Vraag,vraagjes,...

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen,ik ben hier nieuw op dit forum,en heb gelezen wat je moet doen als je nieuw bent. Maar tog het zekere voor het onzekere.
Het gaat over enkele dingen,ik heb al van kleins af aan in contact gekomen met medicatie :( van m'n 6tot 9 jaar Relatine moeten nemen,kon amper stil zitten en was hyper.
Maar nam die niet altijd eerlijk gezegd,en ja,mijn ma kwam daarachter en we hebben Relatine afgebouwd en hebben me toen al mijn eerste benzo al gegeven,jaja ...
En toen een paar jaartjes daarna begon de miserie,ga het kort houden,heb(en ben er niet fier op).
Het begon met een ché :smoke: en :stoned: en ja,waar eindigde het hé is de vraag? Het is geëindigd met bruin(waarvoor ik onderhoudsdosis wel nodig zal hebben) en coke.ik heb daar ook vele jaren voor binnen gezeten,in opnamens/instellingen,kreeg de nodige medicatie,en heb vele instellingen gezien hoor :( dat ik er gewoon van kan :kots: <----dus dit hoort bij verslaving ja? (Zou wat ervaringen willen delen en gewoon dat mensen me niet afschilderen en me proberen begrijpen hetgeen ik zou snel mogelijk zal posten)
+

-Ik woon nu al al 4 jaar alleen en neem ja nog steeds methadon,maar gaat me goed af,en ik ben bijna de helft van mijn m'n leven al verslaafd,en wat ik ik ook nog wil zeggen ,ik neem echt wel nog best wel wat medicatie,vind ik en besef ik,<---dit zal bij farmaceutische drugs

- Ik zit met vragen over opiaten en opiëten,en wil wat meer duidelijkheid <-- dit hoort bij verdovend,opiaten dan zeker.

Sorry dat il het zo post,maar ben hier nieuw,en ik zou niet graag hebben dat m'n post ergens staat waar het niet zou moeten staan.

:rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom!

[Heb het inderdaad even naar opiaten verplaats]

Het is geëindigd met bruin (waarvoor ik onderhoudsdosis wel nodig zal hebben) en coke.ik heb daar ook vele jaren voor binnen gezeten,in opnames/instellingen, kreeg de nodige medicatie,en heb vele instellingen gezien hoor :( dat ik er gewoon van kan :kots:

Hoort er niet specifiek bij, ken genoeg mensen die het via ambulante hulp doen. En de coke al na circa 5 afspraken geen zin meer in hadden (hebben) omdat de nadelen niet meer opweegten tegen de 'goede', uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk!
Maar heb ook van (te) veel mensen gehoord dat ze na alle instanties afgewerkt te hebben weer op hun basis probleem zitten, mede door de behandelingen die er nu geboden worden die niet optimaal werken :angry:
(Denk aan een compleet verzonnen dossier wat je aan het eind meekrijgt, vraag daarom ook altijd even naar het behandelplan ; zijn ze verplicht volgens de WGBO... Of vraag je medisch dossier op & scan het in en verander het zelf even met de pc! Ze zijn verplicht je dat te geven als je het vraagt! Soms doen ze moeilijk zeg dan maar ik ken de WGBO u bent mij verplicht dat te geven. (wat ook zo is)
Dan kan je alles wijzigen wat niet klopt in je dossier voordat je naar een nieuwe eventueel zou gaat.
En die de juiste gegevens hebben!

Maar even kort:
Van een bruin verslaving, weet niet hoeveel je gebruikt, en met welke freqeuntie? Komt het voor soms dat je je de eerste 4-5 dagen meen ik je erg beroerd kan voelen, afhankelijk van het gebruik natuurlijk.

