Vraag

1908

Newbie
Hey medeforumers,
Na even rond te surfen op het forum heb ik nog steeds geen antwoord op men vraag , misschien heb ik niet goed rond gekeken maar toch!
Ik had een paar vraagjes i.v.m speed.

Heb nog nooit aan speed gedaan dit zijn mijn vragen:
-Mag je speed mengen met alcohol?
-Hoelang duurt het ongeveer tot de speed uitwerkt ?
-Welke hoeveelheid moet ik inemen, een halve gram , een gram?
-Kan je verslaafd geraken aan speed ? Ben niet echt gevoelig voor verslavingen.

Bedankt , sorry als er al een topic was met antwoorden op mijn vragen.

Groetjes,
G.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat mag, maar beter van niet, het verergert de kater.

6-8 uur ongeveer.

Dat is afhankelijk van de kwaliteit.

Je kunt verslaafd raken aan alles.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Houd er wel rekening mee dat je van de speed de alcohol minder voelt. En idd 6-8 uur voordat het uitgewerkt is, alleen kan het dan nog best wat uurtjes duren voordat je in slaap valt.

klapdarm

Newbie
als je genoeg op hebt kun je 24 uur opblijven ( of langer ) vanaf moment dat je pakt.
maakt niet uit welke tijd je begint

psych-out

Bewuste gebruiker

het beste is om het nergens mee te combineren maar als je het toch doet...
drink dan met mate , en drink ook af en toe eens een glas water.

dat hangt af van de kwaliteit van je speed, normaal zo'n 6 tot 8u , maar het kan ook 12u duren.

-
Welke hoeveelheid moet ik inemen, een halve gram , een gram?

hangt ook weer van de kwaliteit af, neem eerst een klein lijntje en je zal zelf
wel kunnen aanvoelen of je nog nodig hebt.

natuurlijk, als je het te vaak gaat doen dan kan je natuurlijk verslaafd geraken.
gebruik het daarom maar een 1 of 2 keer per half jaar.

Dikkop

Belezen gebruiker
LSDmathXtc zei:
natuurlijk, als je het te vaak gaat doen dan kan je natuurlijk verslaafd geraken.
gebruik het daarom maar een 1 of 2 keer per maand.

lol.. die jongen heeft nog nooit speed gebruikt en jij raad het hem aan om het 1 of 2 keer per maand te gaan doen.
Way to go
:tearsofjoy:

Debris

Bewuste gebruiker
Dikkop zei:
lol.. die jongen heeft nog nooit speed gebruikt en jij raad het hem aan om het 1 of 2 keer per maand te gaan doen.
Way to go
Daar begin je mee he, na enige tijd mag je de frequentie verhogen :grin:.

Spartan

Newbie
Dat mag, het verergert de kater. (1+1 =3) , je voelt de alcohol minder en geeft een licht ander effect.

8-12 uur ongeveer. naar mijn ervaring

Dat is afhankelijk van de kwaliteit. Snuif een klein lijntje en kijk na 2 uur waar je staat , snuif bij als je nog tijd genoeg hebt en je nog niet het gewenste effect heb (let wel op effecten van teveel zoals trillen enz , het kan gewoon zijn dat speed niet aan je verwachtingen voldoet en daarom teveel gaat snuiven) probeer mss iemand in de buurt te hebben die het kent en die je erop kan wijzen

lichaamelijk ben je bij uitwerking brak speed verlaving licht voornamelijk mentaal ook als je niet gevoelig bent. Iedereen is gevoelig voor leuker en op speed is bijna alles leuker.

psych-out

Bewuste gebruiker
Dikkop zei:
LSDmathXtc zei:
gebruik het daarom maar een 1 of 2 keer per maand.

Way to go

ja, sorry daar heb je gelijk in.
ik heb het ook veranderd naar 1 of 2 keer per half jaar.

knolselderij

Wijs gebruiker
haha is erg vaak idd. waarschijnlijk duurt de 2 keer lang omdat ie de dag erna zich kut voelt omdat ie niet geslapen heeft (zo ging mijn eerste keer ook:P)

Wacky

Badass junkie
Een lijntje is gewoonlijk iets tussen een tiende en een twintigste gram. Zeker de eerste keren is 1 lijn redelijke speed genoeg voor een hele nacht. Als het niet zo redelijk is zou een tweede gewenst kunnen zijn. Van echte zuivere speed zou een tiende gram wel al overdreven zijn, maar de kans dat je echt zuivere speed hebt is ongeveer 0,3%.

Speed is een van de meer verslavende drugs, maar als je het maar af en toe op een feestje doet en je doet dan niet meerdere nachten achter elkaar is er nog niets aan de hand. Wanneer je het op elk feestje gaat doen zul je redelijk snel merken dat je feesten zonder drugs niet meer leuk vind. Wanneer je het op de maandag gaat gebruiken omdat je anders te verrot bent voor je school of werk dan kun je wel alvast gaan inschrijven voor een afkickkliniek, het duurt dan waarschijnlijk nog een jaartje ofzo voor je je leven behoorlijk verneukt hebt. :)

je kan best speed en alcohol samen bebruiken maar zoals met alle drugs met mate is beter :)
ik vind speed persoonlijk een van de minder snel afhankelijk makende drugs :P
dit is natuurlijk mijn mening....
de kwaliteit en sterkte ervan verschillen enorm gewoon.
als je adhd hebt kan t n grammetje verder zijn wil je de snellere werking voelen.
de werking van speed is ongeveer 8 uur.
groeten van mij :wave:

Debris

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Een lijntje is gewoonlijk iets tussen een tiende en een twintigste gram. Zeker de eerste keren is 1 lijn redelijke speed genoeg voor een hele nacht. Als het niet zo redelijk is zou een tweede gewenst kunnen zijn. Van echte zuivere speed zou een tiende gram wel al overdreven zijn, maar de kans dat je echt zuivere speed hebt is ongeveer 0,3%.

