Nick de Neger zei:Is per persoon verschillendThere is only one way to find out
![]()
Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ik neem aan dat ge geen ervaren tripper zijt.
KoxBox zei:Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ja toch wel ik heb al 10 paddotrips achter de rug maar ik heb nog nooit LSD genomen...
en we zouden dit in de Zoo willen doen vandaar dat het me beter leek om te beginnen met een kwartje en indien dit niet genoeg zou zijn nog een kwartje bijnemen wat later.![]()
Debris zei:Zoo in Hasselt? (gister nog naar ne dark daar geweest).
KoxBox zei:Debris zei:1 -2u climax.
3-5u gevoel.
Ja toch wel ik heb al 10 paddotrips achter de rug maar ik heb nog nooit LSD genomen...
en we zouden dit in de Zoo willen doen vandaar dat het me beter leek om te beginnen met een kwartje en indien dit niet genoeg zou zijn nog een kwartje bijnemen wat later.![]()
Doet gwn thuis of bij een maat, en als 't allemaal goed gaat kunde aan 't zuid of korenlei gaan zitten. Daar zijn ze trippende mensen ondertussen ook gewendKoxBox zei:Het is een Hofmann... weet niet hoe sterk die zijn vandaar dat ik wou beginnen met een kwartje...
En ik vond de zoo wel een leuk gedacht omdat het net na mijn examens is (volgende week dus) midden in de week, meesten zitten nog op school of moeten werken.
DreamWeaver zei:Minimaal een halve als je een ervaren tripper bent.
azgaza zei:Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
KoxBox zei:azgaza zei:Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
Ik kan mij dit wel enigzins voorstellen maar alsk ik begin met een kwartje en ik neem na ongeveer een uur of 2 het andere kwartje is dat dan hetzelfde als je vande eerste keer een halve neemt of heeft het meer weg van een verlenging dan van een versterking?
azgaza zei:KoxBox zei:azgaza zei:Een kwart zegel kan haast alleen maar telleurstellen met de zegels die nu rond gaan, een halve daar in tegen is vaak prima.
Ik kan mij dit wel enigzins voorstellen maar alsk ik begin met een kwartje en ik neem na ongeveer een uur of 2 het andere kwartje is dat dan hetzelfde als je vande eerste keer een halve neemt of heeft het meer weg van een verlenging dan van een versterking?
Twee keer een kwartje met twee uur ertussen is niet hetzelfde als een halve, dan zit de nadruk toch al een béétje op verlenging, maar het kan wel dat als je eerst niks voelde je het dan ineens een beetje begint te voelen. Als je er ongeveer één uur tussen laat telt het nog wat duidelijker op maar is de piek toch net iets milder, als je bang bent voor een sterke piek is dat te doen.
azgaza zei:Een halfje kan ook wel na een uur of 9-10 trippen afgelopen zijn, waarvan zo'n 2-3 uur comedown zijn, 1 uurtje opkomen en de rest plateau, een duidelijke uitstekende piek valt mij sowieso nooit zo op.
KoxBox zei:Ik bedenk me net een vraagje voor dat ik morgen ga trippen.
Is het ook zo zoals bij paddo's dat je 4uur van te voren niets mag eten? Of maakt dat helemaal niets uit omdat het een chemische stof is en nx te maken heeft met je maag...?