelijke met een cafeinerush.

Matcha-thee: energie/mentale rust 'zen'/je gemoed word er wat beter van/werkt redelijk lang en zonder dip. (hangt wel een stevig prijskaartje aanvast).

Bovenaan