[Vraag] Xtc gebruik 1e x

Bongh1ts

Newbie
Hallo allemaal, ik zit hier al paar maandjes rond te snuffelen tussen alle tripreports over alle soorten drugs. Geweldige ervaringen dat ik hier lees! Nou heb ik laatst 6 pillen xtc gehaald, heel licht salmiak kleurig met een vogeltje erop.

Deze aankomende vrijdag wil ik t gaan proberen met mijn maten, alleen ik heb even een vraagje.
Ik wil in de avond als we hier lekker zitten met een muziekje erbij, eerst een halfje proberen en kijken hoe ik me ga voelen. Later op die avond ( laten we zeggen 4 a 5 uur later na 't eerste halfje ) willen we naar een lekker feest gaan, alleen is 't dan mogelijk om dan nog een ander halfje te nemen om dan 't effect weer lekker door te laten gaan? Of heeft dat geen zin en kan ik beter wat later op de avond beginnen met de pillen?

Mvg,
G.

**Ps: Ik zal zeker een tripreport over mijn eerste gebruik maken, ik kan niet wachten tot 't weekend! Na al die reports lezen heb ik mega zin in de eerste x! Ben 17 jaar oud btw, 18 in november.

Rizay

Newbie
Ben benieuwt naar je report!
Ik heb het zelf nooit gedaan maar wil het ook een keertje proberen nadat ik gelezen heb dat er uit Amerikaanse onderzoek blijkt dat onvervuilde xtc helemaal niet zo schadelijk is. En dat de werking van xtc een spirituele look op het leven kan geven.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik ben geen expert, maar ik zou je eerste halfje nemen een (half) uur voordat je naar het feest gaat. Het duurt namelijk tussen een half uur en een uur voordat de pil begint te werken, dan is ie op zijn top als je bij het feest bent (wat neem ik aan de bedoeling is?) en dan zou je eventueel nog een halfje kunnen nemen.
Maar wat ik begrijp is dat je eerst even wilt kijken hoe je er op reageert voordat je naar het feest gaat? Dan zal ik het hooguit 2 uur van te voren doen en misschien met een kwartje beginnen, dan na een half uur (wanneer je wat voelt) weer een kwartje.

roteck

Experimenterende gebruiker
Als ik jou was, zou ik ongeveer 2/3u van tevoren beginnen thuis. Na een half uur/drie kwartier moet hij er zeker wel zijn dan (kan eerste keer wat langer duren, je lichaam denkt WTF doet dit mooie spul hier :tearsofjoy: ) en dan kun je er even mee omgaan! Zorg wel dat je thuis lekker beetje gek gaat doen en losgaat op de muziek, het is een beetje dat als jij thuis lekker gaat loungen met een pil op, je vaak in die chille lounge mood blijft hangen! Terwijl als je op een feest bent, en hij inklapt als je lekker aan het dansen bent, je NOG meer zin krijgt om te dansen en los te gaan:grin: De tweede helft zou niet meer zo intens inklappen als de eerste, maar zeeeker aanwezig zijn! Neem hem als je binnen bent, stel je staat in de rij (weet niet waar je heen gaat) en hij klapt daar in, sta je er ook een beetje te klapperkaken en wous te kijken natuurlijk en kan meneertje de uitsmijter ook denken van hallo jij bent niet helder jij komt niet binnen:grin: Tweede komt trouwens al heel snel opzetten:)

Laat ons weten hoe het ging, en een fijne trip :rock:

Tufnut

Badass junkie
Zoals je zelf omschrijft laat je er teveel tijd tussen dan(om je weer te voelen als in de piek, serotonine niveau is dan stuk lager namelijk). Als je dan op het feest bent ben je al je piek voorbij, dat moet je niet willen. Zoals mijn voorganger voorsteld is al beter. Echter kun je je afvragen of je beide op een avond wil.

XTC thuis is een relaxte ervaring, evenals xtc op een feest. Beide alleen wel anders. Om het stofje voor het eerst te verkennen zegt de een dat je het thuis moet doen en de ander op een feest. Ik denk dat dat in feite weinig uitmaakt.
Wel moet je gewoon gaan genieten van wat je gaat doen. Er is maar een eerste keer. Aangezien je zelf al bedacht hebt thuis te beginnen zou ik die setting voor de hele avond kiezen als ik jou was. Je gaat het geweldig vinden, zeker als je wat voorbereidingen treft (eten, drinken en vooral een chille thuisplek waar je niet gestoord wordt).
De volgende keer (best pas weer na een week of 6) ga je dan gewoon naar een feest en beleef je dat. Ook dat ga je geweldig vinden.

Overigens is de kans groot dat je plan zowiso anders verloopt dan gepland. Kies je toch voor beide dan kan het zomaar zijn dat je in de flow uiteindelijk toch iets heel anders kiest. Dat is zo'n dingetje wat xtc met je doet.

Kijk maar wat je doet..., waarbij ik trouwens wel hoop dat je weet wat je slikt (door het te laten testen), dat je je dosis goed bepaald (voor een eerste keer is 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht op de hle avond voldoende) en dat je goed op elkaar let. Iig alvast veel plezier.

Bongh1ts

Newbie
Haha oké, heel erg bedankt voor alle informatie! Ja thuis heb ik een flink aantal speakers staan die lekker gaan pompen, huisje helemaal voor mezelf. Het gaat helemaal goed komen :).

Heb er zin in!!!!!! :rock:

Bovenaan