vraagje over speed

hebben meer mensen last van dit probleem ??

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
ik heb een vraag ik snuif nu ongeveer al een jaar lang met hetzelfde neusgat maar ik heb gister voor de grap een keer de andere kant gedaan en dat brande en ik kon die speed geur weer net zo goed ruiken als toen ik begon betekent dit dat die andere kant al naar de klote is ?? want als ik daar mee snuif prikt het niet en ruik ik het ook niet zo goed antwoord graag xxx

xtaz

Wijs gebruiker
Ik heb 3 weken elke dag in het zelfde neusgat gesnoven en jah, kan je verhaaltje wel bevestigen.

sick_pervert

idd als je nog ff door gaat blijft t zo beschadigd dat je bijna niks meer kan ruiken. en automatisch proef je minder. dus lijkt me zonde en het is het niet waard achteraf.

*cocacola*

ik snuif nu nog maar een klein jaartje 1 of 2 gram per week dus dan gaat dat eigelijk wel heel snel

DjTrips

Bewuste gebruiker
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?

Imke

Badass junkie
JewCookie zei:

Niet snuiven, maar ja..
Ik denk zelf dat het beter is om te verdelen, zo moet 1 kant wat minder verwerken zoals je zelf zei. En een periode rust gunnen, dat kan je doen om even te stoppen met snuiven. Niet iedereen doet het ook elke dag eh.

Qocaïne

Badass junkie
Wat een mannetje... echt ongelofelijk dom! Sorry dat ik het zeg :)

Welke grapjurk deze grap ook uithaald... sjonge sjonge!

JewCookie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
JewCookie zei:

Otrivin neusspray met hydraterende formule.

Te koop bij elke apotheek.

Zag de reclame ervan, klopt idd dat dit werkt aangezien dat een groot deel van het probleem is.. Zo'n skrale neus de hele dag zou je alleen al para van worden.. :wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
DjTrips zei:

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.

ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. :wave:

DjTrips

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:

ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. :wave:

het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:

het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur

Hmm, lees mijn vraag eens goed.. :P Ook dit soort dingen weet ik allemaal wel, maar dat gaat allemaal langs mijn vraag heen. Het is meer een biologische vraag, over de neus als orgaan. Niet alleen over speed of andere zooi in de neus maar hoe je lichaam hiermee om gaat, ongeacht de manier van inname en / of water snuiven erachteraan etc.

Voor alle duidelijkheid mijn vraag nog een keer precies.. :P

"Wat is beter voor je neus, elk lijntje in het andere neusgat dus links, rechts, links, rechts etc. (gevolg 2 gevoellige neuskanten, en 2 gaten verneukt) of eerst een periode in de rechter tot deze gevoelig word o.i.d. daarna een periode in de linker tot deze gevoellig word en hierna weer terug naar de rechter, welke in mijn geval opeens niet gevoellig meer is o.i.d..

Daarom vraag ik me af of een tussenperiode waarin je neus kan herstellen en daarbij een periode veel meer erin duwd dan het om en om snuiven...

DjTrips

Bewuste gebruiker
ga naar een dokter ? je hoeft nergens schrik voor te hebben, ze hebben iets als beroepgeheim :tongueout: FFS :tongueout:

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
ga naar een dokter ? je hoeft nergens schrik voor te hebben, ze hebben iets als beroepgeheim :tongueout: FFS :tongueout:

Ehrm, waar zie je dat ik ergens bang voor ben, of schrik voor heb oid...? Als ik bang ben voor neusschade dan snuif ik niet, vloei is immers niet alleen gemaakt voor shag en capsules zijn der ook niet voor niets. Dit is alleen een vraag die spontaan in me op kwam, sorry als deze dom of ongeinformeerd overkwam.

Imke

Badass junkie
De vraag is niet dom, hij snapt het gewoon niet denk ik.

Ik denk dat voor je lichaam zelf niet veel uitmaakt door welk neusgat je het snuift. Maar ik denk wel dat het logisch is dat als je de speed over de 2 verdeelt, dat ze dan minder moeten verwerken en dat het op korte termijn minder schade gaat aanbrengen aan je neus, zolang je maar dezelfde hoeveelheid gaat snuiven alsof je dat in 1 neusgat zou doen.
Maar ja.. dat is maar wat ik denk eh..

JewCookie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
De vraag is niet dom, hij snapt het gewoon niet denk ik.

Ik denk dat voor je lichaam zelf niet veel uitmaakt door welk neusgat je het snuift. Maar ik denk wel dat het logisch is dat als je de speed over de 2 verdeelt, dat ze dan minder moeten verwerken en dat het op korte termijn minder schade gaat aanbrengen aan je neus, zolang je maar dezelfde hoeveelheid gaat snuiven alsof je dat in 1 neusgat zou doen.
Maar ja.. dat is maar wat ik denk eh..

ben ook bang dat hij mijn vraag verkeerd begrepen heeft. Tsjah, of ik moet de antwoorden verkeerd begrijpen, kan natuurlijk ook.. :P

Op termijn van het gebruik zelf zal het inderdaad zowizo minder schade doen, aangezien je het verdeeld. Alleen je neus krijgt dan nooit rustig de tijd om zichzelf te herstellen. Achjaah, om daar nou een afspraak voor te plannen met mijn huisarts.. :rolleyes:

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik zou echt naar de huisarts gaan hoor :grin: want je neus hou je nog voor de rest van je leven :) kan er maar beter goed voor zorgen.

stoppen met snuiven of speed of zich zou wel de beste keuze zijn :tearsofjoy:

zommes

Badass junkie
Whahahahaha, ik lach me kapot. Jodekoek stelt toch een vrij simpele vraag?

Zelf denk ik dat afwisselen beter is zodat je slijmvliezen weer een beetje de tijd krijgen om te herstellen. Die spray van Solidius is ook erg goed.

Maar aan je zinsstructuren te zien ben je volgens mij van de kaart DjTrips:

het best voor je neus is dan best om je neus te maken.

of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten.

zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus

:mrgreen:

DjTrips

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Whahahahaha, ik lach me kapot. Jodekoek stelt toch een vrij simpele vraag?

Zelf denk ik dat afwisselen beter is zodat je slijmvliezen weer een beetje de tijd krijgen om te herstellen. Die spray van Solidius is ook erg goed.

Maar aan je zinsstructuren te zien ben je volgens mij van de kaart DjTrips:

het best voor je neus is dan best om je neus te maken.

of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten.

zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus

:mrgreen:

ja sry man :tongueout: kan ik het helpen dat mijn hersenen kapot zijn :grin: ik snap zijn vraag ook wel :tongueout: maar mijn antwoorden komen niet goed over en idd beste is wissel van neusgat zoals ik in het begin al zei : ik hou scores bij om het gelijk te houde :grin:

domzel

Belezen gebruiker
Solidius zei:
JewCookie zei:

Otrivin neusspray met hydraterende formule.

Te koop bij elke apotheek.

dat is inderdaad ideaal spul op z'n tijd. maar maak er geen gewoontje van, het is enigzins verslavend als je het regelmatig gaat gebruiken. en dat spul is ook echt niet goed voor de slijmvliezen

Bovenaan