vraagje over serotonine

minamo

Bewuste gebruiker
hey,

zijn er behalve xtc/MDMA verder nog drugs die je serotonine opmaken/aantasten?

Greetz,
Minamo

TrippyShit

Badass junkie
Meth?

of heb k het nou verkeerd

MDA volgensmij ook ja, hoelanger ik wacht hoe harder ik hallucineer dus zal wel..

Addick

Bewuste gebruiker
Niet opmaken,wel imiteren volgens mij.
Ook niet 100 procent zeker,beter antwoord ik gewoon niet.

shokora

Wijs gebruiker
Je hebt veel anti-depressiva die werken op het serotonine gehalte. Deze verhogen niet de afgifte van serotonine zoals XTC dat doet. Maar halen de serotonine inhibitors weg, waardoor serotonine dus minder snel afgebroken wordt.

Je hebt wel veel drugs die hechten aan serotonine receptors, zoals LSD en psilocybine.

minamo

Bewuste gebruiker
haha, ok:)

maar mijn serotonine gehalte ligt op het moment nogal laag.... :flushed:

maar lsd kan dan dus wel?

Funky Monkey

Badass junkie
Amfetamine, Dexamfetamine en Methamfetamine werken op je dopemine en verbruiken verder zo goed als geen serotenine, niet merkbaar in iedergeval.

Verder zerken LSD en Paddo's ook niet tot nouwelijks op je serotenine.

Zolang je geen MDMA, MDA, MDEA, 2CB?, Fluo-Amfetamine? neemt zit je eigenlijk wel goed volgens mij :beer:

shokora

Wijs gebruiker
minamo zei:
haha, ok:)

maar mijn serotonine gehalte ligt op het moment nogal laag.... :flushed:

maar lsd kan dan dus wel?

Serotonine wordt niet verhoogd door LSD/paddo's. De psilocybine en LSD hechten zichzelf slechts aan serotonine receptors. Waardoor de hoeveelheid opgenomen serotonine dus inderdaad minder wordt (lijkt mij?).

tomz0r

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Amfetamine, Dexamfetamine en Methamfetamine werken op je dopemine en verbruiken verder zo goed als geen serotenine, niet merkbaar in iedergeval.

Verder zerken LSD en Paddo's ook niet tot nouwelijks op je serotenine.

Zolang je geen MDMA, MDA, MDEA, 2CB?, Fluo-Amfetamine? neemt zit je eigenlijk wel goed volgens mij :beer:

2CB niet geloof ik. Niet bewezen in ieder geval. Ook helemaal geen aanwijzingen dat het zo is.

Bovenaan