vraagje

ko67

Newbie
hoi
heb een vraagje ivb met gebruik van cocaine , ik ben rolstoelgebruiker af en toe gebruik ik cocaine , maar soms krijg ik dan last van licht opkomende spasmen , wat zou ik dan best kunnen gebruiken om die wat te onderdrukken , diazepam , zolpidem , of iets anders
wat zou het best zijn om dan te nemen , met vriendelijke groeten ,
nu heb ik zolpidem liggen kan ik dit gebruiken ??

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Geen coke meer snuiven is ook een goede oplossing. Drugs nemen om de nadelen van andere drugs tegen te gaan. Heel gezond. :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Coke verhoogd nou eenmaal dopamine en dit is een activerende neurotransmitter en is een belangrijke neurotransmitter voor bewegen. Door benzo's erbij te gaan gebruiken krijg je juist minder actiepotentialen (remt neurotransmitters). Het gaat elkaar dus lekker tegenwerken, dus zal je denk ik minder van de coke voelen.

Just let it be. Spasmes zijn nou eenmaal een van de minder fijne bijwerkingen.

Judas

Wijs gebruiker
ko67 zei:
hoi
heb een vraagje ivb met gebruik van cocaine , ik ben rolstoelgebruiker af en toe gebruik ik cocaine , maar soms krijg ik dan last van licht opkomende spasmen , wat zou ik dan best kunnen gebruiken om die wat te onderdrukken , diazepam , zolpidem , of iets anders
wat zou het best zijn om dan te nemen , met vriendelijke groeten ,
nu heb ik zolpidem liggen kan ik dit gebruiken ??
Spasms zijn voortekenen van je naderende Apocalyps.
El Morte kan je nergens mee onderdrukken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
hatseflats zei:
pak n paar stevig gedroogde paddo's misschien kan je dan wel lopen hehe

Meneer hatseflats heeft een offciele waarschuwing gekregen voor deze post. Mocht hij hierna in herhaling vallen, dan zullen wij hem een ban geven...

Bovenaan