Ik woon nu al al 4 jaar alleen en neem ja nog steeds methadon,maar gaat me goed af,en ik ben bijna de helft van mijn m'n leven al verslaafd,en wat ik ik ook nog wil zeggen ,ik neem echt wel nog best wel wat medicatie,vind ik en besef ik,<---dit zal bij farmaceutische drugs

Methadon zit je daar op een hoge onderhoudsddosis neem ik aan? Als het bijvoorbeeld 'slechts' 10 mg is als voorbeeld, kan je het zelf afbouwen door elke 2a3 weken er een kwart van de totale hoeveelheid af te halen. Maar een arts kan je daar beter over adviseren die je persoonlijk kent.

Heb al gezien dat het werkte tot mijn grote verassing!

Hopelijk heb je er wat aan!

Keep up the good spirit!

Veel succes!

Ganja-man

Re: Vraag,vraagjes,..

Tijdloos zei:
Welkom!

[Heb het inderdaad even naar opiaten verplaats]

Het is geëindigd met bruin (waarvoor ik onderhoudsdosis wel nodig zal hebben) en coke.ik heb daar ook vele jaren voor binnen gezeten,in opnames/instellingen, kreeg de nodige medicatie,en heb vele instellingen gezien hoor :( dat ik er gewoon van kan :kots:

Hoort er niet specifiek bij, ken genoeg mensen die het via ambulante hulp doen. En de coke al na circa 5 afspraken geen zin meer in hadden (hebben) omdat de nadelen niet meer opweegten tegen de 'goede', uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk!
Maar heb ook van (te) veel mensen gehoord dat ze na alle instanties afgewerkt te hebben weer op hun basis probleem zitten, mede door de behandelingen die er nu geboden worden die niet optimaal werken :angry:
(Denk aan een compleet verzonnen dossier wat je aan het eind meekrijgt, vraag daarom ook altijd even naar het behandelplan ; zijn ze verplicht volgens de WGBO... Of vraag je medisch dossier op & scan het in en verander het zelf even met de pc! Ze zijn verplicht je dat te geven als je het vraagt! Soms doen ze moeilijk zeg dan maar ik ken de WGBO u bent mij verplicht dat te geven. (wat ook zo is)
Dan kan je alles wijzigen wat niet klopt in je dossier voordat je naar een nieuwe eventueel zou gaat.
En die de juiste gegevens hebben!

Maar even kort:
Van een bruin verslaving, weet niet hoeveel je gebruikt, en met welke freqeuntie? Komt het voor soms dat je je de eerste 4-5 dagen meen ik je erg beroerd kan voelen, afhankelijk van het gebruik natuurlijk.

Ik woon nu al al 4 jaar alleen en neem ja nog steeds methadon,maar gaat me goed af,en ik ben bijna de helft van mijn m'n leven al verslaafd,en wat ik ik ook nog wil zeggen ,ik neem echt wel nog best wel wat medicatie,vind ik en besef ik,<---dit zal bij farmaceutische drugs

Methadon zit je daar op een hoge onderhoudsddosis neem ik aan? Als het bijvoorbeeld 'slechts' 10 mg is als voorbeeld, kan je het zelf afbouwen door elke 2a3 weken er een kwart van de totale hoeveelheid af te halen. Maar een arts kan je daar beter over adviseren die je persoonlijk kent.

Heb al gezien dat het werkte tot mijn grote verassing!

Hopelijk heb je er wat aan!

Keep up the good spirit!

Veel succes!

