Vraag

Cardboard

Wijs gebruiker
Oxycodon met hutspot, hahaha.

En vraag me het zelfde af over rohypnol. (Waarom) wil je dit recreatief gebruiken?
Oxy heb ik ooit gehad na een heftige operatie, kreeg er erg vreemde nachtmerries van. Schijnbaar is het middel te vergelijken met heroïne. Mijn ervaringen met oxycodon (kortwerkend) waren niet echt om over naar huis te schrijven. Zou dan eerder voor Kratom gaan, veel milder. Lees je wel goed in want ook dat is geen onschuldig middel, maar wel legaal verkrijgbaar.

Dirkdirk

DF-koning
Wat ben jij streng Dirkjan 😄
Ik maak nooit grappen als het over scheikunde gaat. Oxycodone en Flunitrazepam zijn enorm gevaarlijk en verslavend. Dat weet je als je de structuur en het brein bestudeerd. Vind het fascinerend. Oxycodone is trouwens een semi synthetische versie van heroïne. Dat zijn geen tic tacs. Ga er dan verstandig mee om.

Dit is oxycodone. Met een methoxy groep boven. (--0---)
IMG_6837.jpg

Dit is heroine
download.png

Enige verschil zijn twee acetylgroepen waardoor het potenter en sterker is.
.

Hippie Langwaus

DF-koning
Heroïne/diacetylmorfine is overigens zelf ook een semi- synthetisch middel. De basis daarvoor is vrijwel altijd, uit papaver geëxtraheerde, morfine.

Ik vraag me meteen af of die methoxy- en carbonylgroepen van oxycodon niet geacetyleerd kunnen worden om heroïne te verkrijgen.

Dirkdirk

DF-koning
Heroïne/diacetylmorfine is overigens zelf ook een semi- synthetisch middel. De basis daarvoor is vrijwel altijd, uit papaver geëxtraheerde, morfine.

Ik vraag me meteen af of die methoxy- en carbonylgroepen van oxycodon niet geacetyleerd kunnen worden om heroïne te verkrijgen.
Ja maar van oxycodone heroine maken is veel lastiger dan van morphine heroïne maken

De simpelste manier is toch echt morphine met acetyl chloride of acetic anhedryde laten reageren. Het is een simpel proces en de yield is groot.

Dirkdirk

DF-koning
Ja maar van oxycodone heroine maken is veel lastiger dan van morphine heroïne maken

De simpelste manier is toch echt morphine met acetyl chloride of acetic anhedryde laten reageren. Het is een simpel proces en de yield is groot.

“Other clandestine conversions—of morphine, into ketones of the hydromorphone class, or other derivatives like dihydromorphine (Paramorfan), desomorphine (Permonid), metopon, etc., and of codeine into hydrocodone (Dicodid), dihydrocodeine (Paracodin), etc. —require greater expertise, and types and quantities of chemicals and equipment that are more difficult to source, and so are more rarely used, illicitly.”

Hippie Langwaus

DF-koning
“Other clandestine conversions—of morphine, into ketones of the hydromorphone class, or other derivatives like dihydromorphine (Paramorfan), desomorphine (Permonid), metopon, etc., and of codeine into hydrocodone (Dicodid), dihydrocodeine (Paracodin), etc. —require greater expertise, and types and quantities of chemicals and equipment that are more difficult to source, and so are more rarely used, illicitly.”
Ja, huis, tuin en keuken junkies komen niet veel verder dan van codeïne naar 'krokodil'. 🐊

Bovenaan