Ik heb een vraagje over xtc maar ik zal eerst even in het kort van over mezelf vertellen.
Ik ben 19jaar 1.70m en weeg 70 kilo. Heb nog nooit echt harddrugs gebruikt.
Ik heb wiet/hasj gerookt (waar ik nu 2 weken mee gestopt ben), alcohol en sizzurp (Codeine met Promethazine) en het gaat dan vooral om in combinatie van allemaal tegelijk, Elk weekend (bijna).
Ben nergens verslaafd aan alleen aan sigaretten ik word niet zo snel verslaafd wel aan andere soort dingen zoals sigaretten enzz.
Zoals je hebt gelezen kan ik dus aardig wat aan als ik een halve fles whisky op heb en een x aantal jonko's en 250ml puur sizzurp dan kan ik nog recht lopen, serieuze gesprekken aangaan, scooter rijden, auto rijden, snel reageren etc. Dus mijn zelfbeheersing is HEEL ERG sterk.
Nou wil ik voor het eerst XTC gaan proberen en dat is heftiger dan wat ik in het weekend doe.
(Correct me if i'm wrong).
Ik hou er niet van om me zelfbeheersing te verliezen daar heb ik echt een hekel aan (zoals vreemd gedragen of heletijd kauwen)
Nu heb ik gehoord dat je van 1 hele xtc pil een zekere goede trip kan krijgen maar dat vele (zover ik gelezen heb) iedereen wel een stukje zelf beheersing verliest.
Nou dacht ik bij mezelf om dan maar een kwart van zo'n pilletje te nemen.
Mijn gewenste effect is eigenlijk alle effecten van xtc maar dan in een lichte vorm dat ik nog volle zelfbeheersing heb.
Dus mijn vraag is of ik mijn gewenste effect kan krijgen met een kwart pil?
Natuurlijk zal ik de pil testen als ik hem gekocht heb.
Tips zin altijd welkom en ideetjes ook!
Als ik mijn besluit genomen heb zal ik een trip report plaatsen.
Ik ben 19jaar 1.70m en weeg 70 kilo. Heb nog nooit echt harddrugs gebruikt.
Ik heb wiet/hasj gerookt (waar ik nu 2 weken mee gestopt ben), alcohol en sizzurp (Codeine met Promethazine) en het gaat dan vooral om in combinatie van allemaal tegelijk, Elk weekend (bijna).
Ben nergens verslaafd aan alleen aan sigaretten ik word niet zo snel verslaafd wel aan andere soort dingen zoals sigaretten enzz.
Zoals je hebt gelezen kan ik dus aardig wat aan als ik een halve fles whisky op heb en een x aantal jonko's en 250ml puur sizzurp dan kan ik nog recht lopen, serieuze gesprekken aangaan, scooter rijden, auto rijden, snel reageren etc. Dus mijn zelfbeheersing is HEEL ERG sterk.
Nou wil ik voor het eerst XTC gaan proberen en dat is heftiger dan wat ik in het weekend doe.
(Correct me if i'm wrong).
Ik hou er niet van om me zelfbeheersing te verliezen daar heb ik echt een hekel aan (zoals vreemd gedragen of heletijd kauwen)
Nu heb ik gehoord dat je van 1 hele xtc pil een zekere goede trip kan krijgen maar dat vele (zover ik gelezen heb) iedereen wel een stukje zelf beheersing verliest.
Nou dacht ik bij mezelf om dan maar een kwart van zo'n pilletje te nemen.
Mijn gewenste effect is eigenlijk alle effecten van xtc maar dan in een lichte vorm dat ik nog volle zelfbeheersing heb.
Dus mijn vraag is of ik mijn gewenste effect kan krijgen met een kwart pil?
Natuurlijk zal ik de pil testen als ik hem gekocht heb.
Tips zin altijd welkom en ideetjes ook!
Als ik mijn besluit genomen heb zal ik een trip report plaatsen.
is gewoon beginnen met een halfje! Zeker je eerste keer, moet een halfje helemaal perfect zijn! Oke het is per pil verschillend hoeveel er in zit, als je uit betrouwbare bron haalt weet je ongeveer hoeveel er in zit, anders laat je er 1 testen om het zeker te weten.
Ook bestaat er niet zoiets van verslavingsgevoeligheid voor alleen sigaretten. Als je daaraan verslaafd kan raken dan kan dat ook aan andere dingen.