Wil mijn excuses aanbieden,ik ben nog steeds verslaafd(ziek) in mijn ogen. Ik ga het wat duidelijker proberen uitleggen. Wil je dit eerst op voorhand zeggen,ik heb serieus wat schade aangericht/opgelopen aan m'n hersenen(komt vooral door en van het gebruiken van
IV gebruik)+heb ook met Het begint met een zilvertje en waar eindigt het dan meestal,..ik sta dan ook al jaren,maar jaren op invaliditeit . Ik gebruik al 2 jaar zo goed als geen heroïne of cocaïne meer,allé,laat het ons zou zeggen,(velen zullen me misschien niet verstaan of denken dat ik gek ben)ben er helemaal van af,van de heroïne,en hetzelfde geld ook voor coke,ooh neen,ga niet liegen,als ik 2 keer gebruik op een jaar "gebruik"zal het veel zijn,maar was verslaafder aan de heroïne , de :smilingimp: drugs,allé,om het anders te zeggen:de keren dat ik op 1 volledig jaar heroïne zou gebruiken,en is wat coke, zou gebruiken,dat kan ik op mijn ene hand tellen/bijhouden,en dat meen ik dan ook! Mocht ik kunnen kiezen tussen sporadisch is wat smack of coke te gebruiken,of:mocht ik er de kans toe had hebben zou ik me dan veel liever een pilletje innemen,met stoffen zoals,opiaten of opioïden . Dan liever dat,dat dan heel sporadisch liever,maar veel liever een pilletje nemen met 1 van die stoffen dan. Ik ga en zal,of hoef hier echter niet over liegen. Waarom zou ik erover liegen,heb geleerd uit mijn verslaving en uit ervaring van andere mensen die ik dan kon ,dat vooral heroïne verslaafden heel,maar ook heel goed kunnen liegen,als de beste zelfs,tsss :angry: Op dit forum wil ik mijn ervaringen delen met anderen,eventueel mensen te helpen,graag zelf ! En dat als ik met vragen zit,en eventueel hoop ik dat mensen die op dit forum terecht komen,site is goed bekijken en of is goed door lezen , en voor je met iets begint wilt beginnen. Aja,ik heb en sta op een hoge onderhoudsdosis,wat ik ook al ondervonden heb van mensen in psychiatrie die dan 10 of 20 jaar ouder zijn. En ik ben begon met soft drugs op men 11/12jaar,dan heb ik het over weed/wiet en harddrugs op m'n 15de al. En dan dat ik van sommige mensen dan te horen krijg,ja ik ben maar pas beginnen gebruiken of experimenteren op m'n 23ste/25ste. Dat ik dan denk,amaai,ben ik nu zo een speciaal geval of puur toeval,of badd luck . Maar er is een reden toe hoor. Ik liep bij de verkeerde vrienden,wil ik mee zeggen dat als ik 15jaar was niet meer met trein moest maar kon meegaan met men iets oudere vrienden,dus als zei 18 waren,was ik nog maar liefst 15 jaar. Had ik het allemaal op voorhand geweten. Was er nooit niet mee begonnen,ga de volgende post bij farmaceutischedrugs plaatsen,dan ga ik zeggen welke medicatie ik allemaal inneem,het is een lijstje en dan heb in nog iets perfect voorbij verdovend opiaten.en ik gebruikte 2 tot soms 4 gr heroïne per dag,meestal 2,was te zien hoeveel l'argent ik had,maar dagelijks 2 gr. Neem nu vooral veel te veel benzodiazepinen , en g1 heroïne/cocaïne pf andere drugs,het enigste dat ik al bijna gans mijn leven doe ik :smoke: en t'chillen, en verder niets,nada.

