Vraagje

Firrah

Newbie
Hey ik had een vraag..
Ik kan vanavond voor het eerst xtc doen en dat wil ik ook wel, maar ik heb vroeg op de avond een feest met veel alcohol. Heeft dat veel invloed op de xtc? Zo ja, ook als ik niet zo veel drink? En ik hoorde ook dat je van de 1e keer geen kater krijgt, is dat waar?
Alvast bedankt

-spaceman-

Badass junkie
ik zou geen alcohol drinken als ik jouw was... alcohol droogt je uit, en xtc ook... drink genoeg water... en zorg voor voldoende rust! geniet! dit word een mooie avond! :hearteyes: :wave:

en wat die kater betreft... ik denk dat ie bij mij de eerste keer het hardst was... maar niks verslaat een alcoholkater, die zijn altijd vele malen erger!

azgaza

Badass junkie
Ik ken Firrah toevallig en ze is nu gedwongen offline dankzij haar broer maar er is nog wel een vraag die ze had waar ze niet zeker van is en dat is:

Aankomend weekend, precies een week later is ze van plan LSD te nemen, heeft de XTC van het weekend daarvoor er op dat tijdstip eventueel nog invloed op?

Antwoorden kan direct want ik bel haar gewoon op als ik denk dat er een goed antwoord is gekomen :)

_Kat_

Bewuste gebruiker
Natuurlijk niet. De XTC is dan toch al dagenlang uitgewerkt? XTC en LSD combineren heet een "candyflip" en dat moet je goed doen anders lukt het niet (goed). Dus nee, de XTC zal geen effect hebben op de LSD.

Moet zelf nog steeds aan LSD komen maar dat schijnt onmogelijk te zijn waar ik woon. :cry:

azgaza

Badass junkie
_Kat_ zei:
Natuurlijk niet. De XTC is dan toch al dagenlang uitgewerkt? XTC en LSD combineren heet een "candyflip" en dat moet je goed doen anders lukt het niet (goed). Dus nee, de XTC zal geen effect hebben op de LSD.

Moet zelf nog steeds aan LSD komen maar dat schijnt onmogelijk te zijn waar ik woon. :cry:

'T gaat natuurlijk meer om de invloed van de MDMA kater en het serotonine tekort, of dat een week later nog invloed heeft, maar ik dacht zelf ook al van niet, maar vroeg me af of er mensen zijn die dat toevallig ooit met enkele dagen ertussen hebben gedaan en hebben bemerkt of het iets verschilde in werking, de lsd dus de week erna.

de GT

Bewuste gebruiker
ik zou gewoon een dag na de xtc tryptofaan slikken tot een dag voor de lsd.
Mocht de xtc-kater/serotonine tekort van invloed zijn op de lsd trip, dan heb je in ieder geval geprobeerd da zoveel mogelijk in te dammen.

Puur uit voorzorg zou ik niet dezelfde dag al de lsd geen l tryptofaan nemen, om dezefde reden dat je het niet tegelijk/vlakvoor/vlak na xtc neemt.

Verder weet ik niet in hoeverre lsd op je serotonine werkt, of dat het uberhaupt wel op je serotonine werkt, dus helaas, daar kan ik geen antwoord op geven.

Jungle

Experimenterende gebruiker
Heb tot nu toe bijna iedere keer al met (veel) alcohol gedaan. Tenminste.. steeds ervoor wel, tijdens gewoon water. Denk dat het verstandig is om tijdens helemaal geen alcohol te drinken :).

Flameon

Badass junkie
Alcohol en xtc is geen goeie combinatie vind ik. Beide drogen uit, en de lever vindt het ook niet zo prettig. Drink maar gewoon water tussendoor, xtc geeft al plezier genoeg zonder alcohol :)

azgaza

Badass junkie
Ik kan doorgeven dat het door gaat en ze het over ongeveer een half uur gaat doen en dat ze van te voren één biertje heeft gedronken. Zal de berichten nog wel even doorbellen :)

dzN

Belezen gebruiker
men eerste keer XTC was de ergeste kater... NOG erger dan alcohol!

maarja.. zal ook bij iedereen verschillen zeker? :grin:

vdk

Bewuste gebruiker
de eerste keer xtc had ik totaal geen kater.. en van de rest van de xtc avondjes wel..

en alcohol heeft de extreemste kater.. ja..

Firrah

Newbie
bdankt voor de reacties. Azgaza had het nog doorgegeven. We hadden het uiteindelijk pas rond half 3/3 uur genomen en we waren de hele nacht in iemands huis gebelven. Het was echt geweldig! Ik vond het echt heel leuk. Ik was in het begin wel een beetje zenuwachtig, maar toen het begon te werken was dat helemaal over. Wat wel raar was, dat ik opeens moest overgeven nadat ik een glas cola had gedronken, maar daarna ging het weer helemaal goed, dus zo erg was het ook niet. En over een paar weken ga ik het weer doen..

Bovenaan