Vraage over 4 Lowryders (Easy Ryder), buiten

da_pj

Belezen gebruiker
Ik heb voor de 1ste keer lowryders gekocht. Alles gaat goed eigenlijk. Grond : Premix (biobizz), voeding van Hesi (suppervit, fosfor, bloei) en in het begin wortelvoeding.
Het is outdoors onder mijn veranda. Ze staan onder afdak maar ze staan dus niet achter glas ofzo hé ( het is geen gesloten veranda).

Nu komt mijn vraag : Nu staan ze in bloei, al bijna 2 weken. Hoe moeten de toppen dan groeien? Ik bedoel is het in begin wat traag en nadien eenmaal vertrokken groeien de toppen goed door? Of worden dat buiten geen dikke toppen?

Greetzzz P.J. :wave: :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Buiten ga je zowiso geen dikke, compacte toppen krijgen zoals je die van binnenwiet gewent bent.
Om zo mooi mogelijke toppen te krijgen, heb je ook zoveel mogelijk zon nodig.

Onder een veranda klinkt voor mij niet als een zonrijke plaats.

Om naar eigen inziens antwoord op je vraag te geven:

De eerste weken moet het inderdaad nog wat op gang komen, vanaf ongeveer week 4 gaat het wat harder. In week 6/7 zijn ze wel redelijk ontwikkeld en moeten ze nog wat rijpen.

Je hebt autoflowers, dus ik kan het erg moeilijk inschatten.

Just watch them grow :stoned:

da_pj

Belezen gebruiker
Hey mensen!!
1 plantje al geknipt en gedroogt, gisteren in de avond 1ste maal getest.
Kdacht pfff raar smaakje om aan te wennen hehe :)
Maar...man man wat was ik na 8 trekken lekker high :grin: :hearteyes:
Men broer zei het ook dat het zeer goed gelukt is voor eigen buitenkweek :)
Nu vandaag 2de plat geknipt en aan het drogen gehangen :stoned:

De andere 2 moeten denk ik nog een dag of 4-5.

En dan het knipafval in de vriezer in een zak totdat alles geknipt is en dan...Ice-o-Lator zakken terug boven halen :P :hearteyes: :hearteyes:

Greeetzzzz :wave: :rock: :stoned:

&joy

Experimenterende gebruiker
Wat bedoel je precies met dit knipafval in een zak doen en in de vriezer? En wat doe je er vervolgens mee?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
&joy zei:
Wat bedoel je precies met dit knipafval in een zak doen en in de vriezer? En wat doe je er vervolgens mee?

De kristallen op het knipafval kun je nog gebruiken om hasj van te maken. Het wordt in de vriezer bewaard zodat de bevroren kristallen makkelijk loskomen van het blad.

da_pj

Belezen gebruiker
Het knipafval dat uit de vriezer komt bewerk ik dan volgens de methode "water en ijs extractie".
Met behulp van de daarvoor gemte IceOlator-zakken (ik heb een set van 2 zakken).

Google anders eens Ice-o-lator en dan kom je er wel :wave:

Bovenaan