Vraag

alledaags

Newbie
Hadden feestje vorige week, is vriend van me van tevoren gepakt met 5 helen 5 halven en een weegschaal, duidelijk aangegeven is voor n feestje (eigen gebruik). Ook duidelijk aangegeven waarom hij die weger had aangezien die rotzooi tegenwoordig zoveel kost weegt hij t altijd na.
Hij is verder nooit in aanraking geweest met justitie en drugs. Nu is mijn vraag wat kan hij ongeveer verwachten? We vinden het knap lullig voor m namelijk! Alvast bedankt!! :wave:

Lees hier net wat dingen op t forum. Het was niet het beste van het beste dus qua echte coke zou t misschien 2/2.5 gram kunnen zijn als je de rest eruithaalt (oid). Weet niet precies hoe je dat noemt. Hoop dat iemand me het kan laten weten Groeten!!

alledaags zei:
Hadden feestje vorige week, is vriend van me van tevoren gepakt met 5 helen 5 halven en een weegschaal, duidelijk aangegeven is voor n feestje (eigen gebruik). Ook duidelijk aangegeven waarom hij die weger had aangezien die rotzooi tegenwoordig zoveel kost weegt hij t altijd na.
Hij is verder nooit in aanraking geweest met justitie en drugs. Nu is mijn vraag wat kan hij ongeveer verwachten? We vinden het knap lullig voor m namelijk! Alvast bedankt!! :wave:

Lees hier net wat dingen op t forum. Het was niet het beste van het beste dus qua echte coke zou t misschien 2/2.5 gram kunnen zijn als je de rest eruithaalt (oid). Weet niet precies hoe je dat noemt. Hoop dat iemand me het kan laten weten Groeten!!

Je hoef je niet lullig te vinden elke dealer/gebruiker weet wat hem te wachten staat :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
alledaags zei:
Het was niet het beste van het beste dus qua echte coke zou t misschien 2/2.5 gram kunnen zijn als je de rest eruithaalt (oid).

Zo werkt dat niet hoor, als er in je zakje 0.4 'coke' zit en 0.6 'codeïne' word je gepakt om de hele gram en niet om 0.4.

alledaags

Newbie
Het is geen dealer hij haalde t dit keer gewoon op maar los van dat weet iemand wat hem ong te wachten staat? Bvd

MisterD

Experimenterende gebruiker
als je meer dan 5 gram bij je hebt ziet justitie je in principe als een dealer maar als hij beetje bullshit verhaal ophangt en zielig doet hb je kans dat er weinig werk gemaakt van wordt.
en dat hij niet bekend is bij de wouten is voor hem alleen maar een voordeel want dan krijg je toch lichtere straf als hij de uberhaupt al krijgt

Bovenaan