Vraagje over XTC en Mdma

Klokkiez

Newbie
Ik heb even jullie hulp nodig :)

Ga vanavond naar een feestje en heb een aantal ptjes tot me beschikking en ook een cappie.. Nu zat ik me af te vragen wat is de meest slimme volgorde om te gebruiken?

Als je eerst een cappie neemt wordt dan gelijk een grote hoeveelheid serotine gebruikt? Of maakt dit niet uit?

Het meest logische lijkt mij eerst ptje(s) en dan cappie maar ik weet het niet precies vandaar deze vraag :confused:

Alvast dank voor de reacties! :beer:

TeQ

Bewuste gebruiker
Ik zou eerst de mdma capsule nemen. Anders verpest je met de xtc de schoonheid van de mdma...

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
TeQ zei:
Ik zou eerst de mdma capsule nemen. Anders verpest je met de xtc de schoonheid van de mdma...

waarom verpesten je de schoonheid van mdma met xtc :rolleyes: dat ligt toch echt wel aan of je goeie pillen hebt,,,, :rolleyes:
idd want xtc is mdma normaal gezien toch.
want tegenwoordig weet je maar nooit

wausie91

Bewuste gebruiker
wat hij bedoelt is dat de capsule pure mdma bevat en niet allerlij bindmiddelen en andere zooi ik kan natuurlijk vanaf hier niet weten of er pure mdma in de capsule zit maarja :P
want pure mdma is natuurlijk het beste
en beter dan in een pilletje waar mischien wel een hele boel andere zooi bij zit je kan ze natuurlijk laten testen etc. etc.
(verbeter mij als ik geen gelijk heb :stoned: )

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Solidius zei:
Eerst de cap om lekker in te komen, 2 uur later bijslikken als je dat nodig vind.
Ik ga hier in mee...
jup ik ook of als je weet hoe sterk je pillen zijn en je weet dat ze niet zo stevig zijn, met 1pilletje beginnen om op gang te komen en om dan later capke te pakke

wausie91

Bewuste gebruiker
ik was vergeten te zeggen welke als eerste :flushed: '
ik zou inderdaad ook beginnen met de capsule
maar ik ben dr nu een beetje laat mee :rolleyes:

TeQ

Bewuste gebruiker
Ben ook wat laat :)

Maar bedoelde idd dat mdma kristallen een hogere kans hebben om goed te zijn dan pillen. Dus eerst mdma, genieten... dan wat harder door pillen te nemen waar toch vaak wat ander spul doorheen zit. Hoe goed ze ook zijn, vaak niet zo schoon als mdma :)

Neemt niet weg dat goede pillen ook relaxed zijn natuurlijk :)

spacekonijn

Badass junkie
zou eerst de capsule nemen.
verder kunnen we er eigenlijk heel weinig over zeggen omdat we niet weten wat er in de pillen zit precies

Jullie hebben het de hele tijd over MDMA kristallen. Dan moet je wel weten dat die nooit 100% zuiver zijn.
Zit ergens tussen de 73 en 78% zuiverheid (heb het dan over de kristallen die uitzien als rietsuiker)
Heb ze laatst laten testen !!!
Dus als je 100mg MDMA kristallen neemt, krijg je ongeveer evenveel binnen als pil van 73mg
Wel belangrijk om te weten.................

Psykaholik

Wijs gebruiker
marcellecram zei:
Jullie hebben het de hele tijd over MDMA kristallen. Dan moet je wel weten dat die nooit 100% zuiver zijn.
Zit ergens tussen de 73 en 78% zuiverheid (heb het dan over de kristallen die uitzien als rietsuiker)
Dus als je 100mg MDMA kristallen neemt, krijg je ongeveer evenveel binnen als pil van 73mg
BLAAT en zever in pakjes :confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

slunse

Bewuste gebruiker
marcellecram zei:

als in die pil dan 73mg mdma zit, is dat dan toch ook maar 73 procent van 73 procent? of niet?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
slunse zei:
marcellecram zei:

als in die pil dan 73mg mdma zit, is dat dan toch ook maar 73 procent van 73 procent? of niet?

daar hoord 73 cijfer neit procent :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
mdma kan toch wel behoorlijk puur zijn of niet?
als je dicht bij de bron zit, en die bron maakt geen fouten of slordigheden in de synthese?

Jeller

Badass junkie
schranziewanzie zei:
marcellecram zei:
BLAAT en zever in pakjes :confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
nee tis niet echt zevere wa hij zegt, amfetamines zijn een soort zout dacht ik en die kunnen maar 73% zuiver zijn

Bovenaan