Speed is een van de meer verslavende drugs, maar als je het maar af en toe op een feestje doet en je doet dan niet meerdere nachten achter elkaar is er nog niets aan de hand. Wanneer je het op elk feestje gaat doen zul je redelijk snel merken dat je feesten zonder drugs niet meer leuk vind. Wanneer je het op de maandag gaat gebruiken omdat je anders te verrot bent voor je school of werk dan kun je wel alvast gaan inschrijven voor een afkickkliniek, het duurt dan waarschijnlijk nog een jaartje ofzo voor je je leven behoorlijk verneukt hebt. :)
+1
't Begint met "een bommetje op maandag is geen overbodige luxe".
Met speed is het niet onverstandig af en toe te stoppen en je reserves op te laden. En jezelf goed in de gaten te houden, wanneer je afhankelijk wordt ervan.
Speed gebruiken is niet een van mijn beste keuzes geweest, maar ik denk niet dat 't een slechte keuze is geweest. Zolang je 't maar goed in de gaten houdt en er absoluut niet van afhankelijk wordt.

richie87

Belezen gebruiker

- Doe het als ik op stap ben altijd als ik speed gebruik maar het word overal sterk afgeraden ivm de risicos die het met zich meebrengt.

-De speed word zeker nog enkele dagen gevoelt helemaal de eerste x zou ook niet meer nemen dan een grammetje en niet te snel achter elkaar.

- rustig verdeeld over de avond de gram delen over ca 12? lijntjes. verkijk je er niet op speed is (als het goed is) sterk spul en doe het daarom rustig aan ookal denk je niet veel te voelen. eerste keer heb ik wel die fout gemaakt 4/5 gram opgemaakt 2 x black out en hele duidelijke hallucintaies is geen aanrader dus:wink:

- Zeker weten het is en blijft een hard drug en zeker speed zou ik niet op regelmatige basis gebruiken ookal is het een erg chille drugs... dat verneem je wel aan de brakheid :xtc:

Heb thuis droge speed liggen hoe kan ik die weer gebruiksklaar maken met huishoudelijke producten en zonder speedsoorten te mengen? Het heeft nog een klein beetje de geur en de smaak maar het pikt niet in de neus krijg er geen tranen van in de ogen en echt veel effect heb ik er niet van. Kan iemand van jullie mij helpen?
Met vriendelijke groeten
UserForFun

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
UserForFun zei:
Heb thuis droge speed liggen hoe kan ik die weer gebruiksklaar maken met huishoudelijke producten en zonder speedsoorten te mengen? Het heeft nog een klein beetje de geur en de smaak maar het pikt niet in de neus krijg er geen tranen van in de ogen en echt veel effect heb ik er niet van. Kan iemand van jullie mij helpen?
Met vriendelijke groeten
UserForFun
Je kan je speed niet zomaar upgraden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, helaas niet. In het vervolg zou je je speed in de vriezer kunnen bewaren, dan blijft ie wat langer mee gaan... Wel luchtdicht bewaren uiteraard!

Marla Singer zei:
Nee, helaas niet. In het vervolg zou je je speed in de vriezer kunnen bewaren, dan blijft ie wat langer mee gaan... Wel luchtdicht bewaren uiteraard!
dat is het hem juist, had hem gekocht van iemand en die heeft altijd goede maar ech super goede dermee das den eerstekeer dat die zo droog is maar tja se int vervolg gewoon bij dex en coke blijve nog nooit geen probleme mee gehad trouwens vind dex zowiezo iets beter. daar kunde tenminste super goe met vrijen als je het binnen hebt echt nonstop zalig gewoon :tearsofjoy:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
UserForFun zei:
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Je kan je speed niet zomaar upgraden.
Dat zou wat zijn zeg. Vieze, oude speed, beetje groene zeep er overheen en knallen.
dus ik heb pech met diene speed?? kan er niets aan doen om hem beter te maken??
Stimmt. Om die kwaliteitsverlies te compenseren kan je het altijd nog in je poepertje stoppen. Dit neemt namelijk veel meer op dan wanneer je het snuift.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
UserForFun zei:
Marla Singer zei:
dat is het hem juist, had hem gekocht van iemand en die heeft altijd goede maar ech super goede dermee das den eerstekeer dat die zo droog is maar tja se int vervolg gewoon bij dex en coke blijve nog nooit geen probleme mee gehad trouwens vind dex zowiezo iets beter. daar kunde tenminste super goe met vrijen als je het binnen hebt echt nonstop zalig gewoon :tearsofjoy:

Ik begrijp 'r geen bal van...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marla Singer zei:
UserForFun zei:
Marla Singer zei:

Ik begrijp 'r geen bal van...
Geeft niet, vlaams wordt nog niet gegeven in Nederland als taal.

Bovenaan