vraag

Wat is jullie favoriete party-drug?

• speed

Stemmen: 2 66,7%
  • pille

Stemmen: 0 0,0%
  • sosa

Stemmen: 1 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    3
Wa ik eigelijk ni goe snap he, ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht, maar achter zegt 2 a 3 uurkes ist volleding weg! dus hebbek grote afkick, dus smore vollenbak enal! terwijl dak gebruikers zie die et al jare doen en die staan der te vangen tot en met van 2 gram :openmouth: ge moet mij dit toch es uitlegge ze! met gestalte kan et al ni veel te make ebbe want der zitte brede manne tusse ze, ksnappet egt ni :confused:

Bal0n

Badass junkie
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?

jin

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]

ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:

Bal0n

Badass junkie
jin zei:
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]

ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:

Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?

jin

Bal0n zei:
jin zei:
Bal0n zei:

Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?

nee ik wou dat niet horen! kwil eerder ne uitleg horen het bij mij niet zo lang werkt ? en da ik er al wa moe doorjage :openmouth: want kzou liever het voele van minder te nemen , dat is wat goedkoper :grin: :grin:

Bal0n

Badass junkie
Je metabolisatie is erg snel, MAO-A enzymen zijn waarschijnlijk erg actief of in grote getalen aanwezig.

jin

mijn bloed zit vol . ik gebruik veel te graag .als ik gebruik kom ik volledig los en amuseer ik mij te pletter . als ik ma 2 of 3 gram binnen heb dan amuseer ik mij nie . ik meng veel liever das zwaarder eerst pille dan speed en dan liquid en ik voel mij super. snapte gulle da nou nie of zijde gulle zo achterlijk . wat zijn moa-a enzymen????? waardoor ik dan zogezegd er goed tegen kan

Bal0n

Badass junkie
Nee, ik ben niet achterlijk. Het enige wat hier belachelijk dom is, is het nemen van 5 of 6 gram speed, pillen voorafgaand en nog GHB erbij.

MAO-A enzymen zijn eiwitten in je hersenen die een aantal stoffen afbreken, waaronder amphetamines.

jin

awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde

Mac...

Badass junkie
on-topic:

Voor feestjes ga ik toch echt wel voor de pilletjes of iets anders waar ik wazig van word. Pep word ik dan te helder van en dat is niet nodig op feestjes. Ben al helder van mezelf :)

jin

roaren* zei:
je bent ook de man, woow wat jij allemaal pakt :openmouth: ZOTTE KEREL MAN!!

gij zij ne goeie se :grin: gade is nie nekeer mee naar cherry , tenminste iemand da mij kan volgen dan :grin:

roaren*

Bewuste gebruiker
bedoelde het sarcastisch hoor :rolleyes: cherrymoon .. ga jij eens mee naar een hardcore/breakcore feestje zullen we eens zien of je nog kan volgen .. jezus :rolleyes:

OT nu: geef mij maar een goeie lijn speed :) pillen ja oké, maar kheb maar één lijntje nodig en kben al gelukig :)

jin

nee hardcore vind ik ma saai liever hardstyle en jump . das mijn stijl . zit nu ook zwaar onder de liquid , een heel fleske in 1ne keer azo flippe maat . ik voel echt mijn energie opkome :xtc:

Mac...

Badass junkie
Jin je bent lastig.
Als je stoer wilt doen, ga maar lekker met je vriendjes spelen dan, wij zijn niet geïnteresseed in hoe goed jij kan gebruiken.

Als je tips oid nodig hebt, laat dan je stem horen. Maar die stoerdoenerij is gewoonweg niet gepast hier op het forum.

jin

Mac... zei:
Jin je bent lastig.
Als je stoer wilt doen, ga maar lekker met je vriendjes spelen dan, wij zijn niet geïnteresseed in hoe goed jij kan gebruiken.

