Vraagje over de ket

MDMAZIING

Badass junkie
Ik had gister dus weer een paar gram bij me vaste dealer gehaald . ( heb het niet getest i know dom..) maar omdat ik hem al jaren ken en hij verkoopt altijd goeie shit.

Ik nam gisteravond een paar nakkies keta en die dromerige roes was er wel, maar ik was ook best wel aan het trippen, alsof ik 2cb op had ofzo... als je je focuste op een object ging dat heen en weer en leek het alsof het leefde etc. Dat was met elk object wel zo.. soms leek het wel of me hele tv naar achter gezogen werd 😂

Nou weet ik dat je kan trippen van ketamine maar ik dacht ik vraag het toch even.

Ik heb nog nooit zo erg eerder getript bij keta als gisteravond .. zijn dit normale effecten bij keta? Ik ga vanmiddag even langs een test centrum.

En dan nog een vraag , de laatste tijd zie ik altijd dubbel als ik keta gebruik. Ik moet dan 1 oog dicht houden wil ik weer ‘normaal’ zien. Iemand ervaring ?

Thanks

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Voor mij wel. Op een bepaald punt gaan de verhoudingen veranderen van de objecten om me heen. Dan word alles heel langwerpig en uiteindelijk zelfs plat/2-dimensionaal.

Dat dubbel zien en die mistige kop achteraf maakt dat ik toch wel liever voor een 3meo ga.

MDMAZIING

Badass junkie
Voor mij wel. Op een bepaald punt gaan de verhoudingen veranderen van de objecten om me heen. Dan word alles heel langwerpig en uiteindelijk zelfs plat/2-dimensionaal.

Dat dubbel zien en die mistige kop achteraf maakt dat ik toch wel liever voor een 3meo ga.
Dus dat trippen zoals dat alles begint te leven is eigenlijk normaal bij ketamine ? Heb ik eigenlijk nooit eerder mee gemaakt.. vond het wel vaag

Anderemaan

Wijs gebruiker
vond het wel vaag
In dat geval is het gewoon keta😁😂!!

Nee je zult het echt moeten testen om dit te weten. Meer dan speculeren gaat niet lukken gok ik. Misschien is het een soortgelijke stof die wat meer hallucigeen is. Of je hebt een keer erketamine inplaats van esketamine. Esketamine is meer verdovend. Echt groot verschil vind ik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ketamine. Ik weet niet. Aan 1 kant lijkt het me wel een keer leuk om te proberen maar aan de andere kant niet.
Ik weet er weinig van en geen idee wat voor effect ik moet verwachten.

Dat alles begint te leven alsof je aan het trippen bent heb ik nog nooit meegemaakt met keta. Het wazige/dubbele zien heb ik wel @MDMAZING

Ik merk verder weinig verschil tussen 3-MeO pcp of pce. Alleen bij pce iets langer een warme gloed in mn lichaam, maar dat was het eigenlijk wel. En ik heb achteraf niet echt last van mist bij gewone keta. Dus voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit welke van de 3. Al pak ik praktisch vaker keta omdat ik die lijnen verder niet afweeg en met de 3 MeO's dat wel wat verstandiger is. Want dan komt het toch wat nauwer qua dosering.

Verder: keta 😍😍😍
Na pep toch wel echt mijn favo druggie op het moment.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Een klein beetje ketamine geeft een dromerige roes, gebruik je meer keta dan is de kans groot dat je gaat trippen. Het heeft zowel dissociatieve als hallucinogene effecten wat ook algemeen bekend is van ketamine.

Dat is wel een totaal andere vorm van trippen dan ‘psychedelisch trippen’ als je ‘t mij vraagt, vind het over het algemeen heel vaag en raar maar ook een beetje leeg relatief, weinig diepgang. Alsnog kunnen de tripeffecten van ketamine flink heftige vormen aannemen, waarbij een (te) hoge dosis kan resulteren in een K-hole.

TripJess

Bewuste gebruiker
Ketamine. Ik weet niet. Aan 1 kant lijkt het me wel een keer leuk om te proberen maar aan de andere kant niet.
Ja zelfde hier, heb het liggen maar geen idee wanneer en of ik dat alleen ga doen enzo..

Anderemaan

Wijs gebruiker
Je houdt er van of niet.. wel kan het een paar keer duren voordat je de drug “snapt”. Je moet niet denken dat je nog ook maar een beetje kan nadenken.. niet doen als je mogelijk verplichtingen kan krijgen

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een zonnige middag op de camping van Dour. Was echt grappig.
Heel weinig pakken en opbouwen. Rustig aan doen ermee. Voor mijn gevoel word ik er lekker high van. Hoe meer je pakt, hoe vreemder alles wordt. En als je gaat lopen is het ook heel grappig want bewegingen voelen vederlicht, alsof je in water loopt.

Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een zonnige middag op de camping van Dour. Was echt grappig.
Heel weinig pakken en opbouwen. Rustig aan doen ermee. Voor mijn gevoel word ik er lekker high van. Hoe meer je pakt, hoe vreemder alles wordt. En als je gaat lopen is het ook heel grappig want bewegingen voelen vederlicht, alsof je in water loopt.

Dat klinkt wel als een leuke setting. En idd ik zeg altijd dat het voelt alsof ik op wolken loop dan. Gewoon thuis is dat niet zo erg, in Nijmegen na de DF-meet van de zomer was het wat lastiger onderweg naar het station 's avonds 🙈 Maar goed dat ik niet alleen was toen en ik dankzij @verwondering veilig ben aangekomen.

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Dat klinkt wel als een leuke setting. En idd ik zeg altijd dat het voelt alsof ik op wolken loop dan. Gewoon thuis is dat niet zo erg, in Nijmegen na de DF-meet van de zomer was het wat lastiger onderweg naar het station 's avonds 🙈 Maar goed dat ik niet alleen was toen en ik dankzij @verwondering veilig ben aangekomen.
Was wel lachen ja. En jij maar denken dat we hopeloos verdwaald waren. Je wilde aan iedereen de weg vragen. :wink: :yum:

Zelf was ik ook niet helemaal nuchter. Nog wat aan het natrippen en een beetje tipsy. Tripsy. Leuke herinneringen. :thumbsup3: :nevergonnagiveyouup:

Bovenaan