Vraagie

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Na hoeveel coke hebben jullie eigenlijk de volgende dag echt een katerig gevoel ?
Het is voor mij nu 2 jaar geleden en vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit meer dan 2/3 lijntjes.
Maar weet dat sommige echt veel wegsnuiven op een avond of het niet kunnen laten liggen.

Heb morgen genoeg te doen dus katertje kan ik niet gebruiken.
Dus na hoeveel coke een katerig gevoel ?

thrillseeker

Experimenterende gebruiker
Pfff, dat hangt van veel dingen af

1) wat heb je gegeten voor de snash?
2) er zeker geen alcohol bij drinken, maar fris of water.
3) hou voldoende spullen bij de hand voor the day after, zoals L-Tyrosine, vitamine-C e.d.

Ik zou beginnen met een hele gram.

fatsoen1

na veel cokegebruik kan ik niet slapen en maak je een korte slaapnacht maar een kater heb ik nooit ervan.

Carlitos

Badass junkie
Oke gewoon normaal gegeten.
Maar werd wel wat misselijk net dus wil niet mee bijnemen nu.
Heb 1 lijn + 2 kleintjes genomen.
Flinke hartkloppingen en toen het uit begon te werken begon ik al heen en weer te lopen en niet weten wat te doen ivm uitwerking.
Onrustig en gefokt gevoel,maar dat hoort erbij.
Gewoon stoppen nu dus en lekker bewaren voor volgende keer.

thrillseeker

Als je misselijk wordt, zou ik het maar laten liggen of eerst goed laten testen. Dat kan nooit goed spul zijn!!

Carlitos

Badass junkie
Het is getest hoor bij de service al.
Maar 1 lijn niet goed gesnoven dat gaat me maag in denk dat het daardoor komt.
En redelijk snel na het eten genomen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik voelde me pas brak de volgende dag als ik een goeie gram of meer had gesnoven. Denk dat het wel mee zal vallen met die kleine lijntjes van jou. :P
Maar als je je brak voelt neem dan gewoon een sleutel punt smorges, deed ik ook altijd. :wink:

thrillseeker

Een sleutelpunt the morning after? Dan moet je uit wel heel goed hout gesneden zijn of heel erg verslaafd....

Judas

Wijs gebruiker
Nooit kater gehad de volgende dag. Ook niet in combi met drank. Altijd minimaal 1 gram genomen. Begon me af en toe een beetje bedenkelijk te voelen 72 uur later. Soms onzeker/desorienterend gevoel als op dat moment de laatste restjes yayo uit het bloed verdwenen zijn.
Iedereen kan er anders op reageren, maar het lijkt me sterk dat je aan 3 lijntjes een kater overhoud als je goede sos hebt.

Als je geen kater wilt en hem toch verwacht, laat die duivelse rotzooi dan lekker liggen. Is sowieso beter plan zeg ik terwijl het cravingkwijl me uit de mond druipt :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Ahja,service--> testcentrum dan.
Heb geen kater oid gehad.
Alleen wat moe omdat ik 'pas' om 1 uur sliep.
Ben erg katergevoelig voor alles dus vandaar de vraag.
Maargoed 5 boterhammen erin,bakkie pleurt en ik daar was ik weer.\
Tevens heb ik ook gewoon lekker mooi wat laten liggen voor de volgende keer,iets wat sommige van men vrienden niet konden vroeger.

@Yeti,voor mij is het geen duivelse rotzooi.
Dit is nooit een 'probleemdrug' geweest voor me ik zou nog eerder nat gaan op een drug als speed of dex !!
Alleen op het moment zelf is de cocaine zeer verslavend je wilt graag tot zeer graag tot heel zeer graag bijnemen.
Maar ik wou ook graag slapen en geen hartkloppingen meer ff.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Hoi,

Na hoeveel coke hebben jullie eigenlijk de volgende dag echt een katerig gevoel ?
Het is voor mij nu 2 jaar geleden en vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit meer dan 2/3 lijntjes.
Maar weet dat sommige echt veel wegsnuiven op een avond of het niet kunnen laten liggen.

Heb morgen genoeg te doen dus katertje kan ik niet gebruiken.
Dus na hoeveel coke een katerig gevoel ?

heb heel wat grammen gebased vroeger, maar een kater? dit herken ik niet laat staan van een paar lijntjes!

Maar je moet altijd 1 a 2 glazen water drinken voor je gaat slapen, en goed ontbijten maar dat lijkt me logisch naar drugsgebruik(al voor sommigen blijkbaar niet)

Bovenaan