DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af.
het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur
Hmm, lees mijn vraag eens goed.. :P Ook dit soort dingen weet ik allemaal wel, maar dat gaat allemaal langs mijn vraag heen. Het is meer een biologische vraag, over de neus als orgaan. Niet alleen over speed of andere zooi in de neus maar hoe je lichaam hiermee om gaat, ongeacht de manier van inname en / of water snuiven erachteraan etc.
Voor alle duidelijkheid mijn vraag nog een keer precies.. :P
"Wat is beter voor je neus, elk lijntje in het andere neusgat dus links, rechts, links, rechts etc. (gevolg 2 gevoellige neuskanten, en 2 gaten verneukt) of eerst een periode in de rechter tot deze gevoelig word o.i.d. daarna een periode in de linker tot deze gevoellig word en hierna weer terug naar de rechter, welke in mijn geval opeens niet gevoellig meer is o.i.d..
Daarom vraag ik me af of een tussenperiode waarin je neus kan herstellen en daarbij een periode veel meer erin duwd dan het om en om snuiven...