Ganja-man

Heb het meerdere malen ambulant geprobeerd ,maar neen,tevergeefs :(
Ik ben nu ruim 2 jaar 'van' de heroïne & de cocaïne.
Ik vind het echt de grootste rotzooi die er is die vuile heroïne,is echt een :smilingimp: drugs.
Om eerlijk te zijn,neem nu op bv 1 volledig jaar,gebruik ik die vuilste rotzooi,dat besef ik ook echter wel,maar de keren dat ik het dan gebruik,kan je zeggen,dat ik het om m'n ene hand kan bijhouden,wat ik wel goed vind toch,al zeg ik het zelf ,maar ipv die vuile heroïne zou ik dan liever sporadisch en heel zelden een pilletje waarin 1 van deze stoffen in zit: opiaten en of opiëten. Maar ben er nu 'van af' nog niet,want ik gebruikte het misschien 1x in het jaar,maximum3 tot 4 keer,zal niet meer zijn. En ja jullie kennen dat het begint met het roken op zilver,bij mij was en vond ik er niks leuks meer aan,en ben het dan IV gaan gebruiken.Ik gebruik het iedere dag zeker 2 gr,als ik geld (te veel hebt) heb je nooit denk ik dan toch,maar als ik dan is een klusje had gedaan,had ik er 100 € bij,4 gr extra's of 2 en 1x coca . Dus dan zou ik op met iemand rijden,waar ik woon zitten et zoveel dat er wel altijd een verslaafde met auto op rijdt en dan terug kwamen. Iedere dag hetzelfde,dag in,dag uit. Ik ben echt blij dat ik tot dat soort 'mensen' niet meer bij hoor. Ik heb zware 0 tolerantie,qua drugs(kan ik niet echt meer zeggen want gebruik g1 drugs meer,maar merk dat bij medicatie ). Enkel dagelijks mijn jointjes :stoned: Dat is iets dat ik al het langste doe,en daarmee wil ik niet mee stoppen(heb daar niks van problemen mee),maar kan zonder als het echt,echt moet,maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad en doe het al van vrij jonge leeftijd. Ik neem verder laat ons zegen lange lange tijd al op hoge dosis methadon . En wat ik nu wel voor heb,ben van die heroïne wem af en van die coke , maar nu zijn het benzodiazepinen voor,zal dat wel is bij farmaceutische drugs zetten dan. En wat ik ook al ondervonden heb,van mensen uit verscheidene instellingen. Dat sommige mensen dat dan een jaar of 10of 20 jaar ouder zij ,en die zeggen dat ze met soft drugs in aanraking zijn geraakt als ze pas 18 waren en in de 20,sommige zelf op hun 26 of 30 jaar,dat dan voor de eerste keren experimenteerden en in aanraking kwamen met hard drugs. Bij mij is het juist anders om :cry: foute vrienden :angry: en die waren dan nog 3 jaar ouder dan mij. En dan nog even dit,bij mijn apotheek betaal ik tussen de 2a 3 € voor een week,juist mijn methadon dan. Dan liever iedere dag methadon dat me max.3 € in de week kost. Vergeleken met een heroïne verslaving vooral en ook als het er van kon,ook noch is wat coca IV,neem nu bv :2 gr bruin,iedere dag x 7 is 350 € in 1 week. Dus ik weet wel wat ik wil. Ik ga ook al jaren bij 1 dezelfde psychiater en al even lang bij psychologe ga wekelijks bij mijn psychiater en psychologe . Onderhoudsdosis is en zal nodig zijn,en nu ben ik wel van dienen troep af maar neem zo'n cocktail dan van benzo's met dan e :smoke: en dat het zodanig erg is dat ik dan al zoveel heb genomen medicatie dan,neuroleptica's,benzo's en slapers in de dag,wil na al die goede jaren nog steeds leven in een roes - achtig gevoel,wel minder leuk. En aan alle mensen,zit je met een vraag,stel ze. Er is/of zal wel altijd 1 iemand je post lezen. Zolang het maar geen stoere praat is of cowboy-verhaaltjes zijn,want daar :kots: walg ik best wel van! Mvg

