Vraagje gewicht

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Ik weeg 55kg en ben 1.70 cm. Vanavond ga ik weer mitsu's doen, hoeveel moet ik nemen om het gewenste effect te krijgen ? (vrolijkheid, actief zijn en absoluuut niet moe worden).

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik kan je aanraden om dan maximaal één te nemen, ik ben 76-78 kg en 1.93 en één pilletje doet het m gewoon voor mij.

Tenzei je al veel gewenning hebt, maar dan zou je niet vragen hoeveel je moest nemen ^^

sannetjuh

Belezen gebruiker
beginne met halve! doet vriendinnetje van me ook altijd en die zegt da ze dan lekkerste gaat..en dan daarna bijpakke ofcorse..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
He, lengte en gewicht-genootje! :wave: Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met mdma, en ook neit of die mitsu's sterk zijn, maar ik zou toch met een halfje beginnen. Je kunt altijd na anderhalf uur de andere helft erbij meppen, en dan ga je nog naar de climax van een heeltje :hearteyes: Alleen is die inklap dan niet zo heftig!

Als je van een halfje na anderhalf uur al heel lekker gaat, dan wacht je gewoon een uurtje of 3 voordat je de andere helft erbij neemt!! Niks zo goed als de hele nacht knallen op 1 pilletje!!

BelgonX

Belezen gebruiker
Je zegt ik ga er weer doen? Knal er dan gewoon een hele in, halve is zo zonde vind ik. Heb je iet of wat gewinning dan is een halve een inkomer, soort van apperetiefje en niet echt de moeite om er geen hele te nemen. Trouwes als je ze weer gaat pakken kan je toch makkelijk op je eigen ervaring of die van je vriendin uitgaan? Begin met een hele ga je heus niet van dood en zijn het deftige pillen dan is het genieten met volle teugen (inplaats van met halve). Misschien moet je zelfs niet meer bijpakken in tegenstelling tot een halve want dat lijkt me onwaarschijnlijk... :confused: Naja Flash ze :wave:

PS: Als je van jezelf zegt dat je al heel wat MDMA gewnning hebt ram er dan 2 tegelijk in rond 23.00 ofzo :mrgreen:

982

Bewuste gebruiker
minimaal 1 .. maximaal 4 zou ik nemen.

Niet met halvjes gaan lopen kloten

Serenity

Badass junkie
Als je zekerheid wil over hoe je je voelt, zou ik dus wel beginnen met halfjes. Als er ervan houdt om in een keer totaal van de wereld te gaan kan je een hele erbij flikkeren. Zelf ben ik (nog steeds) een beetje onzeker over hoe het zal gaan vallen dus meestal doe ik ook altijd eerst een halfje :)
De afgelopen keer ben ik met een hele begonnen, maar nu is m'n xtc ervaring ookwel zodanig veel dat ik er amper meer wat van voel helaas.
Maar mijn advies; begin lekker met een halfje. En bijt hem af, ipv breken, dan krijg je niet zoveel kruimels en shit.

Miss J

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Als je zekerheid wil over hoe je je voelt, zou ik dus wel beginnen met halfjes. Als er ervan houdt om in een keer totaal van de wereld te gaan kan je een hele erbij flikkeren. Zelf ben ik (nog steeds) een beetje onzeker over hoe het zal gaan vallen dus meestal doe ik ook altijd eerst een halfje :)

Same here :)
En dan achteraf weer spijt hebben dat je geen hele hebt genomen... :P

Pepnoize

Belezen gebruiker
Miss J zei:
Serenity zei:

Same here :)
En dan achteraf weer spijt hebben dat je geen hele hebt genomen... :P
jeeeep heb ik ook. neem me op voorhand altijd voor om toch deze keer een hele te nemen om te beginnen... but i chicken out :grin:

Bovenaan