Vraagje

Sjpeezer

Newbie
Ik wil eens voor de 1e keer speed doen. Mijn vraag is: Hoe lang is de werking van speed, 6 tot 8 uur toch?

En ik heb ook nog zoiets gehoord van als je 's avonds speed doet dat je die nacht niet slaapt.

Maar als ik bijv. om 6 uur 's middags begin, slaap ik dan wel rond 2 uur ofzo?

Alvast bedankt.

Funky Monkey

Badass junkie
Hoi,

De eerstekeer speed is meestal nogal heftig en duurt wat langer dan normaal. Je kan de zoekfunctie gebruiken en verder kan je hier kijken wat het precies is en wat het doet. Het hoogtepunt van speed is ongeveer 3 uur daarna word het wat minder en ga je meestal bijsnuiven, je kan natuurlijk ook niet bij snuiven, maar dan is het gewoon allemaal wat minder :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
Als jij om 6 uur een lijn neemt, en ook al hou jij het daarbij, zul je iig een heel onrustige nacht krijgen..
De eerste keer speed is idd heftig en lekker slapen gaat je dan sowieso niet lukken, maar je kunt je hierdoor beter niet laten ontmoedigen en gewoon dingen gaan doen die je leuk vind en je geen zorgen maken over dat niet slapen..
Als je snachts je eigen gewoon vermaakt en ook nog wat probeert te eten en goed te drinken dan is de kater minimaal..
Als je snachts gaat stressen omdat je voor je gevoel MOET slapen (wat ik toch meestal ook wel heb hoor) ga je je eigen uber gestresst en opgefokt voelen, en dat is niet fijn als je speed op hebt..
Dus pak gewoon totdat je je chill voelt en laat het gaan

slash

Experimenterende gebruiker
die 6-8 uur is idd voor de wat meer 'gevorderden'. De eerste keer dat ik spat nam (ik moet zeggen, achteraf was de dosis ook iets te hoog!) was ik eerder 16-18 uur wakker als 6-8! Als je neemt, ga er dan gewoon van uit dat je niet kan slapen.. Met dat idee in je hoofd ga je ook wat rustiger de 'nachtuurtjes' in!

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat je wel zult slapen als je om 6 uur een lijntje neemt, en daarna kun je zelf nog wel een aantal sleutelpuntjes nemen. Ga gewoon flink blowen voordat je gaat slapen, ik sliep de eerste keer dat ik speed deed wel gewoon, heb toen 1 gram opgemaakt in een avond.
Maar het ligt uiteraard ook aan je gevoeligheid :P

Taat

Bewuste gebruiker
Kxtel zei:
ik sliep de eerste keer dat ik speed deed wel gewoon, heb toen 1 gram opgemaakt in een avond.
Maar het ligt uiteraard ook aan je gevoeligheid :P
Nee dat ligt aan de kwaliteit..
1 gram de eerste keer met speed van ook maar een beetje kwaliteit slaap je gegarandeerd NIET, en de nacht erop lekker willen slapen zal dan ook wel een hele klus worden..

Dus nee, niet gevoeligheid, jij had gewoon baggerrommel de eerste keer :tearsofjoy:

Fezz

Belezen gebruiker
de eerste keer dat ik het deed was ong. rond de 300mg in 3 lijnen gelegd en die hakte er goed in was ruim 36+ uur wakker, was ook meteen de laatste keer rofl, 50mg lijntjes is genoeg voor me en pak er dan eventueel nog een paar bij.. :beer:

1 gram op een avond de eerste keer overleef je niet als je beetje kwaliteit hebt :openmouth:

Bovenaan