Alsjeblieft. Je krijgt de prijs voor de meest nietszeggende nutteloze titel van het forum zonder enkele waardevolle toevoeging in het topic. Ga je schamen.Wie gebruikt er Oxycodon of Ryphonol?
Geen kuiltje jus maar een kuiltje oxycodon 😂Oxycodon met hutspot, hahaha.
Het lijkt heel erg op elkaar. Heroïne is diacetylmorphine en oxycodone is morphine maar met een methoxy toevoeging ipv twee acetylgroepen en daardoor minder snel oplosbaar in vet (bloed-hersen barrière).Schijnbaar is het middel te vergelijken met heroïne.
Wat ben jij streng Dirkjan 😄Alsjeblieft. Je krijgt de prijs voor de meest nietszeggende nutteloze titel van het forum zonder enkele waardevolle toevoeging in het topic. Ga je schamen.
Ik maak nooit grappen als het over scheikunde gaat. Oxycodone en Flunitrazepam zijn enorm gevaarlijk en verslavend. Dat weet je als je de structuur en het brein bestudeerd. Vind het fascinerend. Oxycodone is trouwens een semi synthetische versie van heroïne. Dat zijn geen tic tacs. Ga er dan verstandig mee om.Wat ben jij streng Dirkjan 😄

Ja maar van oxycodone heroine maken is veel lastiger dan van morphine heroïne makenHeroïne/diacetylmorfine is overigens zelf ook een semi- synthetisch middel. De basis daarvoor is vrijwel altijd, uit papaver geëxtraheerde, morfine.
Ik vraag me meteen af of die methoxy- en carbonylgroepen van oxycodon niet geacetyleerd kunnen worden om heroïne te verkrijgen.
Ja maar van oxycodone heroine maken is veel lastiger dan van morphine heroïne maken
De simpelste manier is toch echt morphine met acetyl chloride of acetic anhedryde laten reageren. Het is een simpel proces en de yield is groot.
Ja, huis, tuin en keuken junkies komen niet veel verder dan van codeïne naar 'krokodil'. 🐊“Other clandestine conversions—of morphine, into ketones of the hydromorphone class, or other derivatives like dihydromorphine (Paramorfan), desomorphine (Permonid), metopon, etc., and of codeine into hydrocodone (Dicodid), dihydrocodeine (Paracodin), etc. —require greater expertise, and types and quantities of chemicals and equipment that are more difficult to source, and so are more rarely used, illicitly.”
Hahahaha echt hè, niet fucken met scheikunde.Ik maak nooit grappen als het over scheikunde gaat.
Je mag best fucken. Maar je mist zoveel moois als je het niet serieus neemt. It’s magic 👌Hahahaha echt hè, niet fucken met scheikunde.