Ganja-man

Heb het meerdere malen ambulant geprobeerd ,maar neen,tevergeefs :(
Ik ben nu ruim 2 jaar 'van' de heroïne & de cocaïne.
Ik vind het echt de grootste rotzooi die er is die vuile heroïne,is echt een :smilingimp: drugs.
Om eerlijk te zijn,neem nu op bv 1 volledig jaar,gebruik ik die vuilste rotzooi,dat besef ik ook echter wel,maar de keren dat ik het dan gebruik,kan je zeggen,dat ik het om m'n ene hand kan bijhouden,wat ik wel goed vind toch,al zeg ik het zelf ,maar ipv die vuile heroïne zou ik dan liever sporadisch en heel zelden een pilletje waarin 1 van deze stoffen in zit: opiaten en of opiëten. Maar ben er nu 'van af' nog niet,want ik gebruikte het misschien 1x in het jaar,maximum3 tot 4 keer,zal niet meer zijn. En ja jullie kennen dat het begint met het roken op zilver,bij mij was en vond ik er niks leuks meer aan,en ben het dan IV gaan gebruiken.Ik gebruik het iedere dag zeker 2 gr,als ik geld (te veel hebt) heb je nooit denk ik dan toch,maar als ik dan is een klusje had gedaan,had ik er 100 € bij,4 gr extra's of 2 en 1x coca . Dus dan zou ik op met iemand rijden,waar ik woon zitten et zoveel dat er wel altijd een verslaafde met auto op rijdt en dan terug kwamen. Iedere dag hetzelfde,dag in,dag uit. Ik ben echt blij dat ik tot dat soort 'mensen' niet meer bij hoor. Ik heb zware 0 tolerantie,qua drugs(kan ik niet echt meer zeggen want gebruik g1 drugs meer,maar merk dat bij medicatie ). Enkel dagelijks mijn jointjes :stoned: Dat is iets dat ik al het langste doe,en daarmee wil ik niet mee stoppen(heb daar niks van problemen mee),maar kan zonder als het echt,echt moet,maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad en doe het al van vrij jonge leeftijd. Ik neem verder laat ons zegen lange lange tijd al op hoge dosis methadon . En wat ik nu wel voor heb,ben van die heroïne wem af en van die coke , maar nu zijn het benzodiazepinen voor,zal dat wel is bij farmaceutische drugs zetten dan. En wat ik ook al ondervonden heb,van mensen uit verscheidene instellingen. Dat sommige mensen dat dan een jaar of 10of 20 jaar ouder zij ,en die zeggen dat ze met soft drugs in aanraking zijn geraakt als ze pas 18 waren en in de 20,sommige zelf op hun 26 of 30 jaar,dat dan voor de eerste keren experimenteerden en in aanraking kwamen met hard drugs. Bij mij is het juist anders om :cry: foute vrienden :angry: en die waren dan nog 3 jaar ouder dan mij. En dan nog even dit,bij mijn apotheek betaal ik tussen de 2a 3 € voor een week,juist mijn methadon dan. Dan liever iedere dag methadon dat me max.3 € in de week kost. Vergeleken met een heroïne verslaving vooral en ook als het er van kon,ook noch is wat coca IV,neem nu bv :2 gr bruin,iedere dag x 7 is 350 € in 1 week. Dus ik weet wel wat ik wil. Ik ga ook al jaren bij 1 dezelfde psychiater en al even lang bij psychologe ga wekelijks bij mijn psychiater en psychologe . Onderhoudsdosis is en zal nodig zijn,en nu ben ik wel van dienen troep af maar neem zo'n cocktail dan van benzo's met dan e :smoke: en dat het zodanig erg is dat ik dan al zoveel heb genomen medicatie dan,neuroleptica's,benzo's en slapers in de dag,wil na al die goede jaren nog steeds leven in een roes - achtig gevoel,wel minder leuk. En aan alle mensen,zit je met een vraag,stel ze. Er is/of zal wel altijd 1 iemand je post lezen. Zolang het maar geen stoere praat is of cowboy-verhaaltjes zijn,want daar :kots: walg ik best wel van! Mvg

Latina

heel simpel, en misschien kom hard aan, je moet de feit onder de ogen zien, daar is een grote kans dat je voor de rest van je leven aan de methadon zit. wanwege je (mis)bruikt van drugs, soms kan je lichaam niet zonder, dat is afhankelijk van de gebruikt en jaren enzo.... maar de kans is groot, en daar moet je mee leren leven.

Ganja-man

Latina zei:
heel simpel, en misschien kom hard aan, je moet de feit onder de ogen zien, daar is een grote kans dat je voor de rest van je leven aan de methadon zit. wanwege je (mis)bruikt van drugs, soms kan je lichaam niet zonder, dat is afhankelijk van de gebruikt en jaren enzo.... maar de kans is groot, en daar moet je mee leren leven.

