Vraagje over pep

Qbase

Newbie
Hoi , ga binnekort eerste maal pep gebruiken (heb al veel ervaring met x maar niet met pep)
het gaat een hard feestje en lange nacht worden dus zal ook wel genoeg gebruiken ,
ben ook van plan hier bier bij te drinken ( doe dit bij X ook en nooit problemen bij gehad , natuurlijk ook af en toe een watertje en shepje frisse lucht :grin:) Maar nu mijn vraag ,

Als ik speed + alcohol combi doe kan ik dan slapen tegen dat ik thuis ben als ik een Alprazolam 2mg pil neem of is dit gevaarlijk omdat ik tevorens alcohol heb gedronken of kan het geen kwaad?

Thanks

Paperplane.

Wijs gebruiker
Nooiit benzo's met alcohol doen.

Als je gewoon 4 uur voor het feest je laatste lijntje doet en verder daarna lekker drinkt ga je echt wel goed slapen hoor.

Qbase

Newbie
ok bedankt , dacht dat het geen kwaad kon na alcohol gebruik , heb wel eens een slechte ervaring gehad met benzo+ alcohol , ik nam men 2mg pilletje rond na men avond eten en onverwacht belden vrienden me voor een feestje was vergeten dat ik die benzo nam , als gevolg dat ik wakker werd de dag erna met blackout in men bed geen idee wat ik gedaan heb die avond en hoe ik thuisgeraakt was...

Paperplane.

Wijs gebruiker
Qbase zei:
ok bedankt , dacht dat het geen kwaad kon na alcohol gebruik , heb wel eens een slechte ervaring gehad met benzo+ alcohol , ik nam men 2mg pilletje rond na men avond eten en onverwacht belden vrienden me voor een feestje was vergeten dat ik die benzo nam , als gevolg dat ik wakker werd de dag erna met blackout in men bed geen idee wat ik gedaan heb die avond en hoe ik thuisgeraakt was...
Ja benzo's met alcohol zijn net zo link als ghb met alcohol.

Bovenaan