vraagje dxm

Hislordship

Wijs gebruiker
hallo ik had ff een vraag over daro retard caps sinds me eerte dxm ervaring niks heeft opgelevert had geen effect wil ik tog maar die caps proberen maar...

hoeveel caps moet ik nemen .
hoelang duurt een trip gemiddelt
hoeveel zitten er in 1 doosje
hoeduur [dacht 4 euro maar weet niet zeker]

alvast bedankt.

Telefoon

Wijs gebruiker
hislordship zei:
hallo ik had ff een vraag over daro retard caps sinds me eerte dxm ervaring niks heeft opgelevert had geen effect wil ik tog maar die caps proberen maar...

alvast bedankt.

hoeveel caps moet ik nemen .:
Hoe zwaar ben je ? reken uit ongveer
3-5mg per kilo voro licht effect
5-9mg voro normaal effect
9-15mg heftig effect
15-20mg extreem effect

hoelang duurt een trip gemiddelt: 4-8 uur ligt meetje aan je dosis :tongueout:

hoeveel zitten er in 1 doosje: 10 caps a 29,5mg dextromorphine ( dus 295 mg per pakje)

hoeduur 4.80 - 5.40

ligt er een beetje aan welke winkel

DA - kruitvat - AH - apotheker - ander supermarkten :P

Hislordship

Wijs gebruiker
Telefoon zei:
hislordship zei:

alvast bedankt.

hoeveel caps moet ik nemen .:
Hoe zwaar ben je ? reken uit ongveer
3-5mg per kilo voro licht effect
5-9mg voro normaal effect
9-15mg heftig effect
15-20mg extreem effect

hoelang duurt een trip gemiddelt: 4-8 uur ligt meetje aan je dosis :tongueout:

hoeveel zitten er in 1 doosje: 10 caps a 29,5mg dextromorphine ( dus 295 mg per pakje)

hoeduur 4.80 - 5.40

ligt er een beetje aan welke winkel

DA - kruitvat - AH - apotheker - ander supermarkten :P

thnx man daar ken ik wat mee :wink:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Verdomme vandaar...ik weeg 60 kilo en ik had zo'n pakje daro capsules genomen en helemaal opgegeten...'t zijn 10 capsules met ieder 29.5 mg dxm (dextromethorfan). Dus uitgerekend is dat dan euh...4.9 mg per kilo...verdomme...ik had dus toch meer moeten nemen. Next time better, was wel leuk trouwens...een dronken gevoel maar dan een beyond uber vorm van dronkenheid. Heel zweverig en m'n benen waren heerlijk losjes, en in combinatie met wat wiet werd het nog leuker :hearteyes: . Alles warm en in balans maar toch zo op het randje en ik lach in een deuk van hoe ik liep en hoe dat allemaal aan m'n lichaam voelde...hilarisch :grin:

Hislordship

Wijs gebruiker
Vrije Geest zei:
Verdomme vandaar...ik weeg 60 kilo en ik had zo'n pakje daro capsules genomen en helemaal opgegeten...'t zijn 10 capsules met ieder 29.5 mg dxm (dextromethorfan). Dus uitgerekend is dat dan euh...4.9 mg per kilo...verdomme...ik had dus toch meer moeten nemen. Next time better, was wel leuk trouwens...een dronken gevoel maar dan een beyond uber vorm van dronkenheid. Heel zweverig en m'n benen waren heerlijk losjes, en in combinatie met wat wiet werd het nog leuker :hearteyes: . Alles warm en in balans maar toch zo op het randje en ik lach in een deuk van hoe ik liep en hoe dat allemaal aan m'n lichaam voelde...hilarisch :grin:

jij voelde teminste nog iets lol :wink: :beer:

eckies

Belezen gebruiker
Vrije Geest zei:

benen waren heerlijk losjes ? Ik liep er bij als een piraat met houten benen..

pieter-b

Wijs gebruiker
toch wel grappig dat hoestmedicatie al meer dan 100 jaar bron is van sterke drugs

...toch nog 12 jaar in de schappen gelegen(1898-1910)..dat zou met een smartshop designerdrugs nooit gebeuren.

Hype

Bewuste gebruiker
hm dan zou ik voor een stevig effect dus een gram dxm nodig hebben :openmouth: (100 kg lichaamsgewicht) Miss eens proberen als ik in een vage bui ben :P

Bovenaan