Vraagje(s) over Verdoving

alcoholist

Wijs gebruiker
heej dfers

vraagje

verdoofd de coke je mond/tong en omstreken,of doet een versnijmiddel dat?

en als de coke dit doet,betekent dit dat ik dan goeie coke heb,of wil dat helemaal niks zeggen?

bvd

W.F.L.

Badass junkie
Ehh..

Coke is een erg krachtig plaatselijk verdovingsmiddel. Ja, het verdooft je mond/tong/lippen/whatever.

Lidocaine, een versnijdingsmiddel dat bij de coke zit, doet dat ook.

't zegt dus niks. Maar als je coke niet verdooft is 't uiteraard rommel. :P

alcoholist

Wijs gebruiker
okeoke, thanks!

en zijn er geen andere middelen die in de coke kunnen worden gedaan,waardoor het verdoofd,en het lijkt alsof je coke goed is?

Oom Klaas

Badass junkie
Lidocaine verdoofd onmiddellijk als het in contact komt met neus keel en dergelijke,
coke doet daar wat langer over en verdoofd minder krachtig naar mijn ervaring.

Maar coke verdoofd hoe dan ook.

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Lidocaine verdoofd onmiddellijk als het in contact komt met neus keel en dergelijke,
coke doet daar wat langer over en verdoofd minder krachtig naar mijn ervaring.

Maar coke verdoofd hoe dan ook.

^Klopt
De keren dat ik goede coke had viel het me gelijk op dat de verdoving minder snel komt opzetten en ook helemaal niet zo extreem is.

alcoholist

Wijs gebruiker
thanks guys,
weer wat slimmer op het gebied van coke hehe :grin:
het duurde ong. 5 a 10 minuutjes voordat het verdoofde bij mij.

vitafitfit

Experimenterende gebruiker
Meestal als ik een lijntje heb gesnoven zitten er altijd nog wat restjes weetjewel en dan lik ik t altijd op, ga ik met m'n tong langs m'n tandvlees en mn lippen en woeei binnen 1 min is m;n hele bek verdoofd haha en dat is best lekker.
Jammer alleen dat het dan zo slecht voor mn tandvlees is :(

endor

Badass junkie
Als je goede coke hebt , en je snuift..
Zal je merken dat als je op je tong bijt , het minder pijn zal doen dan normaal.

JoorCash

Newbie
Coke wordt is de medische wereld soms zelfs gebruikt als lokaal anestheticum, omdat het afgezien van de verdovende werking ook nog eens vaatvernauwend is...

Bovenaan