Vraag...

Aanwazig

Newbie
Hallo mensen, ik had een vraag.

Ik heb heb nu 3x speed gebruikt en 1x coke in me leven...
Ik deed dit op Hardcore feesten.
Zoals jullie weten gebruiken daar meerdere mensen drugs, alleen als ik pep of coke gedaan heb krijg ik geen grote ogen of iets. Ik zie daar dan echt heel veel mensen met grote pupillen rond lopen, alleen vraag ik me dan altijd af snuiven die nou veel, pep of coke? Of gebruiken zei anderen drugs.
Want een paar vrienden van mij gebruikte het ook van dezelfde dealer waar ik t van had en die kregen ook geen grotere pupillen.

Bij de speed voelde ik me gewoon echt fit geen rare fratsen erbij, af en toe kreeg ik het wel ff benauwd warm, maar voor de rest niks.

En bij de coke die ik ooit is nam, werd mijn mond verdoofd me geheemelte zeg maar.. ik kon moeilijk slikken. En had nergens zin in.

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven

Gr. A. :)

Carlitos

Badass junkie
Die zitten aan de xtc(MDMA) waarschijnelijk.
Daar krijg je meestal grote pupillen van.

Van speed worden ze niet groot bij mij,alleen na wacht nachten wakker zijn.Xtc daar in tegen,worden ze mega en iemand vond het zelfs is er eng uit zien zo groot :) .

Aanwazig

Newbie
Japi-10 zei:

Van speed worden ze niet groot bij mij,alleen na wacht nachten wakker zijn.Xtc daar in tegen,worden ze mega en iemand vond het zelfs is er eng uit zien zo groot :) .

Oke, bedankt daar heb ik wat aan :)

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:

Ik krijg juist vaak enorm grote ogen van speed. Of nou ja, op de foto's zie ik er altijd een beetje griezelig uit haha.

sabe007

Experimenterende gebruiker
als ik op de XTC zit krijg ik grote ogen
op de speed juist ellemaal niet of ik moet er al veel gdn hebben.
en op de lsd krijg ik mega grote ogen. zo groot heb ik ze nog nooit gezien :grin:

Carlitos

Badass junkie
Verschilt allemaal per persoon weer ja.
Op lsd waren ze niet zo super groot maar wel groter.

Maar xtc,oh jonge dan zijn ze pas groot :openmouth:

Aanwazig

Newbie
Bedankt allemaal voor t antwoorden van mijn vraag.

Ik weet ook van mezelf dat ik het niet nodig heb op zon feest dus het hoeft niet van mij. Ik deed het meer omdat ik t gewoon keer wou doen.
Ik gebruik doorde weeks nooit en ga ook niet zo vaak naar hardcore feesten.
Dus ik ben niet verslaafd aan coke of pep.
Ik heb trouwens liever pep dan coke... op zon feest.
Ik ben zelf denk ik van plan om alleen nog XTC, een keer te proberen.
Is XTC het zelfde als MDMA? of niet?

Carlitos

Badass junkie
MDMA zit meestal in xtc.
MDMA is vrijwel het middel waardoor het xtc is.

maar soms zit er mccp of mda of pep,maar het word dan gewoon onder de naam xtc verkocht meestal.

Aanwazig

Newbie
Japi-10 zei:
MDMA zit meestal in xtc.
MDMA is vrijwel het middel waardoor het xtc is.

maar soms zit er mccp of mda of pep,maar het word dan gewoon onder de naam xtc verkocht meestal.

Oke, bedankt.

En dan had ik tot nu toe nog één vraagje :P
(Sorry ben nieuwschierig)

Speed heb je ook als pil, is dat effect anders dan snuiven?

sabe007

ja ik vindt het persoonlijk meestal veel harder.
ik verkies eerder een speedpil dan speed of een feestje.
is ook veel handiger bij inname

Midway

Wijs gebruiker

Special_K

Die moeilijkheid met slikken heb ik ook al gehad. Het gaat als volgt: je snuift zo hard, dat de coke gewoon doorheen je neus gaat. Waar komt ie dan terecht? Op je huig (lelletje achteraan in je mond). Coke heeft een verdovende werking, dus dat lelletje is dan letterlijk 5 min lam. Dit geeft problemen omdat dit lelletje het verkeer tussen je mond en slokdarm en luchtpijp regelt. Natuurlijk gaat ie, als ie lam is je luchtpijp niet blokkeren, anders zou je stikken. Maar je slokdarm is dan wel deels afgesloten, waardoor je moeilijker slikt.

whut

eerste x op drug forum,. just trying, geen idee wat er gaat gebeuren.
geen computer nerd, geen aanleg voor machines en electra...
als fear and loating fan, moet je ook echt een keer mescaline proberen!
ik heb hem ook nog op me lijst staan, net als veel andere. ik ben een beginner:)

takala

Bewuste gebruiker
Re: whut

Hoge Snelheids Trein zei:
eerste x op drug forum,. just trying, geen idee wat er gaat gebeuren.
geen computer nerd, geen aanleg voor machines en electra...
als fear and loating fan, moet je ook echt een keer mescaline proberen!
ik heb hem ook nog op me lijst staan, net als veel andere. ik ben een beginner:)

Met z'n allen naar Boom dit jaar! 2 jaar geleden reed er iemand rond met een brommer met aanhangwagentje. "mescal, mescaline, mushies, mescaline" riep ie maar :mrgreen:

Hoe zet ik die foto erop?

Bovenaan