kokkiemeistah
Newbie
ik ga volgende week naar Sensation Black, nu staan daar van die drugshonden, kunnen honden xtc ruiken of zijn die meer getraind op coke?
Dat is hun Hoofdtaak,drugs is Neventaak,dus altijd mooi meegenomen als ze het vinden.laan zei:Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
Trip Unit zei:Dat is hun Hoofdtaak,drugs is Neventaak,dus altijd mooi meegenomen als ze het vinden.laan zei:Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
NexxtGen zei:maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan?![]()
GabberSnoePie zei:NexxtGen zei:maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan?![]()
en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????
caatje zei:GabberSnoePie zei:NexxtGen zei:maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan?![]()
en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????
Ik denk dat hij deze vraag hypothetisch bedoeld.
Maar ook al zou je het dus zeker weten dan blijf ik erbij dat ze ook zullen aanslaan als je drugs in handen hebt gehad of mee in aanraking bent geweest. De geurstoffen zitten immers dan ook aan je kleding/handen. Lijkt mij.