vraagje

madda

Newbie
ik had ergens gelezen dat je speed kan oplossen in warme drank ( is dit waar of gewoon een lul verhaal ?? en werkt het ook in koude drank of in gewoon water ?? en laatste vraag hoelang kan je het onveer bewaren als het gedroogd is terug in de vriezer heeft dan geen zin meer dnek

Immo

Badass junkie
Als je graag een mooi gebit wilt houden zou ik aanraden om het niet door je drinken te gooien.
En ja het werkt waarschijnlijk ook wel in warme drank.

Northawke

Wijs gebruiker
Vrienden van vrienden gooiden het vroeger wel 'ns door de koffie. Dan proef je het schijnbaar niet zo. Maar die gast had een gebit waar je niet jaloers op werd.

JewCookie

Wijs gebruiker
Speed lost op in 'alle' vloeistoffen, of deze nou warm, koud of een smaakje hebben.

Zoals al gezegt, het is niet aan te raden om het door een drankje te mixen.. Niet alleen word het waarschijnlijk een afschuwelijke coctail maar tegen amfetamine op je gebid valt niet te poetsen. Een aantal keer speed in het drinken zal je waarschijnlijk niet meteen een afspraak bij de tandarts opleveren maar ik zou er geen gewoonte van maken.. Dan is het schadelijker ogende snuiven toch een 'gezonder' alternatief, hoewel je hiermee andere dingen beschadigt is je neus toch beter bestand tegen de gevolgen van amfetamine.. Je kunt natuurlijk ook een bommetje maken, waarmee je de amfetamine alweer een ander deel van het lichaam aan laat tasten. Pas met drinken of een bommetje wel op als je een zwakke maag hebt, de relatief kleine irritaties van een bommetje speed kunnen mensen met een zwakke maag een avond lang buikpijn / -krampen veroorzaken..

Hoe je het ook wend of keert, amfetamine kan niet zonder het irriteren / beschadigen van je lichaam. Elke manier van inname komt met zijn eigen voor- en nadelen. Fysiek gezien geeft het injecteren van de speed de minste schade aan het lichaam. Toch is dit deels om fysieke en deels om mentale redenen de minst populaire manier van inname..

Bovenaan