luf10tje zei:
Afgelopen zaterdag ben ik naar Masters gweest met een hele groep, we gebruikten allemaal zo'n beetje (speed), en ik ook (voor m'n 2e keer)... Op een gegeven moment waren er van die knipperlichtjes (heel irritant) en toen is een vriendin van me out gegaan, en volgensmij had ze een epilepsie-aanval... (ik heb 1x eerder iemand met epilepsie gezien en dit leek er dus heel erg op, maar veel verstand heb ik er niet van)... Normaal heeft ze hier geen last van, dus ik wou eventjes weten of je door speed een epilepsie-aanval kunt krijgen en of er meer zijn die zoiets hebben meegemaakt (die vriendin zij zelf dat het door die knipperlichtjes kwam, en njah die waren idd heel irritant, maar ik zou het toch graag willen weten)... Ik flipte er helemaal door man

bah was héél eng gezicht...
hey las net toevallig op internet een verhaal over iemand die epilepsie had:
hier een stukje...
Die aanval duurde 8 minuten dat is heel lang voor zo een aanval. de ambulance kwam en hielp hem, ze vroegen of hij iets van drugs had genomen, ik zei: "ja hij heeft 2 en halve schijf gehad en een lijntje speed." Ze hebben hem toen mee genomen naar het ziekenhuis. Hij heeft er vier dagen gelegen aan de hartbewaking, hij was er erg aan toe. ze hebben een scan gemaakt en daar bleek dus uit dat hij in erge maten
epileptie had. toen ik me realiseerde dat het zijn dood had kunnen zijn.
heb zelf een vriendin die door heel lang en veel gebruik epilepsie heb gekregen!! je kent het dus echt krijgen erdoor ik zelf heb ook opeens last van hyperventylatie na veel gebruik!
Het doet echt allemaal meer met je dan je denkt!! zoek maar eens allemaal op! epilepsie , hyperventilatie, schrizofeen.achtervolgings waanzin, hart problemen, stemmingswisselingen, jeuk, depressie, oververmoeidheid, sterke angstgevoelen, denken dat iedereen je aankijk...en nog meer....

ik heb ook bijna alles....is echt niet leuk
daarom doe ik nu al 2 weken rustig aan en geen pep. Ik dacht echt op eengegeven moment dat ze acher me aan zaten en werd onwijs bang voor ZE....maar wie dan....wist ik niet ...ze kwamen me wel halen!!
dus waarom

doe ik het eigenlijk...

niet dat ik stop wel minder voorlopig..
dus mensen die epilepsie hebben pas op a.u.b MAak mij blij en doe het niet.....