Als je tips oid nodig hebt, laat dan je stem horen. Maar die stoerdoenerij is gewoonweg niet gepast hier op het forum.

sorry dat is zeker niet de bedoeling geweest , maar ik wil tips krijgen over gebruik , wat te doen en wat niet , en eer ik die tips kan krijgen moet ik toch zegge wat en de hoeveelheid ik neem ofniet? sorry als het der wat stoer uitkwm maar ik zat onde de invloed van ghb terwijl ik dit schreef! mijn excuus daarvoor aan u en al de rest!!! greetz jin

maar wat ik nou eigelijk gwn wou wete zijn er soms mense die ook af en toe eens zwaar overdrijven in gebruik? dank bij voorbaat voor antwoord :)

spacekonijn

Badass junkie
ik ken persoonlijk mensen die eerst net als ik experimenteel gebruikte en nu gewoon zoveel mogelijk.

ik zal je wat vertellen :

bij zulke mensen gaat het allang niet meer om het gevoel wat je er van krijg, het gaat om het gebruiken van de drugs .

dat is waar jij zoveel zin in hebt volgens mij , waarschijnlijk ben je na het nemen van je pil voordat hij uberhaupt ingewerkt is al bezig met wat je straks nog erbij zou nemen.

waarschijnlijk informeer je ook de hele tijd bij je vrienden wat zij al op hebben en laat je rijkelijk weten hoeveel meer jij ophebt of iig hoeveel.

ik ken zelf een aantal van zulke lui ( ze waren niet zo hoor eerst gebruikten ze gewoon voor het lekkere gevoel en de gezelligheid , nu is het gewoon zo veel mogelijk naar binnen gooien)

volgens mij heeft dit iets te maken met een bepaald verslavingsgen.

Jeller

Badass junkie
of ge hebt slechte of ge hebt gewoon een te hoge tolerantie.. allessinds: ge zijt slecht bezig :).. hardstyle en jump vind ik trouwens nie echt zo goe..

btw ik doe geen speed en coke.. pillen ver nooit dus geef mij maar alcohol, alhoewel da pillen ook wel leuk zijn.. maar het probleem bij pillen vind ik da ge er echt zo vuil van staat en ge kunt moeilijker inslapen enzo.. ge kunt dan ook niet te veel drinken als ge het veilig wilt houden en van smoren voelt ge ver niets.. dus geef mij maar alcohol :beer:

michielxboxer

Belezen gebruiker
sniffy_de_soskangeroe zei:
Wa ik eigelijk ni goe snap he, ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht, maar achter zegt 2 a 3 uurkes ist volleding weg! dus hebbek grote afkick, dus smore vollenbak enal! terwijl dak gebruikers zie die et al jare doen en die staan der te vangen tot en met van 2 gram :openmouth: ge moet mij dit toch es uitlegge ze! met gestalte kan et al ni veel te make ebbe want der zitte brede manne tusse ze, ksnappet egt ni :confused:

Ik wist niet dat belgen ook vlaams typten..., erg irritant

lutz

GabberFreak17

Belezen gebruiker
nja 6 gram is opzich best veel int begin was mn max voor als k 3 dagen door snoof ofzo of n langs weekend 2,5 gr ofz o en deelde k dan met mn zus?
zou wel super versneden zijn

matthijs

Badass junkie
Ja, klopt allemaal zeker wel...
Maar goed, om daar soms zo heftig op te reageren vind ik soms een beetje overdreven. Ik begrijp dat iedereen het goed bedoeld enzo, maar ik vind wel dat je mensen soms een beetje in hun waarde moet laten.
En inderdaad, het intersseert me ook weinig hoeveel iemand op een dag rookt, maar goed, als zij dat graag kwijt wil...

Bal0n

Badass junkie
mathijs zei:
Ja, klopt allemaal zeker wel...
Maar goed, om daar soms zo heftig op te reageren vind ik soms een beetje overdreven. Ik begrijp dat iedereen het goed bedoeld enzo, maar ik vind wel dat je mensen soms een beetje in hun waarde moet laten.
En inderdaad, het intersseert me ook weinig hoeveel iemand op een dag rookt, maar goed, als zij dat graag kwijt wil...

Dan zet ze dat maar in het onzin forum :wink:

Mac...

Badass junkie
Afhankelijk van wie de post afkomstig is, wat zijn/haar achtergrond (af te leiden uit de posts van diegene) is, wat er in de post staat en hoe het overkomt op de mensen geef ik mijn reactie.

Mensen met een duidelijk drugsprobleem die al meerdere malen hier op het forum zijn aangesproken jegens hun drugsgebruik en dan ook nog eens vol trots lopen zeggen: Ik heb ook wel eens dit of dat gedaan, hoor. Nja daar kan ik niet anders op dan lullig reageren.

Het is echt niet voor Kim, want in principe lijkt ze me echt wel ok. Ook stoor ik me niet voortdurend aan haar posts. Mja op dit soort posts kun je deze reactie verwachten.

Bovenaan