vraagje mdma

hannus

Bewuste gebruiker
Van het weekend 3 avonden achter elkaar aan de mdma gezeten.
Alleen de laaste avond voelde ik er helemaal niks van, had kristalen poeder gemaakt en 3 bommetjes van 120mg gedropt.
Stond de dagen ervoor helemaal waus op 2 bommetjes van 120mg.
het was wel klein beetje vochtig geworden maar verder was er niks mee.
Weet iemand hoe dit komt?

B.V.D hannus :openmouth:

TrippyShit

Badass junkie
Mdma werkt voornamelijk op je serotonine. Dit stofje is snel uitgeput. Als je het 1x extra doet zal je dit niet eens snel merken maar 3x achter elkaar gaat niet werken. Je serotonine is dan gewoon op en dan voel je idd (byna) niks meer van je mdma. Overigens is het ook nog is heel slecht voor je om zo vaak mdma te gebruiken. Probeer er minimaal 2a3 maanden tussen te houden. Ik doe ook wel is 1maand maar dat is echt het uiterlijke vind ik zelf. Je moet je serotonine de tijd geven om te herstellen wat 3maanden duurt. Anders bouw je snel een tollerantie op wat als gevolg heeft dat je er steeds minder van voelt. Sommige voelen er zelfs na een jaar byna niks meer van. Ook worden de dipjes steeds erger. Doe het voor jezelf en je hersenen probeer er 2a3 maanden tussen te houden. Zo geniet je het langst van mdma..

Wirwar

Belezen gebruiker
Ja hannus zo vaak achter elkaar is niet goed voor je :grin:
Laatste avond werd ik gewoon verrot van dat bommetje ofzo, was echt niet chill meer.

Bovenaan