Vraagje ivm prijzen coffeeshops

Smoker955

Newbie
Hey,

Omdat wij hier in belgie geen coffeeshops hebben, en ik er nog nooit geweest ben, zit ik met een vraag. Hier waar ik woon is de straatprijs voor 1.5 gram 10 euro. Ze beweren dan dat dit rechtstreeks van de coffeeshop komt uit nederland. Maar kan je wel voor 1.5 gram bestellen in een coffeeshop? Of is dat enkel per gram? Want als het namelijk niet mogelijk is per 1.5 gram te kopen, dan is er dus nog iemand tussen gekomen van coffeeshop tot mij, om dat 1.5 gram te maken :) .

Dus daarom mijn vraag: Kan je in een coffeeshop ook voor 1.5 gram halen? Iemand dit al gezien?

Bedankt :wave:

fs180

Belezen gebruiker
plus, laten we zeggen dat ze het wat groter inkopen (al dan niet van kwekers) zodra je 15 gram heb, dus je het wel per 1,5 gram verkopen, of per gram, dus dat zegt helemaal niets :wink:

Wacky

Badass junkie
maar als ze je in belgie 1,5g voor een tientje verkopen komt het niet uit de shop, want daar is het meestal duurder. Nou maakt het geen fuck uit of het van de shop komt of niet.
Iemand die het op zijn zolder kweekt brengt het ook gewoon naar de shop, dus ze kunnen het natuurlijk beter direct bij hem halen.

inferno33

Bewuste gebruiker
nog nooit gehoord van iemand die in een shop 1.5 gram haalt,, altijd tientje, 15, 5, etc dus in euros...

Paddoboy

Belezen gebruiker
?
je kan gewoon zeggen ik wil voor zoveel euro wiet?
alleja ik doe dat toch wel vaak, gewoon 35€ wiet ofzo.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Er zijn shops die verkopen per gram en er zijn shops die verkopen per aantal euro's.
10 euro, bepaalde soort wiet, is zoveel gram.
10 euro, sterkere soort wiet, is minder gram, maar wel 10 euro.
Kan heel goed dus, ligt beetje welke methode de shop hanteert

alyla

Belezen gebruiker
als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo
echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD
tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD

ThaReaper

Bewuste gebruiker
alyla zei:

Daar doe je dan toch niet lang mee :mrgreen: dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje :beer: :stoned:

Allolalie

Bewuste gebruiker
ThaReaper zei:
alyla zei:

Daar doe je dan toch niet lang mee :mrgreen: dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje :beer: :stoned:

jij bent een echte "blowhard" .... en dan niet in de coffeeshop-zin-van-het-woord.

acidboy

Badass junkie
Bartyo zei:
Er zijn shops die verkopen per gram en er zijn shops die verkopen per aantal euro's.
10 euro, bepaalde soort wiet, is zoveel gram.
10 euro, sterkere soort wiet, is minder gram, maar wel 10 euro.
Kan heel goed dus, ligt beetje welke methode de shop hanteert

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
maar als ze je in belgie 1,5g voor een tientje verkopen komt het niet uit de shop, want daar is het meestal duurder. Nou maakt het geen fuck uit of het van de shop komt of niet.
Iemand die het op zijn zolder kweekt brengt het ook gewoon naar de shop, dus ze kunnen het natuurlijk beter direct bij hem halen.

hunk???

ge hebt goedkope wiet en dure wiet e...
maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen)
MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter

kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn)

Suntablet

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
ge hebt goedkope wiet en dure wiet e...
maar gij bent waarschijnlijk nog maar enkel in Maastricht geweest, the capital of ripp-off smoke-materials... In Maastricht kost een gram minstens 7 euro (met hier en daar uitzonderingen)
MAAR als ge naar Roosendaal gaat, hebt ge voor 5€/gram dezelfde wiet, soms zelfs beter

kzeg het en kzal t altijd blijven zeggen: Maastricht is de stad om afgeript te worden door shops (door veel franse toeristen die makkelijk in t zak te zetten zijn)

tegenwoordig is het eerder 9 euro de gram geworden in maastricht... idd dikke afzetters
maarja, ben van belgisch limburg en maastricht is toch wel het dichtst bij, jammer voor mij ma dan moet ik maar wat meer uitgeven

DailySmoker

Experimenterende gebruiker
Ik haal bij een dealer op straat, ik betaal precies 7 euro en 20 cent per gram, en de wiet is van hoge kwaliteit. Ik heb geluk lees ik. :stoned:

Maar ontopic: Ja, je kunt in de shop in nederland 1,5 gr halen. Maar geloof niet dat jou dealers dat rechtstreeks uit de shop hebben, waarschijnlijk is het gewoon eigen kweek en maken ze lekker winst op je :mrgreen:

henkdevries

Belezen gebruiker
Ik weet niet naar welke stad je rijd maar van af 1 mei kun je op sommige plaatsen geen wiet meer kopen als belg.

Bovenaan