Dag Latina,

Ik versta je niet zo goed,je zegt:je moet de feit onder ogen zien.Ik denk dan eerder dat je feiten bedoelde?
Dat ik een onderhoudsdosis & waarschijnlijk medicatie voor gans mijn leven moet nemen,en dat heb ik geaccepteerd en vind ik maar normaal ook na meer dan 10 jaar gebruik.
Er zijn uitzonderingen,mensen die na mss wel 20 of 30 jaar aan de heroïne hebben gezeten en die helemaal geen methadon meer nemen,en voor die mensen,echt proficiat voor die mensen.
Maar dat lukt niet altijd,en/of bij iedereen .
En wat bedoel jij dan met'dat ik mijn drugs (mis)bruik' ?
Omdat ik er zo vroeg mee begonnen ben ofzo?
Ik ben geen verslaafde meer,heb alles onder controle,neem wel farmaceutische "drugs", :smoke: , en af en toe een glaasje,heb mijn eigen app.van het geld dat ik al jaren niet meer uitgeef aan verslaving.
Ik heb iets opgebouwd,dus is toch positief? Maar zal er ja moeten mee leven.
Heb je boodschap ontvangen,maar ontbraken enkele letters,voor mij toch :)

Groetjes Ganja-man :smoke:

Ganja-man

Ik wil mij corrigeren beste formuleden,die post's van me gelezen hebben.
In plaats van 0 tolerantie bedoel ik juist het tegenovergestelde , dat ik hoge tolerantie heb.
Mijn excuses daarvoor.

Latina

als je onder control had, zou je geen meds nodig hebben :)... het gaat om wil kracht... mijn begeleider ( van afkciken van medicijn) is 25 jaar verslaafd aan Heroine geweest.... nog 14 jaar lang mee bezig... maaruh hij leeft nu zonder methadone of wat dan ook....

wat ik probeer te zeggen is.. dat heel erg moeilijk is... en meestal 1/10 red het... het is zoooooooooo moeilijk om mee te stoppen maar als je echt wilt kan je het.

ik heb geen goeie worden voor je sorry... het lijkt me niet dat je echt wilt mee stoppen en daar is niet mist mee... om mee te stoppen moet je wel 100% achter je beslissing staan anders de kans is grooooooooooooot dat je niet uit komt of dat je terugvalt.

fijn dat je wat heb opgebouwd... maar ben je echt blij met je leven en je lichaam en alles wat je nu hebt? denk het niet... anders was je niet hier terecht gekomen.

wat zou je precies uithalen van je verhaal? want ik snap niet zo goed wat je precies zoekt in de forum.

groetjes!

Ganja-man

Latina zei:
als je onder control had, zou je geen meds nodig hebben :)... het gaat om wil kracht... mijn begeleider ( van afkciken van medicijn) is 25 jaar verslaafd aan Heroine geweest.... nog 14 jaar lang mee bezig... maaruh hij leeft nu zonder methadone of wat dan ook....

wat ik probeer te zeggen is.. dat heel erg moeilijk is... en meestal 1/10 red het... het is zoooooooooo moeilijk om mee te stoppen maar als je echt wilt kan je het.

ik heb geen goeie worden voor je sorry... het lijkt me niet dat je echt wilt mee stoppen en daar is niet mist mee... om mee te stoppen moet je wel 100% achter je beslissing staan anders de kans is grooooooooooooot dat je niet uit komt of dat je terugvalt.

fijn dat je wat heb opgebouwd... maar ben je echt blij met je leven en je lichaam en alles wat je nu hebt? denk het niet... anders was je niet hier terecht gekomen.

wat zou je precies uithalen van je verhaal? want ik snap niet zo goed wat je precies zoekt in de forum.

groetjes!

