vraagje xtc

ik ga volgende week naar Sensation Black, nu staan daar van die drugshonden, kunnen honden xtc ruiken of zijn die meer getraind op coke?

ik weet namelijk dat honden t wel kunnen ruiken, maar ben naar vorig jaar naar sensation Black en Qlimax gegaan, daar ben ik net als de overige duizenden partygangers langs drugshonden gelopen en er zijn er maar enkele gesnapt.

flash kieke

Wijs gebruiker
In het grootste geval zijn dat geen drugshonden,maar afschrikhonden(vanwegen dat er weinig drugshonden in de wereld zijn)---zo zullen veel gebruikers niets meenemen omdat ze bang zijn om gepakt te worden vanwegen die honden.

Maar het kan dat ik fout zit.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Zijn geen drugshonden dude,zijn idd bewakingshonden die de orde en rust moeten bewaren tijden jou tripje.
De arena is groot,en moet dus overal bewaakt worden.

Nee man als ze dat zouden doen,dan kunnen ze de tent sluiten

caatje

Badass junkie
Dan zouden ze waarschijnlijk op heel wat mensen aanslaan hahaha. Al was het maar omdat ze het ruiken bij mensen die wat hebben genomen voordat ze naar binnen gaan.

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Zijn er misschien mensen die naar Sensation White geweest. Ik ga zaterdag naar Black maar hoor over White verschillende verhalen.

Er zouden inderdaad controles geweest zijn met drugshonden. Verschillende mensen zouden zijn opgepakt.

Wat ik zelf vreemd vind: je leest er nergens iets over. Vorig jaar stond er zelfs iets op de site van Sensation over de controles bij White. Bij black hebben we toen een paar honden van een afstandje gezien en dat waren inderdaad geen drugshonden.

Nu vraag ik me gewoon even af wat waar is van deze verhalen...en is er iets wat je kunt doen om te voorkomen dat ze het ruiken..

A

Anonymous

Gast
Ik ga ook naar sensation, ik moet ook wat in me onderbroek naar binnen smokkelen denk ik..

wausie91

Bewuste gebruiker
het valt allemaal reuze mee die controle een maat van mij heeft op boulevard of dancer ook nog 50 packies mee naar binnen gesmokkeld
niet in een keer maar 2 keer 25 vraag me niet hoe hij het heeft geflikt

Rain

Bewuste gebruiker
Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.

Jippie01

Experimenterende gebruiker
Trip Unit zei:
laan zei:
Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
Dat is hun Hoofdtaak,drugs is Neventaak,dus altijd mooi meegenomen als ze het vinden.

Niet hun hoofdtaak?

Nou bij de VIP ingang in ieder geval wel. Er standen vannacht bij de VIP ingang echt wel drugshonden. Verder was het op sensation een jacht om mensen op heterdaad te betrappen.
Iemand van een groep mensen waar ik er een paar van kon is vannacht opgepakt. Hij stond in de gracht wat MDMA poeder in zijn drinken te goiien (niet echt slim maarja) en werd meteen door 3 man in de kraag gevat en afgevoerd (dit was rond 0.00). Toen wij al op de terugweg waren rond een uur of half 10 bleek dat hij nog steeds vastzat. Ze hadden hem nog niet eens verhoord. Schijnbaar hadden ze het te druk met het jagen op feestende mensen die wat lekkers bij zich hadden :angry:

In ieder geval is wel duidelijk dat je beter niet als VIP kunt gaan.
Er gingen gerichten dat bij White ongeveer een 1500 mensen zijn opgepakt en gisteren/vannacht ook nog eens 2000 tot 2500 man. Ze maken er dus een behoorlijke sport van :( Bij de gewone ingang werd niet streng gecontroleerd. Foulleren stelde niks voor en er werd nog niet eens in pakjes sigaretten gekeken of in beurzen...

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
2500 man? wat een gelul, echt niet dat zoveel mensen zijn opgepakt op sensation met drugs. ik las in de metro dat het er iets van 60 waren. En over het fouilleren voor dance feesten hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Stop het gewoon in je sok of bij je ballen en er is niks aan de hand. Je wordt gefouilleerd op wapens en in eerste instantie niet op drugs.

caatje

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:

en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????

Ik denk dat hij deze vraag hypothetisch bedoeld.

Maar ook al zou je het dus zeker weten dan blijf ik erbij dat ze ook zullen aanslaan als je drugs in handen hebt gehad of mee in aanraking bent geweest. De geurstoffen zitten immers dan ook aan je kleding/handen. Lijkt mij.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:

en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????

Ik denk dat hij deze vraag hypothetisch bedoeld.

Maar ook al zou je het dus zeker weten dan blijf ik erbij dat ze ook zullen aanslaan als je drugs in handen hebt gehad of mee in aanraking bent geweest. De geurstoffen zitten immers dan ook aan je kleding/handen. Lijkt mij.

als je net nog bijv pep in je handen hebt gehad lijkt mij dit best kunnen

Bovenaan