Vraagje over autoflower wiet planten

maxdw1212

Belezen gebruiker
Ik wil zelf ook een plantje binnekort maar hoe verzorg ik zon autoflower plantje het liefst wil ik de zaadjes nu kopen en binnen laten groeien maar wat heb je nodig om binnen te laten groeien want een autoflower plant werkt heel anders dan een normale wiet plant dus nou is me vraag hoe verzorg ik een autoflower plant binnen?

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je voor deze vragen beter terecht bent bij site´s als Jointjedraaien en Wietforum, hier vind je massa´s aan info voor de groei, leuk dat je gaat groeien! :stoned:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Aarde, zaadje, plant, 12u+ licht (TL/HPS) per dag, water, en later gewone wietvoeding...

DUS

Jij kiest of die 12,13,14,15,16,... uur licht per dag krijgt... Het maakt die plant niet uit.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Lavalamp zei:
Aarde, zaadje, plant, 12u+ licht (TL/HPS) per dag, water, en later gewone wietvoeding...

DUS

Jij kiest of die 12,13,14,15,16,... uur licht per dag krijgt... Het maakt die plant niet uit.
ik wil big buddha kopen de makkelijkste autoflower plant goed voor een beginner zoals ik maar een vriend van had deze ook en liet de plant groeie in de vensterbank en het lukte dit was wel toen het langer licht begon te worden

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Je kan je misschien even inlezen over kweken onder TL/Fluo (en kweken in het algemeen natuurlijk), dat is pretty much de 'simpelste' en goedkoopste manier van binnenkweken . Anders dan dat zou ik zeggen wacht tot april en zet ze lekker buiten. In de winter groeit een plant echt niet zomaar binnen zonder een geschikt kweekhok, lampen, temperatuurregeling enz. enz. en daar gaan best wel wat kosten en moeite inzitten. Die zijn het natuurlijk wel waard, zolang je weet waar je mee bezig bent. Dus, lezen lezen lezen!

maxdw1212

Belezen gebruiker
De Sjeik zei:
Je kan je misschien even inlezen over kweken onder TL/Fluo (en kweken in het algemeen natuurlijk), dat is pretty much de 'simpelste' en goedkoopste manier van binnenkweken . Anders dan dat zou ik zeggen wacht tot april en zet ze lekker buiten. In de winter groeit een plant echt niet zomaar binnen zonder een geschikt kweekhok, lampen, temperatuurregeling enz. enz. en daar gaan best wel wat kosten en moeite inzitten. Die zijn het natuurlijk wel waard, zolang je weet waar je mee bezig bent. Dus, lezen lezen lezen!
ik ben 16 en mag van me ouders een plant maar al die dingen regelen willen me ouders natuurlijk niet betalen en ik zit een beetje krap! bij mij in huis is het zon 20 grade ik heb een donker hok waar ik de plant kan neerzette en omdat het een autoflower is een 110 watt lamp al genoeg zegt iedereen. Is dit een mogelijkheid ik heb ook ventilator voor koudere lucht weet je wel zon ding dat draait en komt er wind vanaf ! is dit mogelijk? in de zomer kan ik ook buiten zetten maar dat is het nog lang niet en ik wil Z.S.M een plant niet alleen om de toppen te roken het lijkt me ook erg leuk

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dat wordt niks. Ten eerste zijn normale lampen niet geschikt. Je hebt HPS lampen van 400-600 watt nodig, of anders TL lampen of fluor.

Maar gozer: http://www.wietforum.nl

Hup, lezen jij. Als je al dit soort dingen hier nog moet komen vragen ben je er sowieso niet op voorbereid.

vraagje,kan je onder de 18 jaar zaadjes kopen bv. @ de heksenketel?
want ik zou heel graag een stuk of 5 autoflowering plantjes kweken :stoned:
grtz. west side belgium

juanman

Newbie
Hallo daar, is er een bepaalde tijd dat autoflower zaadjes geplant moeten worden? Ik wil ze in een broeikas zetten is dat mogelijk??

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Autoflowers zijn geweldige planten om voor guerillakweek te pakken. Heb er zelf ook 10 staan nu :grin:
Ze blijven klein, dus worden minder snel ontdekt. Ze zijn snel klaar, dus als rippers je plantjes vinden verwachten ze vaak niet dat je plantjes al zo snel oogstklaar zijn, en je kunt meerdere oogsten per seizoen maken.
Zoek een mooi rustig plekje waar niemand komt, maak een stukje grond goed om te planten. Veel zon, veel water, en bovenal, veel liefde :wink:

succes met je plantjes!

Bovenaan