Vraagje over bromazolam

Diablo69

Bewuste gebruiker
Sinds kort gebruik ik soms na dagen slecht slapen een klein groen pilletje van 3mg. Normaal gesproken ben ik dagelijks duizelig (stipjes zien en gevoel van flauw vallen) wat heel irritant is ook al drink ik geen koffie, rook, drink ik niet en sport ik redelijk veel. Een keer of 4 per jaar gebruik ik een klein beetje drugs
nou slaap ik dus wel matig maar als ik zo’n pilletje neem voel ik me de dag erna helemaal prima en ben ik totaal niet duizelig. Iemand enig idee hoe dit kan ? Zou het t liefst elke nacht nemen maar snap de gevaren daar van zeker dus zal dat nooit doen

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Misschien is het nog niet helemaal uit je systeem en doet de bromazolam ook iets in de hersengedeeltes waar de stipjes en duizeligheid vandaan komen. Hoe en welke receptoren dat zijn durf ik niets over te zeggen.

Dirkdirk

DF-koning
Ik las ooit dat bromazolam in een metaboliet wordt omgezet genaamd lorazepam. Geen idee wat daarvan waar is maar misschien weet iemand dat? Ik las over halfwaardetijden van 21 fucking dagen. Of uren. Misschien heb ik een bril nodig.

Diablo69

Bewuste gebruiker
Ik las ooit dat bromazolam in een metaboliet wordt omgezet genaamd lorazepam. Geen idee wat daarvan waar is maar misschien weet iemand dat? Ik las over halfwaardetijden van 21 fucking dagen. Of uren. Misschien heb ik een bril nodig.
Nou het grappige is ik werk zelf in de psychiatrie en 21 dagen lijkt me wel heel extreeem 😂 misschien als je het 4 weken elke dag gebruikt. Maar over het algemeen kan je gerust elke week een pammetje nemen hoor, bijvoorbeeld op vrijdag zonder dat je er afhankelijk van wordt en het z’n effect verliest

Diablo69

Bewuste gebruiker
Misschien is het nog niet helemaal uit je systeem en doet de bromazolam ook iets in de hersengedeeltes waar de stipjes en duizeligheid vandaan komen. Hoe en welke receptoren dat zijn durf ik niets over te zeggen.
Jaa dat zou kunnen, ik denk zelf dat de duizeligheid en stipjes door stress komen en denk dat de pammetjes dat onderdrukken , helaas is er nog geen middel op de markt wat je dagelijks zou mogen gebruiken.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Jaa dat zou kunnen, ik denk zelf dat de duizeligheid en stipjes door stress komen en denk dat de pammetjes dat onderdrukken , helaas is er nog geen middel op de markt wat je dagelijks zou mogen gebruiken.
alcohol,2 glaasjes max

Bovenaan