Dag Latina,

Euhm je vorig bericht had ik verstaan,buiten wat letters die ontbraken. Maar ik snapte je vorige bericht toch grotendeels wel. Je snapt me blijkbaar niet zo goed wat je zegt klopt,wow ik corrigeer me,en bedoel in sommige punten dan.
Je schrijft,als ik alles onder controle zou hebben,zou ik geen medicatie nodig hebben,en groten deels zoals je zegt,geen meds=medicatie neem ik aan,moeten nemen. In mijn vorige bericht naar jou had ik erbij gezegd,ik na 10 jaar,ik heb zoveel wilskracht niet.Zoals je zelf zei,ik citeer:'Mijn begeleider is 25 jaar lang aan de heroïne gezeten,nog 14 jaar lang bezig,met behulp van methadon en dan tog nog uiteindelijk van die methadon geraakt. Ja dat kan,en ik geloof je,maar heb je in mijn vorige post gekeken wat ik ook vermelde? Ik had erbij gezegd,er zijn mensen die 10/20/30 haar aan de heroïne en methadon hebben gezeten,en heb erbij gezegt,chapeaux voor die mensen! Dat zal je al in vorige post's hebben gelezen misschien,als ik zeg,en ik zou 1 avond aan die heroïne komen,maar kan er je wel bij zeggen dat als dat gebeurt is,en ik zeg,nu is het gedaan voor 6/8 of 10 maand weer,je moet me niet geloven he,ik ben niet verslaafd meer en lieg mijn eigen niets voor! En dat weet mijn psychiater ook. Jij kan
Nu mss denken,ja dat zeg je,dan denk je er zo over,ga daarvoor niet liegen. Ik wou mijn verhaal doen is bij het onderwerp:tog besloten om gans mijn leven op methadon te staan :(
Heb de meeste post's van dat onderwerp ver gelezen,en ook veel symptomen gelezen die ik ook heb(nogsteeds) en ook post's gelezen die ik ook vertoonde.
Daar zou ik eens mijn verhaal kunnen op doen gezet hebben,maar dat onderwerp is gesloten.
En wat bedoel je jij met,ik heb geen goeie woorden voor jou,leuk om aan te horen,en wat jij zegt,je staat er geen volle 100% achter,oke je hebt gelijk,maar pardon,waarvan ik kom, en nu ipv iedere gebruik ik zoveel keer dat ik het kan bijhouden op 1 hand. Ik ben blij met wat ik nu allemaal heb,ja eigenlijk wel. Woon op een ruim app. Alles nieuw,salon bed,kast,commode,ja en noem maar op,maar ook ja,ik heb niet alles. Ipv mijn ruim app kon ik zeker in al die jaren die ik gebruikt heb,zo ik me wel mss,waarschijnlijk wel,al een huis hebben gekocht. En ja,ik heb spijt,van mijn gebit heb ik al spijt,van vele dingen eigenlijk. Ik ben
Niet ongelukkig,maar ook niet super gelukkig,geWoon ja,ik zie en leef van dag tot dag,en mijn excuses voor mocht je me niet verstaan. Ofwel leg ik het zo slecht uit,wat zou kunnen. Dusja,wou nog iets zeggen,maar zal dat gewoon verkeerd verstaan hebben. Dus laat maar,,binnenkort zal ik posten wat ik allemaal inneem met stof erbij,en waarom het word voorgeschreven en waarvoor dat ik het gebruik.

Ganja-man

Dag Latina,
wat je vorige keer zei ontken ik zeker niet!
En je zei vervolgens : wat ik probeer te zeggen is.. dat heel erg moeilijk is... en meestal 1/10 red het... het is zoooooooooo moeilijk om mee te stoppen maar als je echt wilt kan je het.

En dat is waar wat je zegt,want maar slechts 12 a 15% slaagt er niet in. Dus daar in heb je zeker en vast wel een punt,wil zeggen Latina. Dat je daarin gelijk hebt. Mvg,

Bovenaan